Zapytaj o ofertę
Zmiany w recenzjach produktów

Zmiany w recenzjach produktów

2 min. czytania

Michał w świątecznej czapce? To musi oznaczać jedno: mikołajkowe wydanie SEO Newsów! Co prawda nie mamy dla Was żadnych prezentów, ale jak zawsze możecie liczyć na przegląd najważniejszych wiadomości ze świata SEO. Co ciekawego wydarzyło się w ostatnim tygodniu?

Testy snippetów w formie karuzeli

Google testuje nowe rozszerzone snipppety, choć póki co jedynie na anglojęzycznych wersjach wyszukiwarki. Co ciekawe, snippety będą miały format karuzeli. Nam już się kręci w głowie od nowych możliwości, jakie zyskają dzięki temu seowcy.

Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-expandable-snippet-carousel-live-32511.html

Grudniowy Product Review Update

Z początkiem grudnia Google wypuściło kolejny “Product Review Update”. Aktualizacja ma potrwać około trzech tygodni i uderzać głównie w strony pokroju www.najlepszetelewizoryponiżej200dolarów.com. Możemy się również spodziewać dwóch kolejnych update’ów wycelowanych w fałszywe recenzje produktów.

Źródło:
https://www.searchenginejournal.com/google-december-2021-product-review-update/428934/

Listopadowy core update już za nami

Z jednej strony niby niewiele się działo, z drugiej wydarzyło się całkiem sporo. Narzędzia monitorujące zmiany w serpach nie wykazały żadnych rewolucji, ale np. dzień wcześniej odnotowano duże zamieszanie w knowledgegraph. Pojawiły się głosy, że update mógł być powiązany z ogłoszeniem badań nad nowymi metodami uczenia maszynowego – znanymi jako FLAN.

Źródło:
https://www.searchenginejournal.com/google-november-2021-core-update-over/428850/

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 6
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    SEO Newsy
    Zobacz inne odcinki
    Rel canonical czy noindex?
    Odc. 10
    Rel canonical czy noindex?
    Co było przyczyną ostatnich problemów Google z indeksowaniem? Dlaczego Page Speed Insights wygląda inaczej? I w jaki sposób najlepiej blokować […]
    Dlaczego CTR spada, a tekst warto pogrubiać?
    Odc. 9
    Dlaczego CTR spada, a tekst warto pogrubiać?
    Dzisiejszą odsłonę SEO Newsów zaczynamy tradycyjną wiadomością o kolejnej aktualizacji Google, a kończymy wynikami badań, które potwierdzają to, czego wszyscy […]
    Google My Business zostanie zamknięte
    Odc. 8
    Google My Business zostanie zamknięte
    Siemanko! Posiadasz na swojej stronie reklamy, które zasłaniają cały ekran? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie złą wiadomość… Ale hej! […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.