Darmowy audyt SEO strony internetowej

DARMOWA KONSULTACJA SEO

    NEED real SEO?
    Zostaw kontakt i zam贸w bezp艂atn膮 konsultacj臋 SEO z naszym doradc膮.

    Je艣li jeste艣 w艂a艣cicielem strony WWW lub sklepu internetowego i nie wiesz, czy Twoja witryna jest dopasowana do wymaga艅 wyszukiwarki Google, to audyt SEO jest rozwi膮zaniem dla Ciebie. Ka偶demu, kto prowadzi lub reklamuje sw贸j biznes w sieci, zale偶y na tym, aby strona by艂a widoczna dla internaut贸w i wy艣wietla艂a si臋 na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Aby to osi膮gn膮膰, konieczne jest zweryfikowanie witryny pod wieloma r贸偶nymi wzgl臋dami, a nast臋pnie na tej podstawie opracowanie planu pozycjonowania.

    Cz臋stym zjawiskiem jest brak odpowiedniej optymalizacji lub zaniedbanie aspekt贸w, kt贸re maj膮 wp艂yw na pozycj臋 strony internetowej czy sklepu w wynikach wyszukiwania. Niestety osoba niedo艣wiadczona nie b臋dzie w stanie okre艣li膰, kt贸re obszary i konkretne elementy wymagaj膮 zmiany. Aby szczeg贸艂owo oceni膰 i przeanalizowa膰 stan strony oraz wszystkich parametr贸w, kt贸re maj膮 realny wp艂yw na miejsce w rankingu, warto przeprowadzi膰 darmowy audyt SEO.

    Co to jest audyt SEO?

    Audyt SEO (Search Engine Optimization) to szczeg贸艂owa analiza strony WWW lub sklepu internetowego. Jej celem jest wykrycie i nazwanie wszystkich b艂臋d贸w, kt贸re mog膮 negatywnie wp艂ywa膰 na pozycj臋 witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google.

    Podczas analizy sprawdzane s膮 wszelkie obszary, kt贸re maj膮 nie tylko bezpo艣redni, ale te偶 po艣redni wp艂yw na SEO (Search Engine Optimization). Dotyczy to aspekt贸w zar贸wno on-site (wykonywanych w obr臋bie strony np. zawartych w linkowaniu wewn臋trznym), jak i aspekt贸w off-site (wykonywanych poza obr臋bem strony). Po przeprowadzeniu bada艅, analiz i test贸w sporz膮dzany jest raport, kt贸ry przedstawia wyniki. Opisuje on stan witryny internetowej (b艂臋dy), a tak偶e jej mocne i s艂abe strony. Ka偶dego w艂a艣ciciela witryny najbardziej interesuje w艂a艣nie ten dokument. Audyt strony i uzyskany dzi臋ki niemu raport to podstawa do wprowadzania zmian i planowania nowych strategii.

    audyt SEO strony internetowej殴r贸d艂o: Oleksandr Pidvalnyi / pexels.com

    Co powinien zawiera膰 audyt SEO?

    Audyt SEO to bardzo wa偶ne narz臋dzie, kt贸re u艂atwia pozycjonowanie stron i umo偶liwia kompleksow膮 optymalizacj臋 witryny. Aby jednak by艂 on rzeczywi艣cie przydatny, musi koncentrowa膰 si臋 na istotnych obszarach. Analiza wynik贸w i wykrycie ewentualnych b艂臋d贸w to najlepszy spos贸b na zwi臋kszenie wydajno艣ci strony internetowej, dlatego warto skupi膰 si臋 na kilku kluczowych elementach. Oto czynniki, kt贸re powinien obejmowa膰 skuteczny audyt SEO:

