Zapytaj o ofertę

Czy rozmiar nagłówka ma znaczenie?

Czy rozmiar nagłówka ma znaczenie?

W dzisiejszym jesienno-depresyjnym odcinku będzie o rzeczach, które nie mają znaczenia lub przestaną je mieć.

Rozmiar nagłówka nie ma znaczenia dla SEO

Przejmujesz się rozmiarem nagłówków na stronie? Jeśli tak, to niepotrzebnie, bo zdaniem Johna Muellera nie przekłada się to w żaden sposób na SEO. Należy jednak pamiętać, że choć wyszukiwarka nie zwraca uwagi na wielkość nagłówka, to użytkownicy strony już tak, warto więc potestować różne rozmiary i wybrać najlepszy.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/header-size-google-34348.html

Linki stracą na znaczeniu jako czynnik rankingowy

John Mueller na konferencji brightonSEO zdradził, co jego zdaniem przyniesie przyszłość. Otóż na znaczeniu mają stracić linki, które przestaną być istotnym czynnikiem rankingowym. Oczywiście nie znikną całkowicie i dalej będą odgrywać ważną rolę, po prostu już nie kluczową.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-links-less-important-ranking-34357.html

Strony zweryfikowane w GSC nie są częściej crawlowane

Liczysz na to, że dzięki zweryfikowaniu strony w Google Search Console, będzie ona traktowana priorytetowo? No to się przeliczysz. John Mueller przyznał, że weryfikacja w GSC nie wpływa na częstotliwość indeksacji strony, bo crawling odbywa się niezależnie od Search Console.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-crawl-search-console-34328.html

Rozwinięcie video na górze wyników wyszukiwania

Google testuje nową funkcję dla wyświetlanych w wynikach wyszukiwania filmów z YouTube. Po najechaniu na miniaturkę wideo, pojawia się ikona rozszerzenia. Jej kliknięcie powiększa materiał i wyświetla go z dodatkowymi informacjami.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-search-with-expand-video-overlay-feature-34351.html

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 1

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Czym jest Cloudflare i jaki ma wpływ na SEO?
    Czym jest Cloudflare i jaki ma wpływ na SEO?
    Na wydajność stron internetowych wpływa wiele czynników. Warto więc wiedzieć, czym jest i jaką rolę w pozycjonowaniu odgrywa usługa Cloudflare.
    Jak skonfigurować i wdrożyć Google Analytics 4? Poradnik GA4
    Jak skonfigurować i wdrożyć Google Analytics 4? Poradnik GA4
    Konfiguracja Google Analytics 4 czeka każdego, kto korzystał z GA3. Warto więc wiedzieć, jak sprawnie wdrożyć usługę na nowej wersji narzędzia.
    Czym jest Gray Hat SEO?
    Czym jest Gray Hat SEO?
    Pozycjonowanie wymaga cierpliwości oraz umiejętności. Czy istnieje technika pozwalająca skrócić czas, ale jednocześnie nie sprowadzi na witrynę kary?

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę