Zapytaj o ofertę

Google będzie promować krótsze treści?

Google będzie promować krótsze treści?

Aktualizacja miała łamać potężne drzewa, a nie zakołysała nawet trzciną.

Helpful Content Update

W ostatnim odcinku zapowiadaliśmy nadejście Helpful Content Update. Zdaniem wielu aktualizacja miała uderzyć błyskawicznie i bezlitośnie. Miała być prawdziwym spam-killerem, tymczasem minął już ponad tydzień, a większych wahań póki co nie widać, nawet w narzędziach śledzących zmiany w serpach. Od czasu do czasu ktoś wspomni o przetasowaniach na swoich stronach, ale generalnie takich głosów nie pojawia się za wiele, szczególnie jeśli porównamy to z innymi aktualizacjami algorytmu. Taki Core update wywołał dużo większe emocje. Ale! Kto wie, może Helpful Content Update da nam jeszcze popalić.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-helpful-content-update-slow-33999.html

Google informuje o czasie lektury

Google testuje dwie nowe etykiety w wynikach wyszukiwania: quick read i less than five minutes to read. Dzięki nim użytkownicy od razu widzą, ile mniej więcej zajmie im przeczytanie treści na danej stronie. Czyżby Google planowało bardziej promować krótkie artykuły?

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-quick-read-label-33995.html

Nowe funkcje dla reklamodawców

Google ogłosiło aż cztery nowe funkcje dla reklamodawców. Mogą je oni wdrożyć w swoich kampaniach reklamowych i feedach dla sprzedawców. A więc po kolei:

1. Reguły wartości konwersji dla sprzedaży sklepowej i wizyt w sklepie. Od teraz reklamodawcy mogą na poziomie kampanii ustawić domyślne wartości wizyt w sklepie lub sprzedaży.

2. Spostrzeżenia dotyczące konkretnych produktów. Wgląd w produkty dostępny jest na poziomie konta i pomaga reklamodawcom zidentyfikować nieefektywne oferty czy produkty z brakującymi atrybutami feed, a także porównać ofertę z konkurencją.

3. Deals Content API. Funkcja ma ułatwiać przesyłanie oraz zarządzanie promocjami na masową skalę. Jest to o tyle istotne, że wg danych Google aż 55% kupujących wstrzymuje się z zakupem przedmiotu do czasu aż nie zostanie on objęty jakąś promocją albo nie trafi na wyprzedaż.

4. Adnotacje dotyczące wysyłki i zwrotów. Od teraz sprzedawcy mogą wzbogacać swoje ogłoszenia o planowaną datę dostawy czy informację o darmowym zwrocie.

Źródło:

https://searchengineland.com/new-google-shopping-campaign-features-387607

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 6

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Marketing 360° – co to jest?
    Marketing 360° – co to jest?
    Przedsiębiorcy, chcąc dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, wysoko stawiają poprzeczkę. Przygotowują kompleksowe strategie promocji dla swoich marek.
    Kiedy koniec Universal Analytics (GA3)? Czy Google założy usługę dla GA4 automatycznie?
    Kiedy koniec Universal Analytics (GA3)? Czy Google założy usługę dla GA4 automatycznie?
    Nadchodzi koniec Universal Analytics. Już niedługo konieczne będzie przejście na GA4. Warto więc wiedzieć, czy automatyczna konfiguracja jest korzystna.
    Real-time marketing. Czym jest RTM w 2023 roku?
    Real-time marketing. Czym jest RTM w 2023 roku?
    Czym jest real time marketing? Dlaczego warto wykorzystać go w swojej strategii? Jak wygląda udana kampania? W tym artykule znajdziesz odpowiedzi!

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę