Zapytaj o ofertę
5 konferencji SEO (online i offline) do udziału w 2022 roku
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • 5 konferencji SEO (online i offline) do udziału w 2022 roku

5 konferencji SEO (online i offline) do udziału w 2022 roku

5 min. czytania

Branża reklamowa dba o swoją społeczność i jej rozwój, dlatego co roku kalendarz konferencji marketingowych i warsztatów pęka w szwach. Ze wszystkich wydarzeń zaplanowanych na 2022 rok wyselekcjonowaliśmy dla Ciebie najciekawsze propozycje, których tematem przewodnim są zagadnienia SEO. Są wśród nich klasyczne konferencje, ale też warsztaty podczas rejsu na Mazurach, czy zagraniczne wydarzenia, do których bez problemu dołączysz online. Sprawdź, gdzie bywać w tym roku, żeby rozwijać swoje kompetencje z zakresu pozycjonowania, rozbudowywać networking i zgłębiać najświeższe trendy i case’y ze świata SEO. Zdecydowanie nie będziesz się nudzić!

BrightonSEO

https://www.brightonseo.com/

Jeśli interesuje Cię rynek międzynarodowy i networking branży marketingowej wychodzący poza Polskę, to zdecydowanie polecamy udział w brytyjskiej konferencji SEO w Brighton już pod koniec kwietnia. Wydarzenie podzielone jest na dwie części, w tym jedna z nich odbywa się także online. Kwietniowa konferencja pozwoli Ci poznać lepiej rynek zagraniczny SEO, a międzynarodowy skład prelegentów to świetna okazja do nawiązania kontaktów z pozycjonerami i marketingowcami, np. z Wielkiej Brytanii, Niemiec czy Turcji. W tym roku przemawiać będą, m.in. Joshua Hardwick z Ahrefs i Fili Wiese, ekspert SEO z fili.com.

Wybrane spotkania mają charakter warsztatowy i poza przekazywaną wiedzą teoretyczną oferują również funkcjonalne narzędzia, które możesz wdrożyć w swojej firmie.

Kiedy?

Wydarzenie stacjonarnew Birghton 7-8.04

Konferencja online 21-22.04

SEO & Content Camp Whitepress

https://www.whitepress.pl/seo-content-camp

Jeśli nie masz jeszcze pomysłu na przedłużenie majówki, to mamy dla Ciebie świetną propozycję! 5-7 maja w samym sercu Szczyrku odbywa się SEO& Content Camp. To klasyczna konferencja SEO, której organizatorem jest Whitepress, czyli zespół specjalizujący się w komunikacji między reklamodawcami, wydawcami i influencerami. Program prelekcji i wykładów przeplata się networkingowymi poczęstunkami, a dla wielbicieli sportów na świeżym powietrzu przewidziane są dodatkowe atrakcje, m.in wędrówki piesze i quady.

Prelekcje poprowadzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży. Wybraliśmy kilka najciekawszych prelekcji z zakresu pozycjonowania i case study:

Czwartek, 05.05

  • Katarzyna Jankowska, Adrian Hinc z agencji NETMOVE odsłonią kulisy komunikacji z klientem w wykładzie Racjonalne (i nie tylko) obiekcje i argumenty Klientów agencji interaktywnych.

Piątek, 06.05

  • Hossa i bessa w SEO – co to jest initial ranking i re-ranking, czyli o najważniejszych zmianach algorytmicznych w Google opowie Robert Niechciał, ekspert SEO z 16-letnim doświadczeniem
  • Łukasz Żelezny, konsultant SEO omówi kilka pomysłów na SEO i Marketing Treści Poza Utartymi Schematami oraz skalowanie działań za pomocą sztucznej inteligencji

Sobota, 07.05

  • Maciej Woźniak omówi zagadnienie data science w digital marketingu podczas wykładu Data-driven SEO. Jak data science pomaga tworzyć lepsze strategie SEO

SemKRK

https://semkrk.pl/

SemKRK to wyjątkowy barcamp, czyli SEO konferencja i spotkania networkingowe w nieformalnej odsłonie. Luźnej atmosferze towarzyszy wymiana wiedzy o marketingu w wyszukiwarkach i analityce. Cykl spotkań offline i online stworzony jest dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEO i SEM oraz agencji marketingu internetowego.

