Zapytaj o ofertę
Google Search Console okłamało użytkowników
2 min. czytania

Google Search Console okłamało użytkowników

Justyna, Klaudia i Michał nie dali dzisiaj rady, ale to w końcu pechowy 13 odcinek – coś musiało pójść nie tak. Na szczęście z odsieczą przybyła Natalia, dzięki czemu SEO Newsy są jak zawsze na czas. Jak poradziła sobie w roli prowadzącej? Naszym zdaniem rewelacyjnie, ale oceńcie sami!

John Mueller zapowiedział, że strony, które są przez kilka dni niedostępne, będą deindeksowane. Jak radzić sobie z tym problemem? Według Muellera jednym ze sposobów jest skonfigurowanie statycznej wersji witryny, do której użytkownicy mogą być kierowani, gdy główna witryna nie działa.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-will-deindex-pages-if-site-is-down-for-several-days/429903/

Google Search Console wysyła błędne komunikaty

W ostatnich dniach GSC wysłało swoim użytkownikom informacje o wykrytych błędach w przekierowaniach. Szybko okazało się jednak, że żadnych błędów na stronach tak naprawdę nie ma, a cała sytuacja jest po prostu wtopą Google.

Daniel Waisberg i John Mueller poinformowali na Twitterze, że pracują już nad rozwiązaniem problemu z błędnymi komunikatami. Póki co wystarczy kliknąć “Sprawdź poprawkę” i wszystko powinno być okej.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-search-console-coverage-issue-redirect-error-mass-emails-32579.html

Wahania widoczności

Większość narzędzi monitorujących zmiany i aktualizacje Google, nadal wykazuje, że coś się dzieje. Jest to niezwykłe, ponieważ listopadowa aktualizacja rdzenia powinna już dawno się skończyć, a grudniowa aktualizacja recenzji produktów nie powinna być tak niestabilna – a przynajmniej nie w tym momencie.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-search-ranking-tracking-major-volatility-32583.html

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 8
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    SEO dla początkujących: optymalizacja strony krok po kroku
    SEO dla początkujących: optymalizacja strony krok po kroku
    Jak wygląda optymalizacja wewnętrznej struktury strony internetowej? Techniczne SEO on-page od podstaw. O czym pamiętać, aby uzyskać zadowalające efekty pozycjonowania?
    Jak indeksują się strony w Google i ile to trwa? Sprawdź, jaki wpływ na SEO ma indeksowanie!
    Jak indeksują się strony w Google i ile to trwa? Sprawdź, jaki wpływ na SEO ma indeksowanie!
    Wyszukiwarka Google jest dziś tak oczywistym elementem korzystania z sieci, że mało kto zastanawia się, jak dokładnie działają algorytmy Google […]
    Kampanie Performance Max – jak korzystać?
    Kampanie Performance Max – jak korzystać?
    Dzięki kampanii Performance Max możesz korzystać z wszystkich zasobów Google Ads i zarządzać nimi z jednego miejsca. Jak ustawić kampanię? Wyjaśniamy!
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.