    • indeksowanie witryny;
    • skuteczno艣膰 s艂贸w kluczowych;
    • jako艣膰 tre艣ci;
    • dost臋pno艣膰 zawarto艣ci (mapa XML, pliki robots.txt);
    • wyst臋powanie ewentualnych duplikat贸w tre艣ci;
    • system nawigacji;
    • linkowanie wewn臋trzne;
    • b艂臋dy 4xx i 5xx;
    • szybko艣膰 witryny;
    • przekierowania;
    • przyjazno艣膰 adres贸w URL;
    • skuteczno艣膰 metadanych;
    • sie膰 link贸w zwrotnych;
    • dostosowanie do urz膮dze艅 mobilnych;
    • jako艣膰 obraz贸w i plik贸w multimedialnych;
    • efektywno艣膰 kampanii w mediach spo艂eczno艣ciowych.

    Darmowy audyt SEO

    Opracowanie ka偶dej strategii SEO powinno by膰 poprzedzone przeprowadzeniem dok艂adnej analizy witryny i jej wydajno艣ci. Wykrycie ewentualnych b艂臋d贸w i zidentyfikowanie obszar贸w wymagaj膮cych szczeg贸lnej uwagi, nierzadko wi膮偶e si臋 jednak z do艣膰 wysokimi kosztami. Na szcz臋艣cie wiele firm oferuje darmowy audyt SEO, dzi臋ki kt贸remu pozycjonowanie stron przynosi o wiele lepsze efekty.

    Wa偶n膮 cech膮 darmowego audytu jest brak konieczno艣ci wgl膮du w kod 藕r贸d艂owy witryny. Do przeprowadzenia analizy wystarczy jedynie adres URL konkretnej strony. Przy u偶yciu specjalistycznych narz臋dzi analitycznych, takich jak Google Search Console, bada si臋 wszelkie elementy widoczne dla ka偶dego u偶ytkownika. Darmowy audyt SEO mo偶e by膰 wi臋c wykonany nie tylko przez zesp贸艂 specjalist贸w, ale te偶 przez w艂a艣ciciela danej strony.

    Cenn膮 zalet膮 darmowego audytu jest te偶 to, 偶e do jego przeprowadzenia nie potrzeba specjalistycznej wiedzy i umiej臋tno艣ci, a wykonanie podstawowych bada艅 nie zajmuje zbyt wiele czasu. Darmowy audyt SEO jest wi臋c doskona艂ym sposobem na wst臋pne oszacowanie wydajno艣ci witryny przed podj臋ciem krok贸w zwi膮zanych z us艂ug膮 pozycjonowania.

    Kiedy wybra膰 bezp艂atny audyt SEO?

    Darmowy audyt strony internetowej to doskona艂e rozwi膮zanie dla wszystkich os贸b, kt贸rym zale偶y na poznaniu og贸lnej wydajno艣ci witryny. Przeprowadzenie analizy s艂贸w kluczowych czy okre艣lenie jako艣ci meta description to tylko niekt贸re zalety wynikaj膮ce z wykorzystania tego procesu.

    Badanie to jest r贸wnie偶 艣wietn膮 opcj膮, kiedy robimy audyt sami. Przy u偶yciu do艣膰 intuicyjnych narz臋dzi analitycznych, takich jak Google Search Console, 艂atwo jest uzyska膰 wszelkie istotne informacje dotycz膮ce skuteczno艣ci podejmowanych dzia艂a艅. Samodzielna identyfikacja podstawowych b艂臋d贸w umo偶liwia r贸wnie偶 podj臋cie decyzji odno艣nie do skorzystania z kompleksowej, p艂atnej analizy witryny.

    Przeprowadzenie darmowego audytu zalecane jest r贸wnie偶 w艂a艣cicielom stron internetowych, kt贸rych ograniczony bud偶et nie pozwala na skorzystanie z p艂atnej opcji. Mimo 偶e ten typ analizy nie odkryje b艂臋d贸w w kodzie HTML, z pewno艣ci膮 korzystnie wp艂ynie na efekty pozycjonowania stron, gdy偶 wska偶e obszary, kt贸re wymagaj膮 szczeg贸lnej optymalizacji. Mowa tu o elementach, takich jak s艂owa kluczowe, szybko艣膰 艂adowania strony czy jako艣膰 grafik.

