Zapytaj o ofertę
Pingwin degraduje domeny, Google walczy ze spamem
2 min. czytania

Pingwin degraduje domeny, Google walczy ze spamem

Czy pingwinów należy się bać? Tak, jeśli są w stanie zdegradować naszą domenę. Jakie praktyki mogą wkurzyć algorytm, który swoją nazwę zawdzięcza pociesznemu nielotowi? I jakie aktualizacje zamierza w najbliższym czasie przeprowadzić Google? Tego wszystkie dowiecie się z naszego cotygodniowego przeglądu wiadomości ze świata SEO.

Google: algorytm Pingwin może zdegradować domenę na podstawie linków

John Mueller podczas ostatniego hangoutu potwierdził, że algorytm Penguin 4.0 w określonych przypadkach degraduje domenę, a nie „tylko” ignoruje spamowe linki. Wyjaśnił, że w większości przypadków ignorowanie linków działa, ale niekiedy może dojść do sytuacji, gdy domena zostanie „zdegradowana”. Będzie działo się tak, jeśli Google uzna, że jest to ewidentny przypadek spamowych/manipulacyjnych linków.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-penguin-target-whole-site-32336.html

Google November 2021 SPAM Update

Na listopad Google zaplanowało aktualizację SPAM Update, której celem jest walka ze spamem. Aktualizacja potrwa tydzień i niestety nie wiemy, czego dokładnie dotyczy: spamowego contentu, linków czy innych form spamu.

Źródła:
https://searchengineland.com/google-releases-november-2021-spam-update-375776a
https://www.seroundtable.com/google-november-2021-spam-update-32365.html

Aktualizacja algorytmu Google Page Experience nadchodzi na desktop

Google zapowiedziało kolejną aktualizację Google Page Experience, która tym razem będzie dotyczyć wersji desktopowej strony. Rozpocznie się ona w lutym i zakończy wraz z końcem marca 2022. Będzie oparta o te same mierniki co poprzednia, czyli: Largest Contentful Paint, Cumulative Layout Shift oraz First Input Delay.

Źródła:
https://searchengineland.com/google-to-add-page-experience-ranking-signals-to-desktop-search-in-february-2022-375807
https://www.searchenginejournal.com/google-page-experience-algorithm-update-coming-to-desktop/426065/
https://developers.google.com/search/blog/2021/11/bringing-page-experience-to-desktop

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 7
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Strategia marketingowa w e-commerce – czym jest i co obejmuje?
    Strategia marketingowa w e-commerce – czym jest i co obejmuje?
    Strategia marketingowa w e-commerce to kompleksowy plan działań mający na celu przyciągnięcie i zatrzymanie klientów. Co powinna obejmować?
    Czym jest mikrokonwersja i jak ją zmierzyć?
    Czym jest mikrokonwersja i jak ją zmierzyć?
    Mikrokonwersja na stronie internetowej to bardzo ważny miernik zaangażowania klientów. Warto więc wiedzieć, czego dotyczy i jak ją zmierzyć!
    Kod źródłowy witryny – jak go odczytać?
    Kod źródłowy witryny – jak go odczytać?
    Jak zbadać linki w kodzie źródłowym. Na jakie tagi zwrócić szczególną uwagę? Jak je znaleźć? W tym artykule zawarliśmy wszystkie odpowiedzi!
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.