Zapytaj o ofertę
Podsumowanie 2021!
2 min. czytania

Podsumowanie 2021!

Mamy początek stycznia, a to oznacza jedno: podsumowania. I dzisiaj podsumujemy pięć najważniejszych, przynajmniej zdaniem naszej redakcji, wydarzeń SEO roku 2021.

5

Lubicie trójwymiar? Każdy lubi. Przynajmniej z takiego założenia wyszedł Google, wprowadzając w zeszłym roku obracające się produkty w wynikach wyszukiwania. Póki co to głównie ciekawostka, stąd niska pozycja na naszej liście, ale kto wie, może widok 3D i rozszerzona rzeczywistość zawitają na stałe do wyników wyszukiwania? A może już zawitały, a wszystko co znasz, jest tylko trójwymiarową symulacją, kawałkiem zero-jedynkowego kodu, w którym tkwisz, nawet o tym nie wiedząc?

4

Czy wujek może być też mamą? Tak, jeśli mówimy o wujku Google. W czasie zeszłorocznej konferencji Google I/O, Google przedstawił Multitask Unified Model. W skrócie: MUM. To wiele mniejszych algorytmów, które wspólnie mają wpływać na lepsze rozumienie złożonych zapytań, jakie wpisujemy do wyszukiwarki.

3

Internetowym spamerom mówimy stanowcze nie! Dlatego na trzecim miejscu umieściliśmy Spam Update. Sierpniowa aktualizacja Google mocno uderzyła w spamowe linki i wątpliwej jakości content. Generalnie spamerzy muszą mieć się na baczności, bo za oczywiste manipulowanie linkami wkurzony Google może zdegradować całą domenę.

2

Nikt nie spodziewał się hiszpańskiej inkwizycji. Podobnie jak tego, że Google zaktualizuje sposób generowania title widocznych w SERP-ach. W sierpniu duża część tytułów widocznych w wynikach wyszukiwania została nagle przez Google podmieniona. Teraz rolę tytułów pełnią w SERP-ach często na przykład nagłówki H1.

1

Na pierwszej lokacie raczej bez zaskoczenia – długo zapowiadana aktualizacja Page Experience na urządzenia mobilne. W sierpniu Core Web Vitals stały się czynnikiem rankingowym stron internetowych, a roboty Google zaczęły lepiej pozycjonować strony zoptymalizowane pod kątem wskaźników LCP, FID i CLS. Nie zdziwcie się, jeśli przeczytacie podobnego newsa również w przyszłorocznym podsumowaniu, bo już niebawem ma wyjść aktualizacja na desktopy.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 8
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Czym dokładnie jest duplicate content? Dlaczego należy go unikać?
    Czym dokładnie jest duplicate content? Dlaczego należy go unikać?
    Duplicate content to powielona treść na stronach internetowych. Jak poradzić sobie ze zduplikowanymi treściami? Czytaj dalej.
    Jaki wpływ ma TF IDF na pozycjonowanie strony internetowej?
    Jaki wpływ ma TF IDF na pozycjonowanie strony internetowej?
    Nie wiesz, co robić, aby dobrze pozycjonować swoją stronę internetową? Chcesz poznać tajniki algorytmu Google? Wyprzedź konkurencję i opanuj strategię TF IDF!
    Co powinien zawierać raport z pozycjonowania witryny?
    Co powinien zawierać raport z pozycjonowania witryny?
    Raport SEO powinien zawierać opis działań wykonanych przez agencję, a także informacje o uzyskanych efektach. Sprawdźmy, co może obejmować.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.