Kiedy Twoja firma powinna zainwestować w agencję SEO?

Kiedy Twoja firma powinna zainwestować w agencję SEO?

cottonbro/pexels.com

Większość firm, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem online, starają się poświęcić swój czas na samodzielne działania. Może to być frustrujące dla właścicieli, kiedy okazuje się, że przyjęte strategie nie odnoszą sukcesów. Przez co marketing internetowy odciąga przedsiębiorców od codziennych zadań firmy i często zaczyna brakować czasu na inne jej aspekty. Większość firm nie jest po prostu ekspertami w dziedzinie optymalizacji i pozycjonowania w Google, przez co nie są w stanie generować nowego ruchu na swojej stronie internetowej. Staje się to dużym powodem do poszukiwania zewnętrznej firmy, która jest doświadczona w tej dziedzinie.

Oto 6 powodów, dla których Twoja firma powinna pomyśleć o zewnętrznej firmie SEO:

1. Twoja firma nigdy nie prowadziła bloga

Jeśli nie zaliczasz się do grona świetnych pisarzy, to możesz mieć problem z tworzeniem treści SEO. Strony internetowe zajmują wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania tylko wtedy, gdy dostarczają odbiorcom wysokiej jakości treści. Im większą masz wiedzę o produktach i usługach w swojej branży, tym większe zaufanie zbudujesz wśród potencjalnych klientów.

Dodanie bloga do Twojej strony internetowej umożliwi publikowanie codziennie lub co tydzień nowych treści. Doświadczony zespół SEO wie o tym i jest to pierwsza rada, jakiej udzielą Ci, próbując poprawić Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania.

Rozpocznij tworzyć swój blog na stronie internetowej firmy, a pomoże zbudować Ci on zaufanie do odbiorców. Formułuj tematy z najczęściej zadawanych pytań w swojej branży. Jeśli jesteś zbyt zajęty innymi zadaniami w swojej firmie, to nie możesz zawracać sobie głowy tworzeniem treści na bloga firmowego, dlatego będziesz potrzebował doświadczonych specjalistów SEO!

2. Posiadasz zbyt mały zespół pracowników

Brak ludzi do pracy to koszmar w każdej branży. Oznacza to, że Ty sam, jako właściciel masz więcej zadań na głowie, przez co trudniej jest Ci się skupić na wszystkim w taki sam sposób. Jeśli nie masz wystarczającej liczby osób do codziennej pracy, to z pewnością nie masz pracowników, którzy odpowiadać będą za SEO.

Kiedy zlecisz innej firmie, specjalizującej się w pozycjonowaniu stron internetowych, to osiągniesz sukces. Dużo czasu i energii może zajmować zrozumienie, jak to działa, czego chcą wyszukiwarki i co jest specyficzne dla Twojej branży, a sama analiza może trwać tygodniami…

Skorzystanie z zewnętrznej agencji SEO to najlepszy sposób na pozostanie na bieżąco ze zmieniającą się aktywnością rynkową. Pamiętaj, że nigdy nie możesz zaniedbywać swoich klientów!

3. Nie potrafisz tworzyć odpowiednich treści SEO

Najważniejszą i jednocześnie największą częścią pracy SEO jest umiejętność pisania i projektowania stron internetowych. Jeśli nie jesteś z zawodu pozycjonerem, to możesz nie mieć wiedzy na temat dodawania treści na stronę internetową firmy.

Jednak jest to najważniejszy aspekt SEO – posiadanie treści, które mogą czytać i analizować wyszukiwarki. Znajdujące się w Twoich nagłówkach, obrazach, czy innych mediach wyszukiwane hasła i lokalne słowa kluczowe SEO, dają Ci przewagę nad konkurencją.

Jeśli jednak nie wiesz, jak zająć się tą strategią, będziesz mieć problem z samodzielnym pozycjonowaniem Twojej strony internetowej. Kiedy zlecasz SEO, zewnętrznej firmie, to zostanie to wykonane w sposób właściwy i rzetelny, co pozwoli osiągnąć Twojej firmie najlepsze wyniki. Otrzymasz doświadczonych specjalistów, którzy wiedzą, jak zoptymalizować Twoją witrynę pod kątem SEO.

