Klient nasz Pan, czyli SEO z wzbogaconą obsługą konsumenta

Klient nasz Pan, czyli SEO z wzbogaconą obsługą konsumenta

Merakist/unsplash.com

Nawet gdy priorytet stanowi pozycjonowanie naszej strony, musimy mieć na uwadze, że tworzymy ją celem udostępnienia jej potencjalnym klientom, oraz zwykłym odbiorcom. Strona zaprojektowana z myślą o użytkowniku również wzmaga konwersję, bowiem rośnie prawdopodobieństwo ponownych odwiedzin lub rekomendacji kolejnym potencjalnym odbiorcom. Poniżej wyjaśniamy dlaczego tworzenie strony z myślą o odbiorcy jest ważne i jakie płyną z tego korzyści dla SEO.

Klient nasz Pan, czyli SEO z wzbogaconą obsługą konsumenta

Źródło: Austin Distel/unsplash.com

Nie sztuką jest oferować narzędzie, które ma działać, powodem do dumy określimy rozwiązanie, zapewniające optymalizację dla wyszukiwarek i będące jednocześnie przystępnym dla klienta. SEO identyfikujemy z celnym mierzeniem w gusta algorytmów, dążące do maksymalizacji konwersji i podążającą za nią tendencją wzrostową sprzedaży usług i produktów. Zastanów się jednak, jak wiele może wnieść do sprawdzonego schematu usprawniona obsługa klienta, bo już na tym etapie mówimy – bardzo dużo! W niniejszym wpisie wybierzemy się na niedługą wycieczkę, z której dowiesz się, dlaczego obsługa klienta znacząco podnosi efektywność cyfrowego marketingu oraz z jakiego powodu SEO, powinno rysować uśmiech zadowolenia na twarzach użytkowników.

Nic co ludzkie, nie jest nam obce, SEO też nie powinno

Warto ustanawiać sobie, pewne niedające się złamać zasady, jedną z nich może być zachowywanie kompromisu pomiędzy optymalizacją a dostępnością dla użytkownika. Dążenie do opracowania lekkiego w odbiorze schematu witryny, który będzie prowadzić użytkowników za rękę do pożądanych treści, pozwoli zbudować zaufanie i uzyskać satysfakcję – twoją z wykonanej pracy i użytkownika z intuicyjności serwisu. Droga na szczyt w rankingach Google nie musi być wyboista, jeżeli podejdziemy do tego z dozą błyskotliwości oraz usystematyzowanym planem pracy i jasno określonymi celami. Tworzysz serwis dla ludzi – przytaczając te słowa niczym mantrę, klient stanie się twoim faktycznym priorytetem w strategii SEO. Zaznaczyliśmy to wielokrotnie i wciąż podtrzymamy priorytet informowania Was o istotności treści oraz jej przemyślanego aplikowania, z myślą o konwersji.

Wiesz dla kogo jest Twoje SEO, wykorzystaj jego potencjał

Jesteśmy w pełni świadomi, że to z początku może przerastać, ale zachowaj spokój. Zanim wspomnimy o możliwości skorzystania z usług profesjonalistów, przekażemy ci wielokrotnie sprawdzone w praktyce rady, które pozwolą Ci zaprojektować strategię SEO, tak troskliwą dla Twoich odbiorców, jak to możliwe.

Co powinniśmy robić, gdy borykamy się z problem, czy też intensywnie się głowimy nad pewną sprawą? Właśnie! Musimy rozmawiać, bo pytania są po to, aby szukać na nie odpowiedzi. Wśród twórców wideo, na większości spośród dostępnych portali streamingowych, rozwinęła się swego czasu moda na Q&A (questions and answers) – widzowie pytają, a ja odpowiadam, proste? Prawda. Stworzenie strony o podobnym charakterze, często określanej mianem FAQ to jedna ze sprawdzonych form pokazania klientom, że jesteś otwarty na nich oraz ich pytania. Oczywiście można stworzyć kwestionariusz z najbardziej prawdopodobnymi pytaniami i odpowiedziami, jednak warto mieć na uwadze, że biznes jest dynamiczny a my, chcąc nie chcąc jesteśmy różni i zawsze istnieje szansa, że pojawi się pytanie, które Cię zaskoczy. Pamiętaj jednak, że decydując się na taki zabieg, musisz wziąć za to odpowiedzialność – nieaktualne FAQ to jak oznaka upadku, skoro nie odpowiadasz klientowi na z pozoru przeciętne pytanie, jak możesz oczekiwać zakupu nieprzeciętnych towarów, czy też usług? Ponadto aktywna komunikacja z klientem pozwala na rekonesans wśród preferencji osób, które docierają do twoich treści. Ta wiedza właściwie wykorzystana, stanowi klucz do sukcesu, za którym Twoja konkurencja co noc podąża w sennych marzeniach. Preferencje tworzą słowa kluczowe, słowa kluczowe aplikowane napędzają konwersję, a konwersja prowadzi do rentownej sprzedaży. To nie musi być karkołomne! Nie każdy jest przecież badaczem – na wyciągnięcie ręki dostępne są liczne narzędzia, które w czasie rzeczywistym przeprowadzą analizę w trosce o SEO, dopasowane do twojej grupy docelowej. Jeżeli zakiełkowała w Twojej głowie myśl o skorzystaniu z jednego z wielu wspaniałych narzędzi, proponujemy skontaktować się z naszymi ekspertami już teraz! Tymczasem przejdźmy dalej.

Życie z SEO – niech klient zaznaczy swoją obecność

Wiesz, że oferowane przez Twoją markę produkty swoją jakością obronią się same, tylko czy muszą? Spotykamy się z markami, które dostarczają dóbr z segmentu premium i tym samym segmencie pozostają, gdyż zyskują światową sympatię i zaufanie. Zagwarantuj nabywcy strefę do wyrażenia swojej opinii, nie da do zrozumienia wciąż niezdecydowanym odbiorcą, że twój produkt stanowi coś, czego potrzebują i nie ma potrzeby dłuższego zastoju w niepewności. Sekcja referencji zamieszkująca na stronie głównej twojego serwisu, z pewnością zrobi pozytywne wrażenie. Pamiętaj jednak aby być uczciwym, niech superlatywy płyną z serc nabywców – z czasem będziesz mógł mieć tylko powód do dumy. Rozważ pogłębienie sensu twoich działań – dlaczego taka marka? W jaki sposób powstał jej koncept? Co się z nią kryje i jaką ma misję? Identyfikacja marki jest prawie tak samo istotna, jak optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek. Trzeba sobie zdawać sprawę, że nawet doskonale usytuowana witryna, będąca choćby na samym szczycie wyników wyszukiwania Google, jeżeli prowadziłaby sprzedaż przysłowiowego kota w worku, osiągnęłaby wyłącznie zadowalający współczynnik konwersji.

Okresowa obecność nie jest dobra dla SEO, działaj regularnie

Dodając do swojej strategii marketingowej działania w mediach społecznościowych, ważnym jest, abyś podchodził do tego skrupulatnie i z sercem. Omawiana forma marketingu, obecnie jest najlepszą metodą pozyskiwania zainteresowania potencjalnych klientów. Wymaga ona aktualności i jakości wypuszczanych w nurt treści, zaopatrzonych w słowa kluczowe o wysokiej częstotliwości wyszukiwania, czy też bezpośredniego lub niebezpośredniego nawoływania do działania. Pokaż swoją firmę, przedstaw swój wyjątkowy personel, przecież twoi pracownicy nie znaleźli się tam przez przypadek. Dodaj charakteru Twojej działalności i odnieś to do misji marki – innymi słowy udowodnij, że jesteś wyjątkowy. Nie musisz publikować od samego początku kilku wpisów dziennie, zacznij od tygodniowej rutyny, a gdy wejdzie Ci to w nawyk, może nawet zaczniesz czerpać z tego przyjemność. Najlepszym sposobem zaistnienia w medialnym toku, jest podążanie za trendami. Oczywiście śledzenie mediów społecznościowych aktualnie, można by uczynić pracą na pełen etat, ale czasami wystarczy moment, jeden błyskotliwy pomysł i sprzyjające okoliczności i nim się obejrzysz sukces zawita w twoje progi.

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że nasze propozycje okażą się dla Ciebie użyteczne, za tymi działaniami chowa się sukces, po który możesz sięgnąć w każdej chwili. Jeżeli twoje obowiązki nie pozwalają Ci na sukcesywne realizowanie działań pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek, możesz na nas liczyć! Jesteśmy po to, abyś ty mógł skupić się na swoich priorytetach – skontaktuj się z naszą agencją SEO już teraz!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Indeksowanie z priorytetem dla urządzeń mobilnych? Oczywiście, ale dlaczego Mobile First Indexing, przejęło inicjatywę?

    Indeksowanie z priorytetem dla urządzeń mobilnych? Oczywiście, ale dlaczego Mobile First Indexing, przejęło inicjatywę?

    W swoich działaniach, szczególną uwagę poświęcasz aktywności wewnątrz witryny? Świetnie! Dziś porozmawiamy o indeksowaniu z priorytetem dla urządzeń mobilnych.
    Podstawy pozycjonowania – od czego zacząć, by uzyskać najlepsze efekty? Etap III: link building i inne elementy wpływające na widoczność strony

    Podstawy pozycjonowania – od czego zacząć, by uzyskać najlepsze efekty? Etap III: link building i inne elementy wpływające na widoczność strony

    Nie wiesz, skąd pozyskać wartościowe linki dla swojej strony? A może myślisz o kupieniu linków „z ogłoszenia”? Zanim cokolwiek zrobisz, koniecznie przeczytaj ostatnią część naszego poradnika.
    Jak znaleźć i naprawić osierocone strony?

    Jak znaleźć i naprawić osierocone strony?

    Osierocone strony to poważny problem, który może zmniejszyć autorytet witryny. Podpowiemy Ci, jak je znaleźć i zoptymalizować. Czytaj dalej.
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.