Zapytaj o ofertę
Google wchodzi w 2023

Google wchodzi w 2023

2 min. czytania

Nowy rok, nowe wydanie SEO Newsów, a w nim między innymi o tym, w jaki sposób najlepiej linkować do swoich profili społecznościowych.

Helpful Content Update i Link Spam Update nadal trwają

Nic nie może przecież wiecznie trwać. Chyba że chodzi o wdrożenie Helpful Content Update i Link Spam Update.Na ten moment pierwsza aktualizacja przedłużyła się już o dwa tygodnie, a druga o tydzień. Ile finalnie potrwają, ciężko powiedzieć. Póki co Google oficjalnie potwierdziło na Twitterze, że potrzebuje więcej czasu na przeprowadzenie kompletnych i bezpiecznych aktualizacji. Wszystkiemu winne są ponoć święta.

Źródła:

https://www.seroundtable.com/google-search-result-volatility-34613.html

https://www.seroundtable.com/google-helpful-content-up

https://www.seroundtable.com/google-helpful-content-update-link-spam-update-delayed-34643.html

Co się liczy w SEO?

Ciekawość i wytrwałość. Właśnie te dwie cechy wymienił John Mueller, pytany o umiejętności, które najbardziej przydadzą się seowcom w 2023 roku. Naszym zdaniem ciekawość i wytrwałość są rzeczywiście przydatne, ale w SEO najważniejsza jest silna psychika.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-on-seo-skills-for-2023-curiosity-persistence-34671.html

Google ignoruje ukryte teksty na stronie

Próbujecie przechytrzyć wyszukiwarkę, stosując ukryty tekst na stronie? No to nic w ten sposób nie zyskacie. Ale nic też nie stracicie, bo Google przestało już karać za podobne praktyki. Zamiast tego Google po prostu nie zwraca na niego uwagi.

Możemy robić fikołki z czarnym tekstem na czarnym tle, ale cytując Johna Muellera, systemy Google taki ukryty tekst rozpoznają i zignorują, skupiając się na pozostałych treściach na stronie.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-ignores-hidden-text-on-a-page-34669.html

Jak linkować do profili społecznościowych?

A na koniec jeszcze krótki pro tip od Johna Muellera: nie ustawiajcie nofollow przy linkach, które prowadzą do Waszych własnych social mediów. Jeśli linkujecie z Waszej strony do Waszych profili społecznościowych, to zamiast atrybutu nofollow dodajcie po prostu rel=me. Dzięki temu platformy społecznościowe będą w stanie łatwiej zweryfikować Waszą tożsamość.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-nofollow-links-social-media-profiles-34645.html

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    SEO Newsy
    Zobacz inne odcinki
    Umarł EAT, niech żyje EEAT
    Odc. 41
    Umarł EAT, niech żyje EEAT
    Jak święta, to jedzenie, więc dzisiejsze wydanie SEO Newsów zaczniemy od EAT. EAT staje się EEAT Akronim E-A-T został oficjalnie […]
    Niefajny prezent od Google
    Odc. 40
    Niefajny prezent od Google
    Dzisiejsze wydanie SEO Newsów zaczniemy średnio udanym prezentem od Google. Helpful Content Update Dzień przed mikołajkami Google postanowiło sprezentować nam […]
    Cicha śmierć Pandy
    Odc. 39
    Cicha śmierć Pandy
    Wąs w listopadzie – wiecie co to oznacza. Movember. Badajcie się panowie, nie ma wstydu. A teraz do wiadomości. RIP […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.