DARMOWY AUDYT SEO

Rodzaje SEO

5 min czytania
Rodzaje SEO
Kategoria Pozycjonowanie

Czy istnieją rodzaje SEO? Krótko mówiąc – tak, istnieje kilka różnych rodzajów strategii optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) dostępnych dla klientów, którzy chcą korzystać z tych usług, aby ulepszyć swoją witrynę.

Spis treści:

Czy SEO to tylko usługa?

Istnieje wiele przyczyn, przez które Twoja witryna nie osiąga pożądanych przez Ciebie wyników. Warto dodać, że każdy biznes ma inne problemy, z którymi musi się zmierzyć na drodze do sukcesu. Najrozsądniej jest skoncentrować swój budżet tam, gdzie witryna ma najbardziej zauważalne braki. Jeśli wiesz, że potrzebujesz więcej wkładu w publikowane treści na swojej stronie, aby skutecznie używać najważniejszych słów kluczowych, SEO na stronie może okazać się Twoim najlepszym rozwiązaniem. Również jeśli Twoja strona okazuje się być strukturalnym bałaganem, a jej powolna prędkość ładowania zniechęca potencjalnych klientów, techniczne SEO powinno być dla Ciebie najważniejsze.

Odpowiedni zespół SEO może dostosować działania do Twoich oczekiwań i wymagań. Jednak pamiętaj, nie każda strona potrzebuje każdego rodzaju SEO, ale powinieneś rozważyć wszystkie możliwości, a następnie sukcesywnie je stosować w zależności od potrzeby.

Sprawdź: Pozycjonowanie salonu kosmetycznego

4 rodzaje SEO

Jak już zostało wyżej wspomniane, SEO to potężny mechanizm, który składa się z wielu poszczególnych części. Chociaż istnieje kilka gałęzi optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek, najbardziej pomocne mogą się dla Ciebie okazać wymienione poniżej 4 podkategorie, które pozwolą Ci pokonać konkurencję w Google.

SEO on-site

SEO on-site jest zwykle tym, o czym większość ludzi myśli, gdy słyszy hasło “SEO”. Jest to obszar branży, który koncentruje się na poprawie jakości treści strony internetowej. Optymalizacja treści witryny obejmuje badania słów kluczowych w szerokim zakresie, określanie ich trafności i liczby wyszukiwań, tworzenie treści zgodnych ze standardami Google, optymalizowanie opisów, tytułów, nagłówków, obrazów i linków celem poprawy pozycjonowania w wyszukiwarce.

SEO off-site

SEO to nie tylko działania mające na celu sprawienie, aby Twoja witryna była wartościowa dla wyszukiwarek. Ta branża koncentruje się również na budowaniu relacji i zaufania wśród docelowych odbiorców. Może to wywołać rozgłos, którego Twoja marka potrzebuje, aby zwiększyć ruch i konwersje na swojej stronie.

Działania SEO poza stroną koncentrują się na bardziej społecznych aspektach Twojej marki:

  • umożliwiają budowania linków między marką, a innymi powiązanymi stronami internetowymi;
  • reklamują markę w mediach społecznościowych;
  • pomagają budować autorytet marki;
  • pozwalają zrozumieć działanie konkurencji i podjąć kroki zmierzające do jej pokonania.

Lokalne SEO

Aby Twoja marka stała się rozpoznawalna w kraju, musisz rozpocząć szerzenie swojej działalności na skalę lokalnej publiczności. Działa to na zasadzie małych kroków. Jeśli staniesz się znany w wąskim gronie odbiorców z Twojego otoczenia, szybciej dotrzesz również do kolejnych konsumentów z innych środowisk, a Twoja marka siłą rzeczy zacznie się prężnie rozwijać.

Nacisk na lokalne SEO pozwala klientom łatwo odkryć Twoją markę w miejscowym wyszukiwaniu. Zarówno SEO na stronie, jak i poza nią są niezbędne do tego, aby lokalne SEO funkcjonowało przynosząc Ci jak najwięcej korzyści. Lokalne pozycjonowanie stron ma również własne sposoby na wyróżnienie marki. Obejmuje tworzenie cytatów z nazw i adresów na platformach z wizytówkami firm, rejestrację witryny w Google Moja Firma, co pomaga w wyświetlaniu ważnych informacji o Twojej marce w odpowiednich wyszukiwaniach lokalnych wraz ze wszystkimi danymi, kontaktami, lokalizacjami itp.

Techniczne SEO

Techniczne SEO to jeden z najbardziej widocznych czynników, który sprawia, że Twoja witryna zachęca użytkownika i pomaga wyszukiwarkom umieścić ją najwyżej na swoich listach. Konsumenci mają skłonność do oceniania książki po okładce, więc to właśnie to, co pierwsze rzuca się w oczy, będzie dla nich elementem zachęcającym lub odrzucającym od użytkowania Twojej strony. Zadbaj więc o ogólny wygląd swoich witryn i ich atrakcyjność dla potencjalnych klientów.

Niektóre z największych zalet technicznego SEO to:

  • Dostosowywanie witryny do urządzeń mobilnych;
  • Regularne sprawdzanie i aktualizowanie szybkości witryny;
  • Weryfikacja witryny za pomocą Google Search Console;
  • Możliwość znajdowania i rozwiązywania błędów wyszukiwania;
  • Tworzenie intuicyjnej struktury witryny;
  • Optymalizacja robotów.txt aby zapewnić, że wyszukiwarki indeksują tylko strony dostępne publicznie.
Umów się na darmowy audyt Twojej strony
DARMOWY AUDYT SEO

W jaki sposób SEO może zaradzić Twoim problemom?

Zadanie agencji SEO polega na badaniu nowych klientów i uświadamianiu ich, jak optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek pomoże im odnieść sukces. Zespół SEO zawsze jest w stanie znaleźć najlepszy sposób, który sprawi że Twoja strona znajdzie się na szczycie wyników wyszukiwania. Jeśli zatem chciałbyś zacząć działać w tym kierunku, ale zupełnie nie wiesz od czego zacząć, koniecznie skontaktuj się z nami. Razem uczynimy Cię “widocznym” dla odbiorców!

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.

Oceń tekst
Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 8

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

SEO jako wsparcie Twojego projektu
SEO jako wsparcie Twojego projektu
Prowadząc stronę internetową zwróć uwagę na jej pozycję w wyszukiwarce. Sprawdź, co możesz zrobić, aby wznieść się w rankingach i zyskać nowych odbiorców!
Co oznacza kod 404 na Twojej stronie internetowej?
Co oznacza kod 404 na Twojej stronie internetowej?
Błąd 404 i jak go znaleźć, czyli wszystko o popularnym błędzie, jego rozwiązywaniu, a także… potencjale marketingowym. Będzie ciekawie, zapraszamy!
Jakie znaczenie mają wizytówki Google w kontekście pozycjonowania stron internetowych?
Jakie znaczenie mają wizytówki Google w kontekście pozycjonowania stron internetowych?
Czy wiesz, jak ważne są zaktualizowane dane wizytówki Google Moja Firma? Nasz artykuł rozwieje Twoje wszelkie wątpliwości. Czytaj dalej!

Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę