Zapytaj o ofertę

Dwa oblicza Google Chrome

Dwa oblicza Google Chrome

Dzisiejszy odcinek wyjątkowo bez Michała, ale jak zawsze z porcją wiadomości ze świata SEO.

Wdrażanie aktualizacji zakończone

Wdrażanie aktualizacji September Core Update i September Product Reviews Update zakończone.

Google na stronie z aktualizacjami poinformowało, że 26 września oba roll-outy dobiegły w końcu do mety. Core update po 15 dniach, a product review update po równym tygodniu. Nastroje w sieci? Not great, not terrible, bo według wykresów zmian w rankingach w narzędziu Semrush, wrześniowy core update uderzył o 53% słabiej od majowego, więc mogło być dużo gorzej.

Źródło:

https://searchengineland.com/google-september-2022-core-update-rollout-is-now-complete-388235

https://developers.google.com/search/updates/ranking

Podświetlanie tekstu w „People Also Ask”

Google testuje kolorowe podświetlanie tekstu w “People Also Ask”. Nie pierwszy raz. Jakiś czas temu wyszukiwarka eksperymentowała z podświetlaniem na kolor niebieski, teraz dla odmiany testuje żółć.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-highlighting-text-in-people-also-ask-34121.html

Chrome przyspiesza dzięki interaktywnym zrzutom ekranu

Freeze Dried Tabs. To nowa technologia, którą Google wdrożyło w przeglądarce Chrome. Polega ona na tworzeniu interaktywnych zrzutów stron internetowych, dzięki czemu witryny działają nawet o 20% szybciej.

Zrzut ekranu nie jest klasycznym screenem, tylko hybrydą, którą można przewijać, a nawet klikać w linki, podczas gdy prawdziwa strona ładuje się w tle. A gdy już się załaduje, Google płynnie do niej przechodzi. Wszystko po to, żeby przyspieszyć web experience odwiedzających.

Była dobra wiadomość, więc teraz czas na złą. Już w przyszłym roku Chrome zabroni użytkownikom korzystania z wtyczek do blokowania reklam.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/freeze-dried-tabs/464644/#close

Nowy (?) bot

Google dodało do swojej listy nowego bota crawlującego. Nazywa się Google-Site-Verification i teoretycznie służy tylko do weryfikacji przy GSC. Co ciekawe, bot ignoruje plik robots.txt. Ale! Jak wyjaśnił na twitterze John Mueller, nowy bot nie jest wcale taki nowy, po prostu dopiero teraz został dodany na listę.

Źródła:

https://developers.google.com/search/docs/crawling-indexing/overview-google-crawlers#google_site_verifier

https://www.seroundtable.com/google-site-verifier-user-agent-34116.html

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 7

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Reklama na stronie internetowej – jak ją dodać?
    Reklama na stronie internetowej – jak ją dodać?
    Reklamy AdSense to łatwy sposób na dodatkowy zarobek z ruchu na stronie internetowej. Wyjaśniamy, jak dodać jednostkę reklamową do swojej witryny!
    Pozycjonowanie branży farmaceutycznej
    Pozycjonowanie branży farmaceutycznej
    Na czym polega pozycjonowanie branży farmaceutycznej? Jakie techniki warto wówczas wykorzystać? Podpowiemy Ci, jak skutecznie promować apteki w sieci!
    Czym są badania eyetracking?
    Czym są badania eyetracking?
    Które elementy witryny są atrakcyjne dla użytkowników? Badania eyetracking dadzą Ci pełną odpowiedź! Wyjaśniamy, jak z ich pomocą poprawić UX zasobu.

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę