Zapytaj o ofertę

Google odchudza wytyczne dot. oceny jakości

Google odchudza wytyczne dot. oceny jakości

Sezon ogórkowy w pełni, ale my jak zawsze znaleźliśmy dla Was kilka ciekawych newsów. Zaczynamy.

Zmiany w wytycznych dot. oceny jakości

Google po 9 miesiącach znowu odchudziło swojego PDFa z wytycznymi dotyczącymi oceny jakości. Co tym razem uległo zmianie?

  • Odświeżono język, aby był zgodny z nowo opublikowanymi wytycznymi Search Quality Rater: An Overview.
  • Dopracowano YMYL, dodając nową tabelę przykładów i odświeżając te już istniejące.
  • Zaktualizowano terminologię, aby odnosiła się do wszystkich typów urządzeń.
  • Dodano wyjaśnienia do sekcji niska i najniższa jakość strony, aby podkreślić, że rodzaj i poziom E-A-T zależą od przeznaczenia strony, a niskiej jakości i szkodliwe strony mogą wystąpić przy każdym typie witryny.

Przy okazji Google zaktualizowało też zrzuty ekranu i pousuwało różne nieaktualne przykłady. Co ciekawe, objętość Google Search Quality Raters Guidelines w ciągu dwóch lat zmniejszyła się ze 175 do 167 stron.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-updates-search-quality-raters-guidelines-33837.html

Liczba linków nie jest czynnikiem rankingowym

Nie ma jednego słusznego sposobu liczenia linków. Przynajmniej zdaniem Johna Muellera, który ponownie powtórzył, że poprawne liczenie linków jest technicznie niemożliwe, więc każdy robi to w przybliżeniu. Mueller przy okazji doradził, by nie skupiać się na liczbie linków, które pokazują narzędzia, bo liczba ta nie jest czynnikiem rankingowym. Czym są zatem linki? Cytując Johna: sposobem na dotarcie do naszej strony i tak też należy o nich myśleć.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-no-objective-way-to-count-links-33806.html

Google testuje nowe funkcje

Google testuje nowe pole wyszukiwań zatytułowane „perspectives”. Perspektywy dotyczą zapytań, na które nie da się udzielić jednoznacznej, konkretnej odpowiedzi, bo odnoszą się raczej do opinii niż faktów. Na przykład: dlaczego warto dodawać wpisy na Wikipedię?

To jednak nie koniec testów Google. Firma testuje również promowanie źródeł obrazów, wyświetlając pod grafikami w wyszukiwarce nazwy witryn wraz z ich faviconami.

Źródła:

https://www.seroundtable.com/google-search-perspectives-33841.html

https://www.seroundtable.com/google-search-site-name-favicon-on-image-results-33855.html

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 6

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Czym jest model AIDA?
    Czym jest model AIDA?
    Model AIDA to świetny sposób na zwiększenie skuteczności kampanii marketingowej. Warto więc wiedzieć, jak zrealizować jego poszczególne etapy.
    InPost skasował sasina, czyli o polityce na firmowych social mediach
    InPost skasował sasina, czyli o polityce na firmowych social mediach
    Co można, a czego nie można markom w social mediach? I kto w ogóle o tym decyduje? Sprawdź nasze case study największych internetowych afer ostatnich miesięcy.
    Narzędzia do map ciepła na stronie internetowej – do czego służą i czym się różnią?
    Narzędzia do map ciepła na stronie internetowej – do czego służą i czym się różnią?
    Dużym wyzwaniem jest stworzenie strony internetowej, która będzie spełniała potrzeby użytkownika. Za pomocą jakich narzędzi wkraść się w łaski internauty?

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę