Zapytaj o ofertę
Duże zmiany w indeksacji

Duże zmiany w indeksacji

2 min. czytania

To ostatni odcinek naszych SEO Newsów… w takiej formie. Od kolejnego odcinka przechodzimy w tryb dwutygodniowy, ale spokojnie: zmniejszamy nieco częstotliwość, ale na pewno nie poziom.

Jak zdobyć grafiki produktów w SERP-ach?

Co trzeba zrobić, aby mieć grafiki produktów w serp-ach? Odpowiedź jest bardzo prosta: NIC. Algorytm Google sam wybiera jakie grafiki i gdzie się pojawią. Na ten moment jedyne, co możemy w tym temacie zrobić, to za pomocą meta tagu wskazać, żeby Google.. nie korzystało z grafik. Niebawem może jednak powstać dokumentacja na ten temat.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-on-product-images-snippets-schema-32807.html

Nowy tag robots

Google wprowadza nowy tag robots. Tag o nazwie indexifembedded daje witrynom większą kontrolę nad indeksowaniem. Za jego pomocą możemy nakazać Google indeksowanie treści na stronie tylko wtedy, gdy jest ona osadzona za pomocą elementów iframe i podobnych tagów HTML.

Znacznik indexifembedded zastępuje znacznik noindex. Czyli możemy użyć noindex, aby cały adres URL nie pojawiał się w wynikach wyszukiwania, i zastosować tag indexifembedded, aby dany fragment treści został zindeksowany, gdy jest osadzony na innej stronie internetowej.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-indexifembedded-robots-tag/434396/#close

Google rozważa rzadsze indeksowanie

Google rozważa zmniejszenie częstotliwości indeksowania stron internetowych. Powód? Ekologia.

Pomysł wynika głównie z chęci oszczędzania energii, a tym samym większej dbałości o naszą planetę. Poza tym, jak wskazuje Gary Ilyes, niektóre „powroty” nie mają sensu. Chodzi między innymi o odświeżanie podstron typu „o nas”, czy też trafiające się czasami bez wyraźnego powodu 404-ki. Pozostaje mieć nadzieję, że przyspieszy to indeksację.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-crawl-rate/434265/

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 6
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    SEO Newsy
    Zobacz inne odcinki
    Google Analytics nielegalny?!
    Odc. 18
    Google Analytics nielegalny?!
    To nie był łatwy tydzień dla Google, który podpadł austriackiemu organowi ochrony danych. Powody do zadowolenia ma za to platforma […]
    WordPress łata luki w zabezpieczeniach
    Odc. 17
    WordPress łata luki w zabezpieczeniach
    Dlaczego należy jak najszybciej zaktualizować WordPress? Jaką strategię obrać w walce z toksycznymi linkami? I jaką nowość testuje aktualnie Google? […]
    Podsumowanie 2021!
    Odc. 16
    Podsumowanie 2021!
    Mamy początek stycznia, a to oznacza jedno: podsumowania. I dzisiaj podsumujemy pięć najważniejszych, przynajmniej zdaniem naszej redakcji, wydarzeń SEO roku […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.