Zapytaj o ofertę
Google rozważa opłatę za brak reklam?
2 min. czytania

Google rozważa opłatę za brak reklam?

Jak co tydzień zapraszamy do naszego krótkiego przeglądu najważniejszych wiadomości ze świata SEO. Co tym razem postanowiło zmienić Google? I czy już niebawem będziemy płacić za brak reklam w ich wyszukiwarce? Tego wszystkiego dowiecie się z kolejnego odcinka SEO Newsów!

Infinite scroll w wynikach wyszukiwania na urządzeniach mobilnych

Google wprowadza Infinite scroll, czyli mechanizm nieskończonego przewijania w wyszukiwarce na urządzeniach mobilnych. Oznacza to, że jak dojdziemy do dołu strony, następne wyniki załadują się automatycznie.

Źródło: https://blog.google/products/search/continuous-scrolling-mobile/

Nowe funkcjonalności w Google: doprecyzuj lub rozszerz wyszukiwanie, rzeczy, które warto rozważyć.

Niedługo pojawią się nowe propozycje w wynikach wyszukiwania Google. Wprowadzenie ich zapowiadano już parę tygodni temu.

Pojawią się propozycje takie jak:

  • zawężenie wyszukiwania,
  • rozszerzenie wyszukiwania,
  • rzeczy, które warto rozważyć.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-things-to-consider-refine-this-search-broaden-this-search-32263.html

Google pyta w ankietach, czy użytkownicy chcieliby uzyskiwać wyniki wyszukiwania w ramach płatnej subskrypcji

Google wysyła ankiety do losowych użytkowników z pytaniem, czy chcieliby płacić za Serpy bez reklam w ramach płatnej subskrypcji, a w zamian otrzymywaliby wyniki bez reklam.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-ad-free-search-results-with-paid-subscription-32270.html

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 8
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Narzędzie Disavow – co to jest?
    Narzędzie Disavow – co to jest?
    Proces indeksacji witryny internetowej wymaga skrupulatnej analizy profilu linkowego. Z pomocą przychodzi narzędzie wyłączające moc niektórych odnośników.
    Czym są pliki cookies na stronie internetowej i po co się je stosuje?
    Czym są pliki cookies na stronie internetowej i po co się je stosuje?
    Przeglądając zasoby e-sklepu, niejednokrotnie spotkałeś się z “ciasteczkami”. Ich zadaniem jest zadbanie o to, aby odwiedzana przez Ciebie strona działała […]
    Ekspansja zagraniczna – jakich narzędzi będziesz potrzebować?
    Ekspansja zagraniczna – jakich narzędzi będziesz potrzebować?
    Ekspansja zagraniczna to proces wejścia na nowy rynek, który wymaga odpowiedniej optymalizacji strony www. Ważna jest też analityka i dostęp do odpowiednich narzędzi.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.