Zapytaj o ofertę
Czy rozmiar nagłówka ma znaczenie?
2 min. czytania

Czy rozmiar nagłówka ma znaczenie?

W dzisiejszym jesienno-depresyjnym odcinku będzie o rzeczach, które nie mają znaczenia lub przestaną je mieć.

Rozmiar nagłówka nie ma znaczenia dla SEO

Przejmujesz się rozmiarem nagłówków na stronie? Jeśli tak, to niepotrzebnie, bo zdaniem Johna Muellera nie przekłada się to w żaden sposób na SEO. Należy jednak pamiętać, że choć wyszukiwarka nie zwraca uwagi na wielkość nagłówka, to użytkownicy strony już tak, warto więc potestować różne rozmiary i wybrać najlepszy.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/header-size-google-34348.html

Linki stracą na znaczeniu jako czynnik rankingowy

John Mueller na konferencji brightonSEO zdradził, co jego zdaniem przyniesie przyszłość. Otóż na znaczeniu mają stracić linki, które przestaną być istotnym czynnikiem rankingowym. Oczywiście nie znikną całkowicie i dalej będą odgrywać ważną rolę, po prostu już nie kluczową.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-links-less-important-ranking-34357.html

Strony zweryfikowane w GSC nie są częściej crawlowane

Liczysz na to, że dzięki zweryfikowaniu strony w Google Search Console, będzie ona traktowana priorytetowo? No to się przeliczysz. John Mueller przyznał, że weryfikacja w GSC nie wpływa na częstotliwość indeksacji strony, bo crawling odbywa się niezależnie od Search Console.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-crawl-search-console-34328.html

Rozwinięcie video na górze wyników wyszukiwania

Google testuje nową funkcję dla wyświetlanych w wynikach wyszukiwania filmów z YouTube. Po najechaniu na miniaturkę wideo, pojawia się ikona rozszerzenia. Jej kliknięcie powiększa materiał i wyświetla go z dodatkowymi informacjami.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-search-with-expand-video-overlay-feature-34351.html

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Co to jest domena?
    Co to jest domena?
    Czym jest domena internetowa? Wyjaśniamy z jakich elementów się ona składa, jakie są najpopularniejsze domeny, oraz czym różni się domena od hostingu.
    Czym są nienaturalne linki przychodzące?
    Czym są nienaturalne linki przychodzące?
    Nienaturalne linki przychodzące mogą znacząco wpłynąć na odbiór strony przez użytkowników i wyszukiwarkę. Odnośniki ze słabych źródeł mogą nawet prowadzić do usunięcia witryny z Google – warto zatem sprawdzić, skąd biorą się nieodpowiednie linki.
    Czym są metawyszukiwarki?
    Czym są metawyszukiwarki?
    Czy metawyszukiwarki są obecnie potrzebne, skoro istnieje Google? Postanowiliśmy to sprawdzić i rozwiać wszelkie wątpliwości.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.