    Wady darmowego audytu SEO

    Coraz cz臋艣ciej m贸wi si臋 o bezp艂atnych audytach SEO i korzy艣ciach p艂yn膮cych z ich przeprowadzania. Czy proces ten posiada zatem jakiekolwiek wady? Okazuje si臋, 偶e istnieje kilka istotnych czynnik贸w, dla kt贸rych wykorzystanie p艂atnej analizy bez w膮tpienia jest lepszym wyborem.

    Najwi臋ksz膮 wad膮 darmowego badania witryny jest przede wszystkim jego zautomatyzowanie. Podczas gdy kompleksowy audyt skupia si臋 na nawet najmniej dostrzegalnych obszarach strony internetowej, jego bezp艂atny odpowiednik uwzgl臋dnia jedynie widoczne b艂臋dy. O ile wci膮偶 jest to du偶y krok w kierunku rozwoju marki, o tyle nie daje nam wystarczaj膮cej bazy informacji do stworzenia efektywnej strategii SEO, dzi臋ki kt贸rej witryna osi膮gnie satysfakcjonuj膮c膮 pozycj臋 w wynikach wyszukiwania.

    Kolejnym defektem tego procesu jest niedostosowanie analizy do charakterystyki bran偶y oraz specjalno艣ci marki. Firma zajmuj膮ca si臋 projektowaniem wn臋trz z pewno艣ci膮 publikowa膰 b臋dzie mn贸stwo zdj臋膰. Automatyczny audyt mo偶e w贸wczas wskaza膰 na problem ze zbyt du偶膮 liczb膮 grafik, mimo 偶e w rzeczywisto艣ci jest to po偶膮danym efektem.

    Bezp艂atne audyty stron z regu艂y koncertuj膮 si臋 ponadto na badaniu wy艂膮cznie strony g艂贸wnej. Pomijany jest w贸wczas szereg innych istotnych danych, kt贸re okaza膰 si臋 mog膮 faktycznym 藕r贸d艂em problem贸w z pozycjonowaniem w wyszukiwarce Google.

    Mimo kilku istotnych wad, w wielu sytuacjach wci膮偶 warto przeprowadzi膰 darmowy audyt strony internetowej. Ograniczony bud偶et nie powinien by膰 przecie偶 przeszkod膮 w zarz膮dzaniu skuteczn膮 kampani膮 marketingow膮.

    Audyt strony internetowej - korzy艣ci

    Najwa偶niejsze korzy艣ci, jakie daje przeprowadzenie kompleksowy darmowy audyt SEO, to:

    • szczeg贸艂owa analiza aktualnego stanu serwisu internetowego;
    • odnalezienie i wskazanie wszelkich b艂臋d贸w wyst臋puj膮cych na stronie;
    • wskazanie element贸w, kt贸re utrudniaj膮 stronie i tym samym dla robota Google zyskanie wysokiej pozycji;
    • poprawa wydajno艣ci strony;
    • otrzymanie wskaz贸wek, dzi臋ki kt贸rym witryna internetowa b臋dzie mog艂a spe艂nia膰 swoje zadania, realizowa膰 cele przedsi臋biorstwa i dociera膰 do szerokiej grupy odbiorc贸w (poniek膮d analiza konkurencji);
    • otrzymanie informacji dotycz膮cych potencja艂u serwisu internetowego (czy mo偶na zrobi膰 co艣, aby by艂o jeszcze lepiej?);
    • otrzymanie rekomendowanego planu dzia艂ania;
    • zwi臋kszenia zadowolenia odbiorc贸w.

    Kiedy wykona膰 audyt strony www?

