Zapytaj o ofertę
Perspektywy, aktualizacje i limity
2 min. czytania

Perspektywy, aktualizacje i limity

Oj, dużo działo się ostatnio w naszej branży, więc dzisiaj przygotowaliśmy dla Was nieco większą dawkę newsów niż zwykle.

LSU i HCU wdrożone

Wdrażali, wdrażali i w końcu wdrożyli. 12 stycznia Google poinformowało o zakończeniu prac przy rolloutcie Link Spam Update i Helpful Content Update. Wdrożenie aktualizacji zajęło kolejno 29 i 38 dni.

Źródła: https://searchengineland.com/google-december-2022-link-spam-update-done-rolling-out-390572

https://searchengineland.com/googles-december-2022-helpful-content-update-is-now-done-rolling-out-390569

Dłuższy rollout = silniejsza aktualizacja?

Czy dłuższy rollout oznacza silniejszą aktualizację? Otóż nie, przynajmniej zdaniem Johna Muellera. Ekspert Google przyznał, że nie istnieje żaden związek pomiędzy długością wdrożenia aktualizacji a jej intensywnością. Po prostu niektóre zmiany da się wprowadzić od ręki, podczas gdy inne wymagają nieco więcej pracy.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-long-intense-google-algorithm-updates-34724.html

Perspektywy i opinie

Perspektywy i opinie. Tak nazywa się nowy element w serpach testowany przez Google. Jeśli nazwa brzmi znajomo, to słusznie, bo Google ma już na swoim koncie ficzer o nazwie Perspektywy. Czym się różnią? Stare Perspektywy opierały się na fragmentach opisów, zaś Perspektywy i opinie bazują na recenzjach produktów.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-perspectives-opinions-search-34754.html

Limity w GSC bez zmian

John Mueller nie przewiduje szybkiego podniesienia wprowadzonych w 2018 roku limitów w narzędziu do sprawdzania adresów URL. Wszystkiemu winni są sami użytkownicy Google Search Console, którzy nadużywają narzędzia, przesyłając do indeksacji spam i inne śmieci.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-unlikely-to-increase-request-indexing-quota-34742.html

Koniec Google Optimize

Google Optimize idzie do piachu. Google poinformowało o planowanym wyłączeniu swojego narzędzia. Nastąpi to już 30 września tego roku. Google uspokaja, że testy A/B będziemy mogli przeprowadzać w GA 4, choć póki co nie zauważyliśmy tam takiej funkcjonalności.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Co to jest laddering?
    Co to jest laddering?
    Za pomocą techniki laddering dotrzesz do ukrytych pragnień konsumenta. Często nie zdaje on sobie sprawy z potrzeby posiadania danego produktu. Dlaczego?
    Czy URL grafiki ma wpływ na SEO?
    Czy URL grafiki ma wpływ na SEO?
    Niezależnie od tematyki strony internetowe są wyposażone w unikatowe adresy URL. Nie tylko one są hojnie nimi obdarzone, lecz także zamieszczane grafiki.
    Przyszłość e-commerce: handel konwersacyjny
    Przyszłość e-commerce: handel konwersacyjny
    Handel konwersacyjny rewolucjonizuje e-commerce, a kluczową rolę w tym procesie odgrywa sztuczna inteligencja (AI). Poznaj potencjał nowych technologii, zrozum znaczenie […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.