W dzisiejszym jesienno-depresyjnym odcinku będzie o rzeczach, które nie mają znaczenia lub przestaną je mieć.
Rozmiar nagłówka nie ma znaczenia dla SEO
Przejmujesz się rozmiarem nagłówków na stronie? Jeśli tak, to niepotrzebnie, bo zdaniem Johna Muellera nie przekłada się to w żaden sposób na SEO. Należy jednak pamiętać, że choć wyszukiwarka nie zwraca uwagi na wielkość nagłówka, to użytkownicy strony już tak, warto więc potestować różne rozmiary i wybrać najlepszy.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/header-size-google-34348.html
Linki stracą na znaczeniu jako czynnik rankingowy
John Mueller na konferencji brightonSEO zdradził, co jego zdaniem przyniesie przyszłość. Otóż na znaczeniu mają stracić linki, które przestaną być istotnym czynnikiem rankingowym. Oczywiście nie znikną całkowicie i dalej będą odgrywać ważną rolę, po prostu już nie kluczową.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-links-less-important-ranking-34357.html
Strony zweryfikowane w GSC nie są częściej crawlowane
Liczysz na to, że dzięki zweryfikowaniu strony w Google Search Console, będzie ona traktowana priorytetowo? No to się przeliczysz. John Mueller przyznał, że weryfikacja w GSC nie wpływa na częstotliwość indeksacji strony, bo crawling odbywa się niezależnie od Search Console.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-crawl-search-console-34328.html
Rozwinięcie video na górze wyników wyszukiwania
Google testuje nową funkcję dla wyświetlanych w wynikach wyszukiwania filmów z YouTube. Po najechaniu na miniaturkę wideo, pojawia się ikona rozszerzenia. Jej kliknięcie powiększa materiał i wyświetla go z dodatkowymi informacjami.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-search-with-expand-video-overlay-feature-34351.html
Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.
Do usłyszenia!