SEO dla zaawansowanych, czyli stań się ekspertem w swoich działaniach

SEO dla zaawansowanych, czyli stań się ekspertem w swoich działaniach

fauxels/pexels.com

Niestety SEO cały czas się rozwija i na bieżąco należy aktualizować swoją wiedzę w tym temacie. Pozycjonowanie ulega ciągłym zmianom i aktualizacjom, ponieważ Google cały czas się zmienia i ulepsza. Już dawno minęły czasy spamujących linków zwrotnych, czy treści z dużą liczbą słów kluczowych. Google regularnie monitoruje Twoje działania, dlatego jeżeli chcesz poznać czynniki, dzięki którym odniesiesz sukces w swojej firmie, to czytaj dalej.

Czynniki, które wpływają na SEO strony internetowej

  1. Szybkość ładowania witryny
  2. Szybkość wczytywania witryny wpływa tak samo na odbiorców, jak i na algorytm Google. Okazuje się, że jeżeli Twoja strona internetowa ładuje się szybko, to jej pozycja w wynikach wyszukiwania będzie wysoka. Nie oznacza to, że Google od razu zapewni wzrost w rankingach tylko dlatego, że działa ona błyskawicznie. Chodzi o to, że w innym przypadku możesz otrzymać karę, ponieważ zbyt wolne ładowanie witryny zwraca uwagę wyszukiwarek. W tym momencie warto pomyśleć o algorytmie Google, który chce zapewnić swoim odbiorcom jak najlepsze wyniki wyszukiwania. Jeżeli nie będzie w stanie pokazać Twojej strony WWW innym, ponieważ jest zbyt wolna, to dlaczego ma utrzymywać Cię na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania? Wtedy zwyczajnie nałoży na Ciebie karę, gdyż nie dorównujesz pozostałym stronom.

  3. Backlinki
  4. Są to linki przychodzące z innych witryn do Twojej. Obecnie odgrywają one również ważną rolę w SEO, ponieważ im więcej wysokiej jakości linków zwrotnych będziesz miał, tym wyżej znajdzie się ona w wynikach wyszukiwania. Wszystko sprowadza się do tego, aby link był dobrze załączony i odnosił się do konkretnego znaczenia. Jeżeli hiperłącze prowadzi ze strony o innej tematyce niż Twoja, to Google to zauważy i przestanie brać Cię za autorytet. Pamiętaj, żeby link zwrotny płynnie łączył się z treścią i nie wyglądał sztucznie, ponieważ to również wpływa na widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Jeżeli zauważysz, że Twoja witryna znajduje się pod niechcianymi stronami WWW, to szybko reaguj i nie zostawiaj tak tego.

  5. Wybór najlepszych słów kluczowych
  6. Najszybszym sposobem na znalezienie odpowiednich słów kluczowych związanych z Twoją branżą jest wpisanie frazy w pasek wyszukiwania Google. Jak zapewne wiesz, Google zaproponuje odpowiednie słowa kluczowe i właśnie z tych propozycji możesz wybrać coś dla siebie. Jeśli wyszukiwarka sugeruje konkretne frazy, oznacza to, że większa część osób stosuje je podczas wyszukiwań, aby znaleźć pożądane wyniki.

  7. Wyczerpująca treść na stronie
  8. Zamiast pisać 4 lub 5 krótkich wpisów na blogu obejmujących różne aspekty jednego tematu, lepiej jest napisać jeden, dłuższy i porządny wpis, w którym umieścisz wszystkie niezbędne informacje. Jeśli w witrynie znajduje się wiele postów na blogu o długości 500 słów, które obejmują różne aspekty podobnego tematu, dobrym pomysłem byłoby połączenie ich wszystkich w jeden post.

  9. Zoptymalizowana treść pod kątem słów kluczowych
  10. Pamiętaj, aby umieszczać w swoich treściach odpowiednią liczbę słów kluczowych, które są niezbędne dla SEO. Na samym początku zacznij od swojego adresu URL, ponieważ on również powinien zawierać odpowiednio dobraną frazę. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, to zadbaj o odpowiednio dobrane słowa kluczowe w opisach produktów oraz innych treściach na stronie.

  11. Jakość ponad ilość
  12. Google chce pokazywać użytkownikom jak najlepsze i najtrafniejsze wyniki wyszukiwania dla danego słowa kluczowego. Dlatego najważniejsza jest jakość treści, czyli co chcesz innym przekazać i czego chcesz ich nauczyć. Stań się autorytetem w swojej branży, tylko wtedy zostaniesz zauważony. Nie ważne, czy piszesz na blogu treści o objętości 500 znaków, czy 10 tysięcy. Najważniejszy jest przekaz i to, co znajduje się w Twoich tekstach.

  13. Outbound links
  14. Są to linki wychodzące, które odsyłają użytkownika z Twojej witryny do innej. Jeśli Google zauważy, że polecasz użytkownikom przydatne i wiarygodne witryny, otrzymasz nagrodę, w postaci wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Jeśli witryna nie tylko podaje potrzebne informacje, ale także łączy odbiorcę z innymi źródłami, które dostarczają jeszcze więcej przydatnych informacji, prawdopodobnie wróci do tej witryny. Staraj się tworzyć długie treści, które są angażujące, wszechstronne, praktyczne, informacyjne i intuicyjne dla odbiorców. Pamiętaj, aby tworzyć swoje treści pod użytkowników internetu, a nie pod wyszukiwarkę – odniesiesz wtedy większy sukces.

Sprawdź: Reciprocal link a wpływ na SEO

Podsumowanie

Musisz wiedzieć, że SEO stale się zmienia. Dlatego należy być na bieżąco w aktualizacjach systemu i tworzyć zgodnie z zasadami SEO. Jeżeli chcesz znaleźć się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, to zastosuj powyższe wskazówki, a z pewnością zobaczysz różnicę.

Źródło: picjumbo.com/pexels.com

W przypadku pytań nasza agencja SEO zaprasza do kontaktu. Czekamy na Ciebie!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 11
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    W jaki sposób blog wpływa na SEO Twojej strony internetowej?

    W jaki sposób blog wpływa na SEO Twojej strony internetowej?

    Zastanawiasz się, czy warto prowadzić blog w świecie e-commerce? Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się wszystkiego na temat SEO.
    BERT – co wiesz o najnowszym algorytmie Google?

    BERT – co wiesz o najnowszym algorytmie Google?

    BERT to precyzyjny program do przetwarzania języka naturalnego. Warto wiedzieć, jak wpływa na rozwój wyszukiwania i pozycjonowanie stron internetowych.
    Zestawienie najlepszych wtyczek SEO do przeglądarki

    Zestawienie najlepszych wtyczek SEO do przeglądarki

    Optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek zakłada kompleksowe działanie zgodnie z zasadami SEO. Jakie narzędzia skutecznie wspomogą pozycjonowanie?
    DARMOWY AUDYT SEO

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę