Zapytaj o ofertę
Marcowe turbulencje
3 min. czytania

Marcowe turbulencje

Dzisiaj będzie o dwóch metamorfozach, ale najpierw ważna wiadomość.

Marcowy core update

Zapinajcie pasy i szykujcie się na turbulencje, bo właśnie wystartował pierwszy w tym roku core update.

15 marca, zaledwie 8 dni po zakończeniu rolloutu aktualizacji opinii o produktach, Google rozpoczął wdrażanie March 2023 Broad Core Update. I wygląda na to, że ta aktualizacja żadnych jeńców nie bierze. Uderzyła szybko, uderzyła stanowczo, a zawirowania w rankingu są naprawdę spore. Zyskiwać wydają się strony o niszowej tematyce, a tracić te wspomagane Black Hat SEO, choć póki co jest jeszcze za wcześnie na wyciąganie daleko idących wniosków. Tym bardziej, że rollout ma potrwać dwa tygodnie, więc sporo może się jeszcze pozmieniać.

Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-march-2023-core-update-35061.html

Nowy wygląd wyników wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania wyglądają nieco inaczej. Nad meta titlem pojawiła się nazwa strony, a z lewej strony, tuż obok adresu serwisu, Google zaczęło wyświetlać favicon danej witryny. W wyszukiwarce mobilnej wyniki wyświetlają się w ten sposób już od października zeszłego roku, teraz podobnego odświeżenia doczekała się wersja desktopowa.

Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-sitename-favicon-sponsored-label-desktop-35028.html

Metamorfoza Google Trends

Wyniki wyszukiwania to nie jedyna rzecz, którą postanowiło zmienić Google. Gruntowną metamorfozę przeszło również Google Trends, które zyskało nową, odświeżoną wizualnie stronę główną. Możemy prześledzić na niej tematy, które cieszą się w danej chwili największą popularnością – w kraju i na świecie. Co więcej, strona podrzuca od razu powiązane artykuły, z których dowiemy się, czemu akurat te tematy zyskały na popularności.

Generalnie Google Trends to fajny patent dla tych, którzy lubią być na bieżąco. Naprawdę bieżąco, bo strona według zapewnień Google jest odświeżana co godzinę.

Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-trends-new-35027.html

Bing używa już GPT-4

Microsoft ogłosił, że GPT-4, kolejna generacja modelu AI, została już zaimplementowana w przeglądarce Bing. Obsługuje ona nie tylko tekst, ale również obrazy. Oznacza to, że użytkownicy mogą przesyłać grafiki i zadawać pytania na ich temat.

Źródło:
https://www.seroundtable.com/bing-gpt-4-35056.html
https://openai.com/research/gpt-4

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Filtry i bany Google – jak sprawdzić czy strona ma karę i jak się przed tym ustrzec?
    Filtry i bany Google – jak sprawdzić czy strona ma karę i jak się przed tym ustrzec?
    Czym jest kara od Google? Za co możesz ją dostać? Jak jej uniknąć? Co zrobić po nałożeniu filtra? W tym artykule znajdziesz mnóstwo cennych wskazówek!
    Lead nurturing – co to jest?
    Lead nurturing – co to jest?
    Zrozumienie potrzeb klientów jest podstawą udanej strategii marketingowej. Czym jest lead nurturing i jak go wykorzystać w kampanii sprzedażowej?
    Remarketing – czym jest i na czym polega?
    Remarketing – czym jest i na czym polega?
    Na pewno zdarzyła Ci się nie raz, że po odwiedzeniu sklepu internetowego jego reklamy wyświetlały się na Youtubie, Facebooku i innych stronach. To tak zwany remarketing. Dowiedz się o nim więcej z naszego artykułu!
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.