    Weryfikowanie poprawno艣ci strony wzgl臋dem pozycjonowania to zawsze dobry pomys艂 i ka偶dy, kto my艣li pod k膮tem widoczno艣ci w sieci, powinien robi膰 to regularnie. Jednak w niekt贸rych przypadkach absolutn膮 konieczno艣ci膮 jest sprawdzenie dzia艂a艅 SEO. Zaawansowany darmowy audyt SEO nale偶y przeprowadzi膰 przede wszystkim wtedy, gdy nast膮pi znaczny spadek widoczno艣ci strony w wynikach organicznych lub spadek konwersji. Taki stan rzeczy oznacza, 偶e dotychczasowe dzia艂ania niestety nie przynosz膮 ju偶 efekt贸w. Aby sprawdzi膰, co jest przyczyn膮 tej niekorzystnej sytuacji, konieczne jest sprawdzenie wszystkich obszar贸w, kt贸re maj膮 wp艂yw na widoczno艣膰 w sieci.

    Kolejn膮 sytuacj膮, kiedy przeprowadzenie audytu SEO jest podstaw膮 do osi膮gni臋cia sukcesu, jest pierwsze pozycjonowanie witryny. Je艣li na stronie WWW lub w sklepie internetowym nigdy wcze艣niej nie by艂y wprowadzane dzia艂ania pod k膮tem SEO, to jest to doskona艂y czas, aby przeprowadzi膰 analiz臋 i zweryfikowa膰, jaka strategia b臋dzie najlepsza dla danej witryny oraz czego nale偶y si臋 pozby膰. W tym przypadku darmowy audyt SEO (lub te偶 p艂atny) b臋dzie dobrym rozwi膮zaniem zar贸wno przed wprowadzeniem dzia艂a艅, jak i po ich uko艅czeniu. Wykonanie audytu SEO przed rozpocz臋ciem pozycjonowania pozwoli dobra膰 odpowiedni膮 strategi臋, natomiast weryfikacja strony po pierwszych czynno艣ciach SEO to test, czy wprowadzone dzia艂ania i obrana strategia s膮 odpowiednie, czy nale偶y co艣 zmieni膰.

    Ile trwa i ile kosztuje audyt SEO?

    W przypadku procesu, jakim jest audyt strony WWW lub sklep贸w internetowych, cena i czas trwania zale偶膮 od wielu czynnik贸w, dlatego nie mo偶na poda膰 konkretnych parametr贸w. Liczy si臋 przede wszystkim to, czy specjali艣ci b臋d膮 analizowali stron臋 internetow膮 czy sklep online. W tym pierwszym przypadku ca艂y proces mo偶e trwa膰 kilka godzin lub kilka dni (w zale偶no艣ci od tego, jak bardzo rozbudowana jest strona). Natomiast w przypadku sklepu internetowego mog膮 to by膰 nawet dwa tygodnie. Z tego te偶 wzgl臋du koszty us艂ugi b臋d膮 si臋 r贸偶ni艂y. Sprawdzenie tysi膮ca podstron w sklepie internetowym b臋dzie wymaga艂o wi臋cej wysi艂ku oraz wi臋kszego nak艂adu pracy, dlatego us艂uga b臋dzie dro偶sza. Wiele zale偶y te偶 od tego, czy jest to darmowy audyt strony, czy te偶 p艂atny. Niekt贸re agencje wykonuj膮 kompleksowe analizy w ramach us艂ugi pozycjonowania. W takim przypadku jest on ju偶 wliczony w koszty.

    darmowy audyt SEO - konsultacja殴r贸d艂o: George Morina / pexels.com

    Je艣li zastanawiasz si臋, czy wykona膰 audyt SEO i jakie b臋d膮 tego koszty, musisz nastawi膰 si臋 na kilkaset z艂otych lub kilka, a nawet kilkana艣cie tysi臋cy z艂otych. Kompleksowy b臋dzie oczywi艣cie dro偶szy. Natomiast je艣li w艂a艣ciciel witryny decyduje si臋 na sprawdzenie tylko kilku konkretnych obszar贸w, cena b臋dzie ni偶sza. Warto te偶 wiedzie膰, 偶e istnieje taka opcja, jak bezp艂atny audyt, jednak nie ka偶da firma jest w stanie go zaoferowa膰.

    Audyt sklepu internetowego

    Sklepy internetowe s膮 znacznie bardziej rozbudowane ni偶 standardowe witryny. Nic wi臋c dziwnego, 偶e ich audyty SEO s膮 do艣膰 skomplikowane. Na co zatem zwr贸ci膰 uwag臋 podczas badania witryn e-commerce? Aby kompleksowo zoptymalizowa膰 skuteczno艣膰 sklepu, warto przyjrze膰 si臋 opisom poszczeg贸lnych produkt贸w. Wyst臋powanie zduplikowanych tre艣ci to podstawowy b艂膮d, kt贸ry audyt SEO powinien wykry膰. Analiza powinna r贸wnie偶 obejmowa膰 jako艣膰 poszczeg贸lnych grafik, liczb臋 s艂贸w kluczowych, a tak偶e niezwykle wa偶n膮 mobiln膮 wersj臋 sklepu. Trzeba bowiem zaznaczy膰, 偶e wsp贸艂cze艣ni u偶ytkownicy preferuj膮 dokonywanie zakup贸w z poziomu swoich smartfon贸w. Analiza witryny e-commerce powinna si臋 wi臋c koncentrowa膰 na dostosowaniu funkcjonalno艣ci sklepu do ma艂ych ekran贸w urz膮dze艅 mobilnych.

    Jednym z najwa偶niejszych element贸w sklep贸w internetowych, maj膮cych bezpo艣redni wp艂yw na wsp贸艂czynnik konwersji, jest bezpiecze艅stwo witryny. Klienci, chc膮c chroni膰 swoje dane osobowe, zwracaj膮 szczeg贸ln膮 uwag臋 na wszelkie zabezpieczenia strony. Analiza witryny powinna wi臋c maksymalnie skupia膰 si臋 na tym aspekcie.

    Kiedy warto przeprowadzi膰 audyt sklepu internetowego?

    Na wst臋pie warto zaznaczy膰, 偶e kompleksowy audyt witryny powinien by膰 cz臋艣ci膮 strategii marketingowej ka偶dej wsp贸艂czesnej marki. Wykrycie ewentualnych nieprawid艂owo艣ci na wczesnym etapie pozwala bowiem unikn膮膰 wszelkich problem贸w z pozycjonowaniem strony internetowej i wzmacnia jej autorytet na stale rozwijaj膮cym si臋 rynku.

    Dok艂adna analiza wydajno艣ci sklepu ma jednak szczeg贸lne znaczenie, gdy偶 pod uwag臋 bierze elementy bezpo艣rednio wp艂ywaj膮ce na przychody firmy. Nawet najlepszy asortyment nie zapewni doskona艂ych wynik贸w sprzeda偶owych, je艣li witryna nie zagwarantuje u偶ytkownikom dobrej funkcjonalno艣ci i intuicyjnej nawigacji. Kiedy zatem warto pomy艣le膰 o audycie SEO?

    Badanie skuteczno艣ci sklepu internetowego mo偶na przeprowadzi膰 na ka偶dym etapie jego istnienia. Wykonanie audytu przed uruchomieniem witryny e-commerce da pewno艣膰, 偶e wszystkie elementy zosta艂y odpowiednio zoptymalizowane pod k膮tem SEO oraz umo偶liwi wgl膮d w struktur臋 tre艣ci i jej dostosowanie do potrzeb i oczekiwa艅 grupy docelowych odbiorc贸w. Po rozpocz臋ciu dzia艂alno艣ci wa偶ne jest, aby regularnie monitorowa膰 swoje wyniki. Audyt strony internetowej jest w贸wczas najlepszym rozwi膮zaniem, gdy偶 zapewnia pe艂ny wgl膮d w wydajno艣膰 poszczeg贸lnych aspekt贸w sklepu.

