Niestety SEO cały czas się rozwija i na bieżąco należy aktualizować swoją wiedzę w tym temacie. Pozycjonowanie ulega ciągłym zmianom i aktualizacjom, ponieważ Google cały czas się zmienia i ulepsza. Już dawno minęły czasy spamujących linków zwrotnych, czy treści z dużą liczbą słów kluczowych. Google regularnie monitoruje Twoje działania, dlatego jeżeli chcesz poznać czynniki, dzięki którym odniesiesz sukces w swojej firmie, to czytaj dalej.
Szybkość wczytywania witryny wpływa tak samo na odbiorców, jak i na algorytm Google. Okazuje się, że jeżeli Twoja strona internetowa ładuje się szybko, to jej pozycja w wynikach wyszukiwania będzie wysoka. Nie oznacza to, że Google od razu zapewni wzrost w rankingach tylko dlatego, że działa ona błyskawicznie. Chodzi o to, że w innym przypadku możesz otrzymać karę, ponieważ zbyt wolne ładowanie witryny zwraca uwagę wyszukiwarek. W tym momencie warto pomyśleć o algorytmie Google, który chce zapewnić swoim odbiorcom jak najlepsze wyniki wyszukiwania. Jeżeli nie będzie w stanie pokazać Twojej strony WWW innym, ponieważ jest zbyt wolna, to dlaczego ma utrzymywać Cię na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania? Wtedy zwyczajnie nałoży na Ciebie karę, gdyż nie dorównujesz pozostałym stronom.
Są to linki przychodzące z innych witryn do Twojej. Obecnie odgrywają one również ważną rolę w SEO, ponieważ im więcej wysokiej jakości linków zwrotnych będziesz miał, tym wyżej znajdzie się ona w wynikach wyszukiwania. Wszystko sprowadza się do tego, aby link był dobrze załączony i odnosił się do konkretnego znaczenia. Jeżeli hiperłącze prowadzi ze strony o innej tematyce niż Twoja, to Google to zauważy i przestanie brać Cię za autorytet. Pamiętaj, żeby link zwrotny płynnie łączył się z treścią i nie wyglądał sztucznie, ponieważ to również wpływa na widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Jeżeli zauważysz, że Twoja witryna znajduje się pod niechcianymi stronami WWW, to szybko reaguj i nie zostawiaj tak tego.
Najszybszym sposobem na znalezienie odpowiednich słów kluczowych związanych z Twoją branżą jest wpisanie frazy w pasek wyszukiwania Google. Jak zapewne wiesz, Google zaproponuje odpowiednie słowa kluczowe i właśnie z tych propozycji możesz wybrać coś dla siebie. Jeśli wyszukiwarka sugeruje konkretne frazy, oznacza to, że większa część osób stosuje je podczas wyszukiwań, aby znaleźć pożądane wyniki.
Zamiast pisać 4 lub 5 krótkich wpisów na blogu obejmujących różne aspekty jednego tematu, lepiej jest napisać jeden, dłuższy i porządny wpis, w którym umieścisz wszystkie niezbędne informacje. Jeśli w witrynie znajduje się wiele postów na blogu o długości 500 słów, które obejmują różne aspekty podobnego tematu, dobrym pomysłem byłoby połączenie ich wszystkich w jeden post.
Pamiętaj, aby umieszczać w swoich treściach odpowiednią liczbę słów kluczowych, które są niezbędne dla SEO. Na samym początku zacznij od swojego adresu URL, ponieważ on również powinien zawierać odpowiednio dobraną frazę. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, to zadbaj o odpowiednio dobrane słowa kluczowe w opisach produktów oraz innych treściach na stronie.
Google chce pokazywać użytkownikom jak najlepsze i najtrafniejsze wyniki wyszukiwania dla danego słowa kluczowego. Dlatego najważniejsza jest jakość treści, czyli co chcesz innym przekazać i czego chcesz ich nauczyć. Stań się autorytetem w swojej branży, tylko wtedy zostaniesz zauważony. Nie ważne, czy piszesz na blogu treści o objętości 500 znaków, czy 10 tysięcy. Najważniejszy jest przekaz i to, co znajduje się w Twoich tekstach.
Są to linki wychodzące, które odsyłają użytkownika z Twojej witryny do innej. Jeśli Google zauważy, że polecasz użytkownikom przydatne i wiarygodne witryny, otrzymasz nagrodę, w postaci wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Jeśli witryna nie tylko podaje potrzebne informacje, ale także łączy odbiorcę z innymi źródłami, które dostarczają jeszcze więcej przydatnych informacji, prawdopodobnie wróci do tej witryny. Staraj się tworzyć długie treści, które są angażujące, wszechstronne, praktyczne, informacyjne i intuicyjne dla odbiorców. Pamiętaj, aby tworzyć swoje treści pod użytkowników internetu, a nie pod wyszukiwarkę – odniesiesz wtedy większy sukces.
Musisz wiedzieć, że SEO stale się zmienia. Dlatego należy być na bieżąco w aktualizacjach systemu i tworzyć zgodnie z zasadami SEO. Jeżeli chcesz znaleźć się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, to zastosuj powyższe wskazówki, a z pewnością zobaczysz różnicę.
W przypadku pytań nasza agencja SEO zaprasza do kontaktu. Czekamy na Ciebie!
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.