Zapytaj o ofertę

Strasznie szybki Spam Update

Strasznie szybki Spam Update

Dzisiaj halloweenowa odsłona SEO Newsów, więc zaczniemy od najstraszniejszej w naszej branży wiadomości: aktualizacji.

48-godzinna aktualizacja „Spam Update”

Ostatni spam update ledwie się zaczął, a już było po wszystkim. Aktualizacja wystartowała 19 października, a 21-ego Google zamieściło informację o jej zakończeniu. Wszystko zajęło więc mniej niż 48 godzin.

Aktualizacja była globalna i dotyczyła wszystkich języków.

Źródła:

https://developers.google.com/search/updates/spam-updates/

https://developers.google.com/search/updates/ranking

Pingowanie sitemap przyspiesza indeksowanie

Chcesz, żeby Google szybciej zaindeksowało nową treść na stronie? John Mueller ma na to sposób. Wystarczy… spingować sitemapę.

Ekspert Google przyznał na twitterze, że co prawda nie gwarantuje to w stu procentach indeksacji, ale mimo wszystko warto pingować, bo w ten sposób aktywnie sygnalizujemy zmianę w pliku sitemapy. Jest to o tyle ważne, że roboty Google nie sprawdzają sitemapy przy każdym skanowaniu strony.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/pinging-xml-sitemaps-google-34236.html

Nieanglojęzyczne strony nie potrzebują angielskich adresów URL

Ale to nie koniec złotych rad Johna Muellera. John odradził używania angielskich adresów URL, gdy nasza strona nie jest w tym języku. Oczywiście możemy to robić, wolna wola i te sprawy, ale jego zdaniem nie ma takiej potrzeby. Jeśli piszemy na stronie po polsku, to adres niech też będzie nasz – polski. Przy okazji John ponownie podkreślił, że stosowanie słów kluczowych w adresach jest mocno przereklamowane.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-english-urls-for-pages-not-in-english-34234.html

Google o nazwach plików graficznych

Przy zapisywaniu jpg-ów, dajesz im nazwy składające się z losowych znaków? Lepiej się tego oducz, bo Google zwraca bardzo dużą uwagę na nazwy plików graficznych.

W 48 odcinku podcastu Search Off the Record poruszony został temat nazw grafik. Tak w dużym skrócie: im dokładniej nazwa opisuje obraz, tym lepiej z punktu widzenia wyszukiwarki, bo łatwiej jej zrozumieć, co znajduje się na grafice.

Oczywiście, zawsze możemy zmienić nazwę pliku, ale w przypadku zaindeksowanych grafik takie działanie ma raczej minimalny efekt. Co więcej, obraz o zmienionej nazwie może być długimi miesiącami ignorowany przez boty i nie indeksowany. Ale spokojnie: od nazwy pliku ważniejsze są atrybut ALT oraz treść otaczająca grafikę.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-on-image-filenames-a-surprising-seo-mistake/468366/#close

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 1

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Czym jest wyszukiwanie semantyczne i jaki ma wpływ na SEO?
    Czym jest wyszukiwanie semantyczne i jaki ma wpływ na SEO?
    Obecnie wyszukiwanie semantyczne jest rozwijającą się praktyką w wyszukiwarkach. Wiesz, na czym ono dokładnie polega i jak wpływa na SEO? Czytaj dalej.
    Jak dobrze zaprojektować stronę internetową pod urządzenia mobilne?
    Jak dobrze zaprojektować stronę internetową pod urządzenia mobilne?
    Prowadzisz swoją stronę WWW, ale nie jest ona kompatybilna z urządzeniami mobilnymi? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak to zmienić!
    Narzędzia SEO, dzięki którym optymalizacja będzie łatwiejsza
    Narzędzia SEO, dzięki którym optymalizacja będzie łatwiejsza
    Trudno jest wyobrazić sobie pozycjonowanie bez narzędzi SEO. W tym artykule znajdziesz więc kilka propozycji, którymi warto się zainteresować.

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę