Zapytaj o ofertę

Broken links - definicja

Broken links to odnośniki, które nie prowadzą do oczekiwanej strony internetowej. Są to linki, które z różnych przyczyn przestały działać, co może wynikać z wielu powodów, takich jak usunięcie strony docelowej, zmiana jej adresu URL lub błędne wprowadzenie adresu URL podczas tworzenia linku.
Broken links

Przyczyny pojawienia się broken links

Istnieje wiele przyczyn, dla których link może stać się broken link. Niektóre z nich to:

  1. Usunięcie strony docelowej: Jeżeli strona, do której prowadzi link, zostanie usunięta, link automatycznie staje się broken link.
  2. Zmiana adresu URL strony docelowej: Jeśli adres URL strony docelowej zostanie zmieniony, a link nie zostanie zaktualizowany, stanie się on broken link.
  3. Błędne wprowadzenie adresu URL: Czasami, podczas tworzenia linku, adres URL może być wprowadzony niepoprawnie. W takim przypadku link od razu staje się broken link.

Skutki posiadania broken links na stronie

Posiadanie broken links na stronie internetowej może mieć negatywne konsekwencje. Przede wszystkim, może to negatywnie wpłynąć na doświadczenie użytkownika, gdyż linki, które nie prowadzą do oczekiwanych treści, mogą być frustrujące. Poza tym, broken links mogą również wpłynąć na ranking SEO strony, ponieważ wyszukiwarki, takie jak Google, uznają je za oznakę niskiej jakości strony.

Jak naprawić broken links?

Naprawa broken links zwykle polega na usunięciu lub zaktualizowaniu linku. Istnieją narzędzia, które mogą automatycznie skanować stronę internetową w poszukiwaniu broken links, co może znacznie ułatwić ten proces. Po zidentyfikowaniu broken links, można je albo usunąć, albo zaktualizować, aby prowadziły do odpowiedniej strony.

Oceń tekst
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

*

Paweł Borowik
Head of Sales
Paweł Borowik Head of Sales
Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

    Twoja rola w firmie
    Twoja rola w firmie
    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!