Zapytaj o ofertę
Nieznany ficzer w opiniach
2 min. czytania

Nieznany ficzer w opiniach

Dziś między innymi przybliżymy Wam pewną szerzej nieznaną funkcję w opiniach Google i zdradzimy, jak uniknąć zawirowań w rankingu przy zmianach w projekcie strony. Miłej lektury i/lub przyjemnego oglądania!

Jak uniknąć kłopotów przy przeprojektowaniu strony?

Gary Illyes z Google podzielił się kilkoma przemyśleniami odnośnie przerabiania witryn internetowych. Jego zdaniem każda, nawet pozornie niewielka zmiana w kodzie HTML może oznaczać spore kłopoty i spadek pozycji. Co zatem radzi osobom, które muszą przeprojektować swoją stronę? Dwie rzeczy: używajcie semantycznie zbliżonego HTMLa i unikajcie dodawania znaczników tam, gdzie ich nie potrzebujecie.

Źródła:

https://www.seroundtable.com/google-redesign-seo-nuts-34818.html

Dealerzy samochodowi mogą sprzedawać więcej

Dwa lata temu amerykańscy dealerzy samochodowi zyskali możliwość zamieszczania ofert sprzedażowych na Profilu firmy. Google postanowiło w końcu rozszerzyć tę funkcjonalność na inne środki transportu. Motory, kampery, od teraz dealerzy samochodowi ze Stanów Zjednoczonych mogą wystawiać na profilu firmy wszystkie dostępne na sprzedaż pojazdy: tak długo jak posiadają numer VIN.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/auto-inventory-on-google-business-profiles-open-34812.html

Nowe case study od Google

Kazali nam czekać 18 długich miesięcy, ale w końcu jest: nowe case study od Google. Tym razem poświęcone Vimeo i zmianom, jakie wprowadził ten serwis, aby ułatwić użytkownikom pozycjonowanie materiałów wideo. Warto rzucić okiem, bo jest tam kilka ciekawych informacji o osadzaniu filmów i optymalizacji odtwarzaczy wideo.

Źródła:

https://www.seroundtable.com/google-seo-case-study-vimeo-on-video-seo-34805.html

https://developers.google.com/search/case-studies/vimeo-case-study

Możliwość dodawania wideo do opinii

Czy wiecie, że pisząc opinię w Mapach Google, możecie dodać do niej film? Funkcja dostępna jest już od jakiegoś czasu, ale wyłącznie w aplikacji Google Maps na telefony, więc nie wszyscy jeszcze o niej słyszeli. Niestety, jeśli wolicie skrobać opinie na PC, muszą Wam wystarczyć same zdjęcia.

Źródło:

https://localu.org/did-you-know-you-can-post-videos-in-google-reviews/

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Czym kierować się podczas wyboru agencji SEO? Na co zwrócić uwagę?
    Czym kierować się podczas wyboru agencji SEO? Na co zwrócić uwagę?
    Wybór agencji SEO nie należy do łatwych! W tym artykule prezentujemy porady, jakich w tym temacie udzielił w swoim oficjalnym materiale Google.
    Jak generować leady dzięki SEO? Sprawdź, co musisz wiedzieć!
    Jak generować leady dzięki SEO? Sprawdź, co musisz wiedzieć!
    Pozyskiwanie leadów to nie bułka z masłem. Liczy się znajomość grupy docelowej i zaangażowanie w marketing. Jak wykorzystać w tym celu SEO?
    Co to jest pozycjonowanie w Google Maps?
    Co to jest pozycjonowanie w Google Maps?
    Spora część ruchu w wyszukiwarce dotyczy wyszukiwań lokalnych, dlatego warto zadbać o widoczność w Mapach Google. Sprawdź, na czym polega pozycjonowanie w Google Maps.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.