Jak co tydzień zapraszamy do naszego krótkiego przeglądu najważniejszych wiadomości ze świata SEO. Co tym razem postanowiło zmienić Google? I czy już niebawem będziemy płacić za brak reklam w ich wyszukiwarce? Tego wszystkiego dowiecie się z kolejnego odcinka SEO Newsów!
Infinite scroll w wynikach wyszukiwania na urządzeniach mobilnych
Google wprowadza Infinite scroll, czyli mechanizm nieskończonego przewijania w wyszukiwarce na urządzeniach mobilnych. Oznacza to, że jak dojdziemy do dołu strony, następne wyniki załadują się automatycznie.
Źródło: https://blog.google/products/search/continuous-scrolling-mobile/
Nowe funkcjonalności w Google: doprecyzuj lub rozszerz wyszukiwanie, rzeczy, które warto rozważyć.
Niedługo pojawią się nowe propozycje w wynikach wyszukiwania Google. Wprowadzenie ich zapowiadano już parę tygodni temu.
Pojawią się propozycje takie jak:
- zawężenie wyszukiwania,
- rozszerzenie wyszukiwania,
- rzeczy, które warto rozważyć.
Google pyta w ankietach, czy użytkownicy chcieliby uzyskiwać wyniki wyszukiwania w ramach płatnej subskrypcji
Google wysyła ankiety do losowych użytkowników z pytaniem, czy chcieliby płacić za Serpy bez reklam w ramach płatnej subskrypcji, a w zamian otrzymywaliby wyniki bez reklam.
Źródło: https://www.seroundtable.com/google-ad-free-search-results-with-paid-subscription-32270.html
Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.
Do usłyszenia!