    Analiza struktury sklepu powinna by膰 r贸wnie偶 pierwszym wyborem w przypadku zauwa偶enia spadk贸w w wynikach wyszukiwania. Warto w贸wczas wykorzysta膰 specjalistyczne narz臋dzia, takie jak Google Search Console, i postara膰 si臋 zidentyfikowa膰 przyczyny tego problemu.

    O audycie SEO mo偶na r贸wnie偶 pomy艣le膰 przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian w sklepie internetowym. Pozwoli on bowiem dobra膰 odpowiednie 艣rodki optymalizacyjne, kt贸re by膰 mo偶e oka偶膮 si臋 kluczem do sukcesu danego biznesu.

    Co bada audyt witryny e-commerce?

    Jak ju偶 wspomniano, sklepy internetowe s膮 o wiele bardziej z艂o偶one, ni偶 standardowe strony www. Nic wi臋c dziwnego, 偶e audyt witryny e-commerce obejmowa膰 b臋dzie inne obszary. Skupi si臋 on bowiem przede wszystkim na funkcjonalno艣ci , kt贸rej jako艣膰 ma bezpo艣redni wp艂yw na wyniki sprzeda偶owe. Aby wi臋c zmaksymalizowa膰 efekty, jakie daje pozycjonowanie, audyt sklepu powinien koncentrowa膰 si臋 na nast臋puj膮cych czynnikach:

    • techniczna struktura witryny – mowa tu o elementach, takich jak szybko艣膰 艂adowania czy przyjazny uk艂ad tre艣ci. Wyst膮pienie wszelkich b艂臋d贸w w tym obszarze mo偶e mie膰 bardzo niekorzystny wp艂yw na wsp贸艂czynnik konwersji;
    • wra偶enia u偶ytkownika – audyt bada skuteczno艣膰 wszelkich element贸w maj膮cych na celu zwi臋kszenie zadowolenia odbiorc贸w i zach臋cenie ich do dokonania faktycznych zakup贸w. Analizowana jest w贸wczas intuicyjno艣膰 nawigacji, optymalizacja grafik czy te偶 sp贸jno艣膰 zawarto艣ci;
    • optymalizacja pod k膮tem SEO – w zakres badania wchodzi w贸wczas wiele element贸w maj膮cych wp艂yw na widoczno艣膰 witryny w SERP. Audyt skupia si臋 w贸wczas na czynnikach, takich jak linkowanie wewn臋trzne, s艂owa kluczowe, adresy URL czy jako艣膰 tre艣ci.
    • bezpiecze艅stwo witryny – istotnym zadaniem audytu SEO jest r贸wnie偶 ustalenie, czy sklep spe艂nia podstawowe wymogi bezpiecze艅stwa. Konsumenci z pewno艣ci膮 nie zdecyduj膮 si臋 na dokonanie transakcji online, je艣li uznaj膮, 偶e ich dane s膮 zagro偶one.
    • analiza dzia艂a艅 konkurencji – prze艣ledzenie dzia艂a艅 innych marek z bran偶y pozwala zidentyfikowa膰 zar贸wno skuteczne, jak i te mniej efektywne techniki marketingowe. Dzi臋ki takim informacjom 艂atwiej jest stworzy膰 strategi臋 SEO, kt贸ra nasili pozyskiwanie ruchu i zapewni po偶膮dane wyniki sprzeda偶owe.

    Jak powinien wygl膮da膰 audyt SEO p艂atny?

