Rodzaje SEO

Rodzaje SEO

ThisIsEngineering/pexels.com

Czy istnieją rodzaje SEO? Krótko mówiąc – tak, istnieje kilka różnych rodzajów strategii optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) dostępnych dla klientów, którzy chcą korzystać z tych usług, aby ulepszyć swoją witrynę.

Czy SEO to tylko usługa?

Istnieje wiele przyczyn, przez które Twoja witryna nie osiąga pożądanych przez Ciebie wyników. Warto dodać, że każdy biznes ma inne problemy, z którymi musi się zmierzyć na drodze do sukcesu. Najrozsądniej jest skoncentrować swój budżet tam, gdzie witryna ma najbardziej zauważalne braki. Jeśli wiesz, że potrzebujesz więcej wkładu w publikowane treści na swojej stronie, aby skutecznie używać najważniejszych słów kluczowych, SEO na stronie może okazać się Twoim najlepszym rozwiązaniem. Również jeśli Twoja strona okazuje się być strukturalnym bałaganem, a jej powolna prędkość ładowania zniechęca potencjalnych klientów, techniczne SEO powinno być dla Ciebie najważniejsze.

Odpowiedni zespół SEO może dostosować działania do Twoich oczekiwań i wymagań. Jednak pamiętaj, nie każda strona potrzebuje każdego rodzaju SEO, ale powinieneś rozważyć wszystkie możliwości, a następnie sukcesywnie je stosować w zależności od potrzeby.

4 rodzaje SEO

Jak już zostało wyżej wspomniane, SEO to potężny mechanizm, który składa się z wielu poszczególnych części. Chociaż istnieje kilka gałęzi optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek, najbardziej pomocne mogą się dla Ciebie okazać wymienione poniżej 4 podkategorie, które pozwolą Ci pokonać konkurencję w Google.

SEO on-site

SEO on-site jest zwykle tym, o czym większość ludzi myśli, gdy słyszy hasło “SEO”. Jest to obszar branży, który koncentruje się na poprawie jakości treści strony internetowej. Optymalizacja treści witryny obejmuje badania słów kluczowych w szerokim zakresie, określanie ich trafności i liczby wyszukiwań, tworzenie treści zgodnych ze standardami Google, optymalizowanie opisów, tytułów, nagłówków, obrazów i linków celem poprawy pozycjonowania w wyszukiwarce.

SEO off-site

SEO to nie tylko działania mające na celu sprawienie, aby Twoja witryna była wartościowa dla wyszukiwarek. Ta branża koncentruje się również na budowaniu relacji i zaufania wśród docelowych odbiorców. Może to wywołać rozgłos, którego Twoja marka potrzebuje, aby zwiększyć ruch i konwersje na swojej stronie.

Działania SEO poza stroną koncentrują się na bardziej społecznych aspektach Twojej marki:

  • umożliwiają budowania linków między marką, a innymi powiązanymi stronami internetowymi;
  • reklamują markę w mediach społecznościowych;
  • pomagają budować autorytet marki;
  • pozwalają zrozumieć działanie konkurencji i podjąć kroki zmierzające do jej pokonania.

Lokalne SEO

Aby Twoja marka stała się rozpoznawalna w kraju, musisz rozpocząć szerzenie swojej działalności na skalę lokalnej publiczności. Działa to na zasadzie małych kroków. Jeśli staniesz się znany w wąskim gronie odbiorców z Twojego otoczenia, szybciej dotrzesz również do kolejnych konsumentów z innych środowisk, a Twoja marka siłą rzeczy zacznie się prężnie rozwijać.

Nacisk na lokalne SEO pozwala klientom łatwo odkryć Twoją markę w miejscowym wyszukiwaniu. Zarówno SEO na stronie, jak i poza nią są niezbędne do tego, aby lokalne SEO funkcjonowało przynosząc Ci jak najwięcej korzyści. Lokalne pozycjonowanie stron ma również własne sposoby na wyróżnienie marki. Obejmuje tworzenie cytatów z nazw i adresów na platformach z wizytówkami firm, rejestrację witryny w Google Moja Firma, co pomaga w wyświetlaniu ważnych informacji o Twojej marce w odpowiednich wyszukiwaniach lokalnych wraz ze wszystkimi danymi, kontaktami, lokalizacjami itp.

Techniczne SEO

Techniczne SEO to jeden z najbardziej widocznych czynników, który sprawia, że Twoja witryna zachęca użytkownika i pomaga wyszukiwarkom umieścić ją najwyżej na swoich listach. Konsumenci mają skłonność do oceniania książki po okładce, więc to właśnie to, co pierwsze rzuca się w oczy, będzie dla nich elementem zachęcającym lub odrzucającym od użytkowania Twojej strony. Zadbaj więc o ogólny wygląd swoich witryn i ich atrakcyjność dla potencjalnych klientów.

Niektóre z największych zalet technicznego SEO to:

Źródło: cottonbro/pexels.com

  • Dostosowywanie witryny do urządzeń mobilnych;
  • Regularne sprawdzanie i aktualizowanie szybkości witryny;
  • Weryfikacja witryny za pomocą Google Search Console;
  • Możliwość znajdowania i rozwiązywania błędów wyszukiwania;
  • Tworzenie intuicyjnej struktury witryny;
  • Optymalizacja robotów.txt aby zapewnić, że wyszukiwarki indeksują tylko strony dostępne publicznie.

W jaki sposób SEO może zaradzić Twoim problemom?

Zadanie agencji SEO polega na badaniu nowych klientów i uświadamianiu ich, jak optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek pomoże im odnieść sukces. Zespół SEO zawsze jest w stanie znaleźć najlepszy sposób, który sprawi że Twoja strona znajdzie się na szczycie wyników wyszukiwania. Jeśli zatem chciałbyś zacząć działać w tym kierunku, ale zupełnie nie wiesz od czego zacząć, koniecznie skontaktuj się z nami. Razem uczynimy Cię “widocznym” dla odbiorców!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Ruch bezpośredni – czym jest i dlaczego warto go zminimalizować?

    Ruch bezpośredni – czym jest i dlaczego warto go zminimalizować?

    Czym jest ruch bezpośredni? Jakie korzyści przynosi znajomość źródła odwiedzających? Odpowiedzi znajdziesz w naszym nowym artykule!
    Jak tworzyć skuteczne treści na strony internetowe?

    Jak tworzyć skuteczne treści na strony internetowe?

    Zastanawiasz się, czy jesteś w stanie tworzyć angażujące treści dla swoich odbiorców? Pokażemy Ci, jak to robić!
    Jak bezpiecznie pozycjonować strony?

    Jak bezpiecznie pozycjonować strony?

    Etyczne i zgodne z zaleceniami Google działania prowadzące do polepszenia pozycji strony w wynikach wyszukiwania określa się mianem White Hat SEO. Dowiedz się, na czym polegają!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.