DARMOWY AUDYT SEO

Niezbędne informacje SEO dla małych, lokalnych firm

Niezbędne informacje SEO dla małych, lokalnych firm

Artem Podrez / pexels.com

Jest wiele lokalnych firm, które nie wiedzą, jak zacząć działać w Internecie. Dlatego postanowiliśmy stworzyć artykuł, który będzie przeznaczony dla właścicieli bardzo małych firm, którzy chcą się rozwinąć w świecie online. Dla właścicieli lokalnych przedsiębiorstw SEO może być dość skomplikowane. Dodatkowo wymaga wiedzy i umiejętności. Jednak jesteśmy tutaj po to, aby Ci pomóc.

Jeżeli dopiero planujesz stworzyć swoją profesjonalną stronę branżową, to idealnie trafiłeś! Pomożemy Ci sprostać trudowi pozycjonowania witryn pod kątem SEO.

Co należy zrobić, aby założyć stronę internetową?

  1. Zarejestruj nazwę domeny

Warto to zrobić, jeśli nie zamierzasz w przyszłości zmienić nazwy firmy (a raczej wolałbyś tego uniknąć). Już od samego początku musisz zadbać o to, aby nikt niepożądany nie skopiował Twojej witryny. Nie jest to droga inwestycja, a z pewnością przyda Ci się na długie lata.

  1. Wybierz odpowiedni hosting

Musisz wiedzieć, że hosting jest niezbędny dla każdej strony internetowej. Bez niego witryna nie mogłaby istnieć. Chodzi o to, aby użytkownik mógł do niej zajrzeć o każdej porze dnia i nocy, bez wykupionego hostingu. Twoja strona wyłączy się, kiedy Ciebie nie będzie w pobliżu, przez co będzie niedostępna dla innych odbiorców. Inaczej mówiąc, musisz zainwestować w serwer, który będzie podtrzymywał przy życiu Twoją stronę WWW.

  1. Stwórz oryginalny projekt strony internetowej

Jeżeli masz problem ze stworzeniem projektu strony, może warto zatrudnić projektanta, który się tym zajmie? Pamiętaj, że dobrze zaprojektowana strona internetowa, to klucz do sukcesu. Okazuje się, że użytkownik najczęściej pozostaje w witrynie, ponieważ jest ona dla niego atrakcyjniejsza niż inne. Spróbuj zaskoczyć potencjalnych klientów i stwórz coś wyjątkowego!

  1. Pokaż się w mediach społecznościowych

Pamiętaj, że media społecznościowe są kluczem do sukcesu Twojej marki. Możesz tam być w stałym kontakcie ze swoimi klientami i odpowiadać na bieżąco na ich pytania. Okazuje się, że algorytmy wyszukiwarek lepiej pozycjonują witryny, które są obecne w mediach społecznościowych, dlatego jeżeli zależy Ci na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, to teraz jest ten moment, aby pomyśleć o założeniu profilu firmowego!

  1. Stwórz dobrą stronę główną

Upewnij się, że nazwa Twojej firmy i wszystkie inne niezbędne informacje, takie jak adres, numer telefonu czy e-mail pojawiają się na stronie głównej w formie tekstowej. Pamiętaj również, aby podać na stronie głównej miasta, które obsługujesz.

Jeśli korzystasz z mediów społecznościowych w swojej firmie, dołącz link do aktywnych profili, aby ludzie mogli śledzić Cię na bieżąco.

Sprawdź: Pozycjonowanie branży fotograficznej

Zadbaj o inne informacje w swojej witrynie

  1. Dodaj zakładkę “o firmie”

Będziesz miał możliwość podania informacji na temat swojej firmy, czym się zajmuje, jak działa, a może nawet historię założenia. Opowiedz, dlaczego ​​jesteś najlepszy i dlaczego klienci powinni wybrać akurat Ciebie. Warto również umieścić w tej sekcji zdjęcie grupowe pracowników lub zdjęcie właściciela firmy, może to zapewnić autorytet Twojej firmie.

  1. Zadbaj o stronę produktów

Tutaj możesz dodać informacje o cenach lub opowiedzieć użytkownikom, jak mogą uzyskać wycenę. Jeżeli sprzedajesz już gotowe prace, to warto umieścić ich zdjęcia właśnie w tej sekcji. Odpowiedniej jakości zdjęcia z pewnością przyciągną potencjalnych klientów.

  1. Powiedz klientom, jak mogą się z Tobą skontaktować

Ta zakładka musi znaleźć się na Twojej stronie internetowej i obejmować pełny adres firmy, numer telefonu, adres e-mail, numer faksu, godziny pracy, a dodatkowo mapę, na której możesz przekazać wskazówki jak dojechać.

Przygotowanie strony internetowej pod kątem SEO

  1. Dodaj tagi opisu

Upewnij się, że tagi opisu na każdej stronie zawierają odpowiednie zdania, które będą służyły jako reklama dla Twojej marki. Musisz nimi sprawić, aby ​​ludzie zechcieli dowiedzieć się więcej na konkretny temat. Najczęściej opis pojawia się pod tytułem witryny w wyszukiwarce. Upewnij się, że ma on charakter nie tylko promocyjny, ale także informacyjny.

  1. Dodaj tagi tytułu strony

Upewnij się, że tagi tytułów Twoich stron WWW są unikalne i zawierają odpowiednie słowa kluczowe, które Twoim zdaniem ludzie wpisaliby w wyszukiwarkę. Pamiętaj, że każda strona w Twojej witrynie powinna posiadać tag tytułu, który odzwierciedla treść specyficzną dla tej podstrony. Tytuł jest najsilniejszym sygnałem, jaki możesz wysłać do algorytmów wyszukiwarek, ponieważ to właśnie po nim wiedzą, na jakie zapytania wyświetlać Twoją witrynę.

  1. Stwórz stronę przyjazną w nawigacji

Najważniejsze jest to, aby nie przeciążać swojej witryny zbędnymi informacjami. Strona przyjazna dla użytkownika, to taka, po której z łatwością może się poruszać i nie gubi się już na stronie głównej. Zła nawigacja przyczynia się do spadku konwersji.

Źródło: Andrea Piacquadio / pexels.com

Sprawdź: Praktyki SEO dla małych firm – sięgnij po wielkie możliwości!

Promuj swoją nową stronę internetową

Najlepszy sposobem na zaistnienie w świecie online jest promocja swoich wpisów. Możesz to robić poprzez udostępnianie zawartości w mediach społecznościowych lub wykupywanie płatnych reklam. Wszystkie metody są dobre, kiedy przynoszą zyski.

Warto również pomyśleć o tzw. “marketingu szeptanym”. Postaraj się porozmawiać ze znajomymi, rodziną, czy innymi firmami, które mają strony internetowe i dowiedz się, czy byliby skłonni umieścić link do Twojej witryny, aby pomóc w jej promowaniu.

Poproś znajomych i rodzinę, aby polubili Twoją firmę na Facebooku lub zaobserwowali ją na dowolnych portalach społecznościowych, które stworzyłeś.

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że nasze wskazówki pomogą Ci stworzyć stronę internetową zgodnie z zasadami SEO. Jeżeli chcesz zaistnieć na rynku online, to są to niezbędne kroki do wykonania. Możesz również poprosić doświadczony zespół ekspertów SEO, aby pomogli Ci poradzić sobie z problemem pozycjonowania witryny.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego, skontaktuj się z nami już teraz. Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię SEO dzięki nam! Czekamy na Ciebie!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 9
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Pozycjonowanie branży medycznej (centrum medycznego, gabinetów medycznych)
    Pozycjonowanie branży medycznej (centrum medycznego, gabinetów medycznych)
    Pozycjonowanie branży medycznej to nie lada wyzwanie. Warto więc wiedzieć, jak skutecznie promować stronę internetową gabinetu medycznego w Google!
    Optymalizacja strony internetowej pod kątem urządzeń mobilnych
    Optymalizacja strony internetowej pod kątem urządzeń mobilnych
    Mobilegeddon – obraz współczesnego świata. Jak dostosować stronę internetową do urządzeń mobilnych? Jak myśleć o strategii optymalizacji dla małych ekranów?
    Kluczowe wskaźniki internetowe – wszystko, co warto o nich wiedzieć
    Kluczowe wskaźniki internetowe – wszystko, co warto o nich wiedzieć
    Kluczowe wskaźniki internetowe odgrywają istotną rolę podczas pozycjonowania witryny. W tym artykule znajdziesz najlepsze sposoby na ich optymalizację!

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę