Zapytaj o ofertę
Google będzie promować krótsze treści?

Google będzie promować krótsze treści?

2 min. czytania

Aktualizacja miała łamać potężne drzewa, a nie zakołysała nawet trzciną.

Helpful Content Update

W ostatnim odcinku zapowiadaliśmy nadejście Helpful Content Update. Zdaniem wielu aktualizacja miała uderzyć błyskawicznie i bezlitośnie. Miała być prawdziwym spam-killerem, tymczasem minął już ponad tydzień, a większych wahań póki co nie widać, nawet w narzędziach śledzących zmiany w serpach. Od czasu do czasu ktoś wspomni o przetasowaniach na swoich stronach, ale generalnie takich głosów nie pojawia się za wiele, szczególnie jeśli porównamy to z innymi aktualizacjami algorytmu. Taki Core update wywołał dużo większe emocje. Ale! Kto wie, może Helpful Content Update da nam jeszcze popalić.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-helpful-content-update-slow-33999.html

Google informuje o czasie lektury

Google testuje dwie nowe etykiety w wynikach wyszukiwania: quick read i less than five minutes to read. Dzięki nim użytkownicy od razu widzą, ile mniej więcej zajmie im przeczytanie treści na danej stronie. Czyżby Google planowało bardziej promować krótkie artykuły?

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-quick-read-label-33995.html

Nowe funkcje dla reklamodawców

Google ogłosiło aż cztery nowe funkcje dla reklamodawców. Mogą je oni wdrożyć w swoich kampaniach reklamowych i feedach dla sprzedawców. A więc po kolei:

1. Reguły wartości konwersji dla sprzedaży sklepowej i wizyt w sklepie. Od teraz reklamodawcy mogą na poziomie kampanii ustawić domyślne wartości wizyt w sklepie lub sprzedaży.

2. Spostrzeżenia dotyczące konkretnych produktów. Wgląd w produkty dostępny jest na poziomie konta i pomaga reklamodawcom zidentyfikować nieefektywne oferty czy produkty z brakującymi atrybutami feed, a także porównać ofertę z konkurencją.

3. Deals Content API. Funkcja ma ułatwiać przesyłanie oraz zarządzanie promocjami na masową skalę. Jest to o tyle istotne, że wg danych Google aż 55% kupujących wstrzymuje się z zakupem przedmiotu do czasu aż nie zostanie on objęty jakąś promocją albo nie trafi na wyprzedaż.

4. Adnotacje dotyczące wysyłki i zwrotów. Od teraz sprzedawcy mogą wzbogacać swoje ogłoszenia o planowaną datę dostawy czy informację o darmowym zwrocie.

Źródło:

https://searchengineland.com/new-google-shopping-campaign-features-387607

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 6
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    SEO Newsy
    Zobacz inne odcinki
    Google doceni pomocne treści
    Odc. 32
    Google doceni pomocne treści
    Prognoza na najbliższe dni? Zapowiada się burzliwy tydzień, a wielu seowcom wraz z nadejściem aktualizacji podniesie się temperatura. Helpful content […]
    Google odchudza wytyczne dot. oceny jakości
    Odc. 31
    Google odchudza wytyczne dot. oceny jakości
    Sezon ogórkowy w pełni, ale my jak zawsze znaleźliśmy dla Was kilka ciekawych newsów. Zaczynamy. Zmiany w wytycznych dot. oceny […]
    Oszuści targetują wizytówki restauracji
    Odc. 30
    Oszuści targetują wizytówki restauracji
    Nigeryjski książę zdetronizowany przez indyjskiego bombelka. Nowy scam to jednak nie wszystko, co działo się ostatnio w świecie SEO. Wideo […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.