4. Twoja strona internetowa nie jest kompatybilna z urządzeniami mobilnymi

Nie jesteś gotowy do rozpoczęcia pracy nad pozycjonowaniem swojej strony internetowej, jeśli nie jest ona zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych.

Musisz wiedzieć, że przeglądanie stron na ekranach smartfonów stało się bardziej pożądane niż korzystanie z komputerów stacjonarnych. Dlatego musisz pomyśleć nad tym, żeby znaleźć się wszędzie tam, gdzie są Twoi klienci! Obecnie szukają różnych produktów lub usług w smartfonach, czy tabletach. Dlatego, jeśli Twoja strona internetowa nie wygląda wizualnie poprawnie i nie jest funkcjonalna po załadowaniu na urządzeniu mobilnym, to potrzebujesz doświadczonego zespołu projektantów, którzy pomogą Ci sobie z tym poradzić.

Zewnętrzna firma SEO da Ci konkurencyjną przewagę nad innymi firmami. Pamiętaj, że odbiorcy oceniają jakość firmy po wyglądzie ich strony. Nie trać czasu na biznes z witryną, która nie wykorzystuje do końca swojego potencjału.

5. Posiadasz niską pozycję w wynikach wyszukiwania

Jeśli sprawdzasz wyniki wyszukiwania pod kątem Twoich produktów i nie zauważasz na pierwszych miejscach w rankingu swojej strony internetowej, to znaczy, że jest to sygnał ostrzegawczy! Musisz skierować tak swoje działania, aby znaleźć się w pierwszej dziesiątce w wyszukiwaniu, niezależnie od branży, w jakiej się znajdujesz.

Musisz pamiętać, że wyszukiwarki biorą pod uwagę lokalizację, z której pochodzi konkretne zapytanie użytkownika oraz strony generujące duży ruch. Dlatego, jeśli odpowiednio umieściłeś słowa kluczowe w treściach na swojej stronie, na pewno znajdziesz się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Jeżeli nie radzisz sobie z pozycjonowaniem Twojej strony internetowej i nadal nie jesteś widoczny na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania, to musisz od razu zlecić doświadczonej firmie SEO konkretne zadania!

6. Twoja strona internetowa ma negatywne recenzje

Najtrudniej odzyskać dobrą reputację firmy, kiedy została ona zniszczona w Internecie. Jeżeli masz dużo negatywnych opinii na stronie może być Ci trudno odzyskać ruch na stronie.


Źródło: Startup Stock Photos/pexels.com

Złe recenzje oznaczają, że strona internetowa, która posiada wyższą ocenę, zyska większy ruch w witrynie niż Ty.

Doświadczony zespół SEO pomoże Ci w poprawie wyglądu Twojej firmy, aby zapewnić Ci ruch, na jaki ona zasługuje.

Zlecając SEO zewnętrznej firmie osiągniesz dużo korzyści!

Możesz próbować samodzielnie pracować nad swoją pozycją w wynikach wyszukiwania, jeżeli masz pewne doświadczenie, wiedzę i czas. Jednak jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem online lub masz trudności z zadaniami SEO, to wybór zewnętrznej firmy SEO jest dobrym pomysłem.

Jeśli chcesz już dzisiaj rozpocząć swoje działania SEO, to skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy Ci rozpocząć tą trudną drogę w pozycjonowaniu Twojej strony internetowej!

Skontaktuj się już teraz i uzyskaj bezpłatną konsultację z naszym ekspertem!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    SEO dla początkujących – wszystko, co warto wiedzieć o optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

    SEO dla początkujących – wszystko, co warto wiedzieć o optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

    Czym jest optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek? Co można osiągnąć dzięki tej strategii? W tym artykule odkrywamy wszelkie tajniki SEO!
    Co oznacza filtr Google? Jak go uniknąć?

    Co oznacza filtr Google? Jak go uniknąć?

    Zastanawiasz się, czym jest filtr Google, a czym ban? Nie wiesz, z czego może wynikać taka sytuacja? Z naszego kolejnego artykułu dowiesz się, kiedy Google nakłada takie kary na witryny i z czym one się wiążą.
    Typologia SEO – teoria optymalizacji i pozycjonowania

    Typologia SEO – teoria optymalizacji i pozycjonowania

    Czym jest optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych? Rodzaje SEO: on-page, off-page. Które z praktyk są dozwolone i jak działa wyszukiwarka internetowa?
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.