Zapytaj o ofertę

Kradzież contentu popłaca?

Kradzież contentu popłaca?

Dziś powiemy między innymi o planowanych zmianach w mobilnej wyszukiwarce, ale najpierw o tym, że zbrodnia popłaca… a przynajmniej w SEO.

Kradzież contentu popłaca

CelebrityNetWorth.com, strona zajmująca się wyceną majątków gwiazd show businessu, po wrześniowej aktualizacji algorytmu spadła w rankingach. Została przegoniona przez portale, które żywcem kopiują informacje z jej artykułów bez podawania źródła. Krótko mówiąc: kradną oryginalny content.

CelebrityNetWorth jest tym wszystkim mocno wkurzone i trudno się im dziwić. Co w takiej sytuacji mogą zrobić? Danny Sullivan z Google doradził, by zgłosili się do “zainspirowanych” stron z prośbą o podanie i podlinkowanie źródła, powinni też mocniej podkreślić u siebie unikalność danych. Danny wyjaśnił, że cała sytuacja może wynikać z problemów z jakością strony albo nałożoną na nią karą.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-copy-sites-outrank-your-original-content-34190.html

Link juice to fikcja?

Danny Sullivan nie jest jedynym pracownikiem Google, który lubi rzucać złotymi radami. John Mueller doradził na Twitterze, by ignorować wszystkie informacje na temat mocy linków i zamiast tego skupiać się po prostu na tworzeniu niesamowitych stron, stron bogatych w treści, które są przydatne i inspirujące dla prawdziwych ludzi.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-link-juice-ignore-34179.html

Zmiany w Google Tag Manager

W sierpniu Google wypuściło Google tag, prosty, globalny i przeznaczony do wielokrotnego użytku tag, którego zadaniem była poprawa jakości danych i wdrażanie rozwiązań bez konieczności modyfikacji kodu witryny.

Teraz Google Tag zyskał aż trzy nowe funkcje: integrację z CMS-ami, podsumowanie zasięgu tagu oraz integrację z Google Ads i Analytics. Zmiany upraszczają proces konfiguracji oraz zapewniają lepszy wgląd w zasięg pomiaru witryny. Raport dotyczący tagowania znajdziecie bezpośrednio w Google Tag Managerze w zakładce Administracja, ale pamiętajcie, że jest to póki co tylko wersja beta.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-integrates-the-google-tag-with-ads-analytics/467009/#close

Google zapowiada 5 zmian w mobilnej wyszukiwarce

A na koniec mamy dla Was 5 zmian, które Google zapowiedziało w mobilnej wyszukiwarce. Jakie nowości nas czekają? A więc po kolei:

  • skróty do zaawansowanych funkcji wyszukiwarki dla użytkowników iOS,
  • wyświetlanie linków na pasku wyszukiwania już na etapie wpisywania zapytania,
  • udoskonalony system sugestii,
  • większa niż dotychczas rola Google Web Stories,
  • scalenie tekstów, obrazów i wideo, wszystko ma się wyświetlać na jednej stronie.

Google się nie ociąga i część z tych zmian możecie już zauważyć na swoich telefonach.

Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-announces-changes-coming-to-mobile-search/466444/#close

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 6

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jak wykorzystywać user generated content w e-commerce?
    Jak wykorzystywać user generated content w e-commerce?
    User generated content to treści, które tworzą użytkownicy. Dzięki temu zaangażowanie potencjalnych klientów i widoczność marki znacznie wzrastają. Czytaj dalej.
    Najczęstsze kody odpowiedzi HTTP – znaczenie w procesie pozycjonowania
    Najczęstsze kody odpowiedzi HTTP – znaczenie w procesie pozycjonowania
    Co oznacza kod 404 czy 301 przy ładowaniu strony? Poszczególne kody HTTP mogą mieć spore znaczenie dla pozycjonowania – wiedza na ich temat przyda się wszystkim właścicielom witryn, którzy chcą skutecznie promować swoje strony.
    Above the fold – co to jest?
    Above the fold – co to jest?
    Above the fold to najważniejsza cześć Twojej strony internetowej. Gdzie dokładnie się znajduje i z jakich elementów powinna się składać? Sprawdź!

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę