Zapytaj o ofertę
Kradzież contentu popłaca?
3 min. czytania

Kradzież contentu popłaca?

Dziś powiemy między innymi o planowanych zmianach w mobilnej wyszukiwarce, ale najpierw o tym, że zbrodnia popłaca… a przynajmniej w SEO.

Kradzież contentu popłaca

CelebrityNetWorth.com, strona zajmująca się wyceną majątków gwiazd show businessu, po wrześniowej aktualizacji algorytmu spadła w rankingach. Została przegoniona przez portale, które żywcem kopiują informacje z jej artykułów bez podawania źródła. Krótko mówiąc: kradną oryginalny content.

CelebrityNetWorth jest tym wszystkim mocno wkurzone i trudno się im dziwić. Co w takiej sytuacji mogą zrobić? Danny Sullivan z Google doradził, by zgłosili się do “zainspirowanych” stron z prośbą o podanie i podlinkowanie źródła, powinni też mocniej podkreślić u siebie unikalność danych. Danny wyjaśnił, że cała sytuacja może wynikać z problemów z jakością strony albo nałożoną na nią karą.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-copy-sites-outrank-your-original-content-34190.html

Link juice to fikcja?

Danny Sullivan nie jest jedynym pracownikiem Google, który lubi rzucać złotymi radami. John Mueller doradził na Twitterze, by ignorować wszystkie informacje na temat mocy linków i zamiast tego skupiać się po prostu na tworzeniu niesamowitych stron, stron bogatych w treści, które są przydatne i inspirujące dla prawdziwych ludzi.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-link-juice-ignore-34179.html

Zmiany w Google Tag Manager

W sierpniu Google wypuściło Google tag, prosty, globalny i przeznaczony do wielokrotnego użytku tag, którego zadaniem była poprawa jakości danych i wdrażanie rozwiązań bez konieczności modyfikacji kodu witryny.

Teraz Google Tag zyskał aż trzy nowe funkcje: integrację z CMS-ami, podsumowanie zasięgu tagu oraz integrację z Google Ads i Analytics. Zmiany upraszczają proces konfiguracji oraz zapewniają lepszy wgląd w zasięg pomiaru witryny. Raport dotyczący tagowania znajdziecie bezpośrednio w Google Tag Managerze w zakładce Administracja, ale pamiętajcie, że jest to póki co tylko wersja beta.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-integrates-the-google-tag-with-ads-analytics/467009/#close

Google zapowiada 5 zmian w mobilnej wyszukiwarce

A na koniec mamy dla Was 5 zmian, które Google zapowiedziało w mobilnej wyszukiwarce. Jakie nowości nas czekają? A więc po kolei:

  • skróty do zaawansowanych funkcji wyszukiwarki dla użytkowników iOS,
  • wyświetlanie linków na pasku wyszukiwania już na etapie wpisywania zapytania,
  • udoskonalony system sugestii,
  • większa niż dotychczas rola Google Web Stories,
  • scalenie tekstów, obrazów i wideo, wszystko ma się wyświetlać na jednej stronie.

Google się nie ociąga i część z tych zmian możecie już zauważyć na swoich telefonach.

Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-announces-changes-coming-to-mobile-search/466444/#close

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 6
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Rel=canonical – czym jest i jak go stosować?
    Rel=canonical – czym jest i jak go stosować?
    Tag kanoniczny jako jedna z technik optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Jak rozwiązać problem zduplikowanej treści i plasować się na wysokiej pozycji w rankingach?
    Pozycjonowanie wizytówki Google
    Pozycjonowanie wizytówki Google
    Prawie połowa wszystkich wyszukiwań w Google ma charakter lokalny (Safari Digital). To oznacza, że widoczność w Google Maps jest znaczącym […]
    Metatag noindex – czym jest i jak z niego korzystać?
    Metatag noindex – czym jest i jak z niego korzystać?
    Masz silnie rozbudowaną strukturę własnej strony internetowej? Dowiedz się, jak kontrolować jej zawartość za pomocą meta tagu noindex w kontekście SEO.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.