Zapytaj o ofertę
Czy podstrony 404 wpływają na widoczność?
2 min. czytania

Czy podstrony 404 wpływają na widoczność?

Czy w okresie świątecznym wydarzyło się coś interesującego z perspektywy seowca? Jak najbardziej! Ale po konkrety jak zawsze zapraszamy do SEO Newsów – naszego cotygodniowego przeglądu wiadomości ze świata SEO.

Podstrony 404 nie wpływają na ranking

Macie na swojej witrynie podstrony 404? To się nimi nie przejmujcie! Tak przynajmniej uważa John Mueller z Google, wliczając w to również tzw. “soft 404”. Jego zdaniem obecność czterysta czwórek nie wpływa w żadnym stopniu na pozycję witryny w wyszukiwarce. Sami dla bezpieczeństwa zalecamy jednak stosowanie 301 bądź 410.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-links-404-32450.html

Google Analytics 4 wspiera GSC

GA4 i GSC można już łączyć. Google poinformowało, że od teraz Google Analytics 4 wspiera również dane z Google Search Console.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-analytics-4-now-supports-google-search-console-data-32604.html

Nie każda strona musi budować autorytet

John Mueller poinformował, że jego zdaniem nie zawsze istnieje potrzeba budowania autorytetu strony i jeśli prowadzimy niewielki biznes, to nie musimy się kreować na liderów branży. Dotyczy to głównie stron typu one-page, które skupiają się na przykład na sprzedaży e-booka albo dostarczaniu konkretnej informacji. Ekspert Google przy okazji zaznaczył, że zawsze powinniśmy jednak mieć na uwadze to, co chcemy dalej zrobić z naszą stroną, żeby przypadkiem nie zapędzić się w kozi róg.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-not-all-websites-need-to-be-an-authority-32621.html

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 9
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Google Helpful Content
    Google Helpful Content
    Wujek Google nie zwalnia tempa we wdrażaniu nowatorskich rozwiązań. Za zmianami muszą nadążać zarządzający stronami WWW. O jakich nowinkach mowa?
    Jak zorganizować event, który się opłaca?
    Jak zorganizować event, który się opłaca?
    Event marketing to jeden z kluczowych elementów komunikacji marketingowej firmy. Jak zorganizować event, który przynosi zysk? O tym przeczytasz w tym artykule.
    Czym kierować się podczas wyboru agencji SEO? Na co zwrócić uwagę?
    Czym kierować się podczas wyboru agencji SEO? Na co zwrócić uwagę?
    Wybór agencji SEO nie należy do łatwych! W tym artykule prezentujemy porady, jakich w tym temacie udzielił w swoim oficjalnym materiale Google.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.