Zapytaj o ofertę
Wyniki 3D, nowe funkcje testerów i zmiany w ofertach pracy
  • ICEA
  • /
  • SEO Newsy
  • /
  • Wyniki 3D, nowe funkcje testerów i zmiany w ofertach pracy

Wyniki 3D, nowe funkcje testerów i zmiany w ofertach pracy

2 min. czytania

Świat ciągle się zmienia, podobnie jak SEO. A co tym razem zmieniło się w googlowskich algorytmach? O tym jak zwykle dowiecie się z naszego cotygodniowego przeglądu aktualności. Zapraszamy!

Widok produktów 3D w wynikach wyszukiwania!

Google wprowadza obracające się produkty w wynikach wyszukiwania. Jest to najpewniej pokłosie zmian, o których dużo mówiło się już w poprzednich latach. Póki co należy traktować to raczej jako ciekawostkę, ale kto wie, może widok 3D i rozszerzona rzeczywistość zawitają na stałe do wyników wyszukiwania?

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-search-results-rotating-product-images-32238.html

Rich Result, AMP oraz testy mobile friendly powiększyły się o nowe funkcje

Google ujednolicił dane prezentowane w 3 testerach: rich result, mobile friendly oraz AMP. Test powiększył się o widok danych znany z GSC z zakresu sprawdzenia URL-a.

Rozbudowie uległy obszary:

  • Dostępność strony.
  • Nagłówki HTTP.
  • Page Screenshot.
  • Weryfikacja AMP.

Dodano też możliwość wyboru, jakim botem sprawdzamy w przypadku rich results.

Źródło: https://developers.google.com/search/blog/2021/10/search-console-tools-alignment

Zmiany w zakresie schema ofert pracy

Google będzie wprowadzał zmiany w schema przy ofertach pracy, dlatego należy spodziewać się lekkich zawirowań w GSC w okolicy 18 października, gdy zmiany zaczną być wprowadzane w życie.

Zmiany mają być widoczne w:

  • Liczbie zgłoszonych ofert pracy i ogólnej kwestii z nimi związanej.
  • Zmianie oceny wagi błędów z ostrzeżeń na faktyczne błędy.

Źródła:
https://www.seroundtable.com/google-rich-results-errors-for-job-postings-may-increase-32243.html
https://support.google.com/webmasters/answer/6211453?hl=en#zippy=%2Crich-result-reports

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 8
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    SEO Newsy
    Zobacz inne odcinki
    Google idzie w ekologię, a Facebook nie idzie, bo leży
    Odc. 3
    Google idzie w ekologię, a Facebook nie idzie, bo leży
    Kolejny tydzień, kolejna paczka newsów przed nami! Ogólnoświatowe wiadomości zostały zdominowane przez sześciogodzinną awarię Facebooka i powiązanych z nim platform, […]
    MUM odsyła BERTa na emeryturę
    Odc. 2
    MUM odsyła BERTa na emeryturę
    Kolejny tydzień, kolejne aktualności! Co ciekawego działo się w zeszłym tygodniu w świecie SEO? Dlaczego jednym zaczęło spadać, a innym […]
    Tajemnicza aktualizacja Google
    Odc. 1
    Tajemnicza aktualizacja Google
    Witamy w SEO Newsach, naszym cotygodniowym przeglądzie najważniejszych wiadomości ze świata algorytmów i wyszukiwarek. Na jakie wprowadzone ostatnio przez Google […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.