Michał w świątecznej czapce? To musi oznaczać jedno: mikołajkowe wydanie SEO Newsów! Co prawda nie mamy dla Was żadnych prezentów, ale jak zawsze możecie liczyć na przegląd najważniejszych wiadomości ze świata SEO. Co ciekawego wydarzyło się w ostatnim tygodniu?
Google testuje nowe rozszerzone snipppety, choć póki co jedynie na anglojęzycznych wersjach wyszukiwarki. Co ciekawe, snippety będą miały format karuzeli. Nam już się kręci w głowie od nowych możliwości, jakie zyskają dzięki temu seowcy.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-expandable-snippet-carousel-live-32511.html
Z początkiem grudnia Google wypuściło kolejny “Product Review Update”. Aktualizacja ma potrwać około trzech tygodni i uderzać głównie w strony pokroju www.najlepszetelewizoryponiżej200dolarów.com. Możemy się również spodziewać dwóch kolejnych update’ów wycelowanych w fałszywe recenzje produktów.
Źródło:
https://www.searchenginejournal.com/google-december-2021-product-review-update/428934/
Z jednej strony niby niewiele się działo, z drugiej wydarzyło się całkiem sporo. Narzędzia monitorujące zmiany w serpach nie wykazały żadnych rewolucji, ale np. dzień wcześniej odnotowano duże zamieszanie w knowledgegraph. Pojawiły się głosy, że update mógł być powiązany z ogłoszeniem badań nad nowymi metodami uczenia maszynowego – znanymi jako FLAN.
Źródło:
https://www.searchenginejournal.com/google-november-2021-core-update-over/428850/
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.