    Podczas gdy darmowy audyt SEO skupia si臋 na elementach dost臋pnych ka偶demu u偶ytkownikowi, p艂atna analiza obejmuje znacznie wi臋cej obszar贸w witryny. Odp艂atny przegl膮d strony zwraca bowiem uwag臋 na wszystkie czynniki wp艂ywaj膮ce na pozycjonowanie w Google. Mowa tu na przyk艂ad o kodzie strony czy innych czynnikach niewidocznych dla odbiorc贸w. P艂atne audyty stron s膮 wi臋c doskona艂ym sposobem na kompleksow膮 optymalizacj臋 strategii SEO. Niemniej jednak, w przypadku ograniczonego bud偶etu, warto skorzysta膰 z ich bezp艂atnego odpowiednika, gdy偶 wykrycie nawet najdrobniejszych b艂臋d贸w, mo偶e okaza膰 si臋 kluczem do sukcesu ka偶dej marki.

    Na czym skupiaj膮 si臋 p艂atne audyty SEO?

    Jak ju偶 wspomniano, celem p艂atnych audyt贸w SEO jest analiza wszystkich element贸w zwi膮zanych z pozycjonowaniem witryny. Dzi臋ki dost臋powi do kodu Twojej strony internetowej, specjali艣ci s膮 w stanie zbada膰 nawet najdrobniejsze szczeg贸艂y, kt贸re mog膮 mie膰 istotny wp艂yw na ranking w Google. Zgromadzone informacje s艂u偶膮 jako baza do opracowania skutecznej strategii optymalizacyjnej, dzi臋ki kt贸rej ka偶dy przedsi臋biorca zbuduje silny wizerunek swojej marki w sieci. Oto kluczowe zalety, kt贸re zapewnia kompleksowa analiza witryny przeprowadzona przez do艣wiadczonych specjalist贸w SEO:

    • badanie strony pod k膮tem cel贸w przedsi臋biorstwa;
    • dok艂adna analiza konkurencji;
    • okre艣lenie jako艣ci wszystkich adres贸w w witrynie;
    • analiza strategii pod k膮tem danej bran偶y;
    • pomiar dost臋pu zawarto艣ci witryny dla robot贸w Google.

    Celem p艂atnego audytu SEO jest wykrycie wszystkich mo偶liwych b艂臋d贸w w witrynie i zidentyfikowanie obszar贸w, kt贸rych w膮tpliwa skuteczno艣膰 mo偶e narazi膰 j膮 na spadek pozycji w wyszukiwarce Google. Cena tego badania mo偶e nieco odstrasza膰 przedsi臋biorc贸w, zw艂aszcza tych, kt贸rzy nie s膮 艣wiadomi znaczenia tego procesu. Mimo wszystko warto zainwestowa膰 w to przedsi臋wzi臋cie, gdy偶 mo偶e stanowi膰 najlepszy spos贸b na pokonanie bran偶owych rywali i uzyskanie miana lidera w danej specjalizacji.

    Oce艅 tekst
    艢rednia ocen 4.9/5 - Liczba ocen: 52
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezp艂atnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczeg贸艂ow膮 konsultacj臋 SEO i dowiedz si臋 wi臋cej na temat wydajno艣ci Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksow膮 analiz臋, dzi臋ki kt贸rej uzyskasz jasny obraz tego, co nale偶y poprawi膰.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje si臋 z Tob膮 telefonicznie.
      • II Um贸wimy si臋 na bezp艂atn膮 konsultacj臋 w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • 锘匡豢III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzi臋ki kt贸rym poprawisz wydajno艣膰 swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczeg贸艂owy raport SEO bior膮cy pod uwag臋 szereg wa偶nych czynnik贸w rankingowych Google.

      Dzi臋kujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozw贸l, 偶e zrobimy to za Ciebie!

      Wr贸cimy z odpowiedzi膮 w ci膮gu 72 godzin. Sprawd藕 swoj膮 skrzynk臋 e-mailow膮, aby uzyska膰 wi臋cej informacji.