Zapytaj o ofertę
Google My Business zostanie zamknięte
2 min. czytania

Google My Business zostanie zamknięte

Siemanko! Posiadasz na swojej stronie reklamy, które zasłaniają cały ekran? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie złą wiadomość… Ale hej! To są w końcu SEO Newsy, więc musimy informować o wszystkich ważnych wydarzeniach, nawet jeśli nie są one dla seowców za dobre.

Opóźnione działanie pliku disavow

John Mueller z Google przekazał, że plik disavow, w którym możemy zrzec się konkretnych domen czy adresów URL, działa, ale ze sporym opóźnieniem. I nie chodzi o dni czy nawet tygodnie. Od przesłania pliku do pojawienia się pierwszych efektów w rankingu mogą minąć długie miesiące.

Źródło:
https://www.searchenginejournal.com/google-how-long-it-takes-for-disavow-file-to-affect-rankings/426211/

Google będzie banować za zbyt duże reklamy

Google potwierdził, że wraz z planowaną na luty aktualizacją Page Experience, wpływ na ostateczną ocenę witryny w wersji desktopowej zacznie mieć również wielkość reklam. Oznacza to, że w teorii Google będzie mógł ukarać stronę za reklamę, która zajmuje cały ekran.

Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-intrusive-interstitials-desktop-sites-32375.html

Koniec Google My Business

Google zmienia Google My Business na inne, choć w sumie podobne rozwiązanie, o nazwie Google Business Profile. Jest to kolejny krok ku temu, by wszystko dało się załatwić w wynikach wyszukiwania. Aplikacja do zarządzania ma zniknąć w 2022 roku, a obecnie znana nam podstrona pozostanie dalej dostępna dla osób, które zarządzają wieloma kontami.

Wraz z tą zmianą pojawią się też nowe ficzery:

  • Możliwość uwierzytelnienia i weryfikacji wizytówki w mapach Google i samej wyszukiwarce.
  • Historia połączeń (na razie tylko w Stanach i Kanadzie).
  • Wysyłanie wiadomości bezpośrednio z wyszukiwarki.
  • Potwierdzanie odczytania wiadomości w Wyszukiwarce Google i Mapach Google.

Źródło:
https://searchengineland.com/google-my-business-now-known-as-google-business-profile-as-google-migrates-features-to-maps-and-search-375767

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 6
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Jak reklamować suplementy diety w Internecie?
    Jak reklamować suplementy diety w Internecie?
    Reklama suplementów diety w Internecie nie jest łatwa. Dowiedz się, jakie ograniczenia dotyczą tej branży i poznaj najlepsze techniki marketingowe!
    Do czego służy SEMrush?
    Do czego służy SEMrush?
    Istnieje wiele narzędzi umożliwiających analizę pozycjonującym strony internetowe. Jaki instrument e-marketingu sprawdzi się w tworzeniu strategii SEO?
    Mapa strony – co to jest? Jak stworzyć mapę witryny oraz jaki wpływ na SEO ma sitemapa?
    Mapa strony – co to jest? Jak stworzyć mapę witryny oraz jaki wpływ na SEO ma sitemapa?
    Jeśli zależy Ci na optymalizacji swojej strony internetowej, a także na uporządkowaniu jej zawartości, najlepszym rozwiązaniem jest sięgnięcie do mapy […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.