Warsztaty SEO zaplanowane są online, co jest wygodną formą dla osób, które chcą inwestować w swój rozwój bez konieczności przemieszczania się. To intensywny jednodniowy program szkoleniowy prowadzony przez specjalistów z branży, a w tym roku goszczą:

Kamil Sroka i Łukasz Suchy z DevaGroup, Maciej Chmurkowski z Tarantula SEO, Paweł Sokołowski, czyli Co-founder Clusteric.

Podczas warsztatów uczestnicy poznają, m.in. tajniki budowania strategii SEO, prognozy wykorzystania AI w budowaniu treści oraz zalety linkowania na podstawie PBN.

Kiedy?

Część warsztatowa online: 14.06

Blok konferencyjny: 15.06, Kraków, Stara Zajezdnia

SEO REJS

https://seorejs.pl/

To już kolejna edycja szkolenia SEO REJS, która odbywa się w nietypowych okolicznościach mazurskich jezior w pobliżu Mikołajek. Łączy warsztaty prowadzone przez liderów pozycjonowania z całej Polski i relaksujące rejsy zabytkowym statkiem. W programie spotkania szkoleniowe i networkingowe przeplatają się z aktywnościami sportowymi i integracjami przy ognisku. Szkolenie ma charakter warsztatowy i planowane jest w myśl open mic & master mind, dlatego forma jest elastyczna i otwarta na dyskusje. W tym roku dostępne są aż 3 terminy, a każdy zjazd przewidziany jest na 40 uczestników.

TERMINY:

3-6.07

28-31.08

4-7.09

SEO Poland

https://seopoland.pl/

To najbardziej widowiskowa i niestandardowa konferencja SEO, jaka odbywa się w Polsce. Organizatorzy stawiają na doświadczonych specjalistów, ale wypracowali też zupełnie nową formułę dla DEBIUTANTÓW, żeby oddać głos ”raczkującym” pozycjonerom i poznać ich świeżą perspektywę. Wydarzenie SEO Poland odbywa się w Krakowie w ICE, czyli perełce wśród konferencyjnych obiektów, której sala widowiskowa pomieści nawet 1900 osób! Wystąpienia przewidziane są jako niepowtarzalne show, a w programie planowane są także przerwy networkingowe i after party.

Kiedy?

16.09, Piątek

Podsumowanie

Nasz zbiór najciekawszych wydarzeń SEO w 2022 roku, to przekrój różnorodnych konferencji, które dają nie tylko możliwość na poszerzenie wiedzy z zakresu SEO i nowych technologii, ale także skutecznego networkingu. Inspirujące prelekcje, nietypowe okoliczności przyrody, rejsy statkiem czy możliwość wygłoszenia prezentacji jako debiutant, to tylko kilka atrakcyjnych form z proponowanych wydarzeń. Łączenie przyjemnego z pożytecznym daje najlepsze rezultaty edukacyjne i społeczne, dlatego warto zdecydować się na udział przynajmniej w jednym z proponowanych przez nasz SEO warsztatów i konferencji. My też planujemy się wybrać na kilka z nich – spotkajmy się!

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 10
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Jakie czynniki wpływają na pozycję strony w wyszukiwarce Google?
    Jakie czynniki wpływają na pozycję strony w wyszukiwarce Google?
    Pozycja strony w wyszukiwarce to kluczowy aspekty każdej strategii marketingowej online. W tym artykule dowiesz się, jak ją monitorować!
    Off-site SEO – poznaj najlepsze praktyki pozycjonowania poza stroną
    Off-site SEO – poznaj najlepsze praktyki pozycjonowania poza stroną
    Wpływ na pozycję Twojej strony internetowej w rankingach mają również aktywności prowadzone poza witryną. O tym, jakie są to działania, dowiesz się z naszego artykułu.
    Jak pozycjonować blog? Optymalizacja SEO bloga
    Jak pozycjonować blog? Optymalizacja SEO bloga
    Blog może pozyskiwać duży ruch z Google bez względu na tematykę. Wymaga to optymalizacji witryny, jej dostosowania do wymagań algorytmu. Sprawdź, co musisz zrobić, aby pozyskać internautów z Google.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.