Zapytaj o ofertę

Z miłości do SERP-ów

Z miłości do SERP-ów

Dzisiaj wyjątkowa okazja, bo mamy Walentynki, a SEO Newsy są programem dla ludzi zakochanych… w SERP-ach. Co ciekawego wydarzyło się w ostatnim czasie w świecie SEO? Zapraszamy do oglądania!

Linki a ranking domeny

John Mueller po raz kolejny zapewnił na Twitterze, że linki w obrębie całej domeny nie wliczają się do żadnego “rankingu domeny”, a mają jedynie wpływ na konkretną, linkowaną podstronę.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-links-domain-level-32837.html

Gdzie nie umieszczać CTA?

Zostając jeszcze przy Johnie Muellerze. Pewien web designer zapytał go, czy rzeczywiście należy usuwać przyciski CTA z przestrzeni above the fold. Jedna z agencji SEO twierdziła bowiem, że dokumentacja Google odradza umieszczanie ich na górze strony.

Odpowiedź Johna? Google nie mówi nic o przyciskach CTA, choć jego zdaniem umieszczenie przycisku częściowo na foldzie może mącić w kodzie HTML. Barry Schwartz z seroundtable zasugerował z kolei, że niektóre duże CTA mogą być postrzegane jako reklamy przez stary algorytm związany z układem strony.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/ctas-above-the-fold-google-seo-32880.html

Problem z wyświetlaniem danych w GSC

Między 1 a 3 lutym GSC ponownie nie pokazywało danych. Ponownie, bo podobna sytuacja miała już miejsce w zeszłym miesiącu. A w 2021 w sierpniu i listopadzie.

Bardzo możliwe, że zauważyliście spore anomalie w danych z tego okresu. Nie ma jednak powodów do paniki. Google poinformowało, że problem leży wyłącznie po stronie błędnej analityki, a dane nie odzwierciedlają rzeczywistych zmian w widoczności serwisu.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-search-console-performance-report-loss-32888.html

Testy Przewodnika Zakupowego

Google testuje „Buying Guides”. To nowa funkcja mobilnych wyników wyszukiwania, która prezentuje użytkownikom różne opcje rozwijanego menu, dzięki czemu mogą dowiedzieć się więcej o produkcie, którego szukają.

Na górze Przewodnika Zakupowego, tuż pod tytułem wyników wyszukiwania, wyświetlany jest przedział cenowy. Menu rozwijane w Przewodniku zakupowym obejmuje kilka cech, które mogą pomóc kupującym w zawężeniu wyboru. Stuknięcie rozwijanego menu powoduje wyświetlenie użytkownikowi treści redakcyjnych.

Źródło:

https://searchengineland.com/google-tests-buying-guides-in-mobile-search-results-380027

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 6

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Czy AMP wpływa na SEO strony internetowej?
    Czy AMP wpływa na SEO strony internetowej?
    Chciałbyś, aby Twoja strona internetowa ładowała się szybciej niż pozostałe? Musisz poznać zastosowanie formatu AMP! Ciekawy? Czytaj dalej!
    Pozycjonowanie restauracji
    Pozycjonowanie restauracji
    Odpowiednio opracowany plan promocyjny okazać się może kluczem do sukcesu każdej marki. Warto więc wiedzieć, jak pozycjonować restaurację w Google!
    Agencja social media – czym się zajmuje?
    Agencja social media – czym się zajmuje?
    Marketing w mediach społecznościowych to jedno z najczęściej wykorzystywanych rozwiązań. Warto więc wiedzieć, czym zajmuje się agencja social media.

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę