Zapytaj o ofertę
Oszuści targetują wizytówki restauracji

Oszuści targetują wizytówki restauracji

2 min. czytania

Nigeryjski książę zdetronizowany przez indyjskiego bombelka. Nowy scam to jednak nie wszystko, co działo się ostatnio w świecie SEO.

Wideo w Google Search Console

Jeśli Google wykryje na Twojej witrynie film, to na lewym pasku nawigacyjnym w sekcji zasięgu pojawi się raport indeksowania wideo. Dzięki niemu dowiesz się m.in. na ilu stronach Google zidentyfikowało wideo, które filmy zostały zaindeksowane z powodzeniem lub jakie problemy uniemożliwiają ich indeksację.

Google potwierdza trwający problem z indeksacją

W poprzednich odcinkach wspominaliśmy o problemach z indeksacją nowych podstron. Problem jest jednak na tyle duży, że w końcu oficjalnie odniosło się do niego samo Google. 15 lipca na twitterowym koncie Google Search Central pojawił się następujący komunikat: Trwa problem z indeksowaniem w wyszukiwarce Google, który dotyczy dużej liczby witryn. Witryny mogą doświadczać opóźnień w indeksowaniu. Pracujemy nad zidentyfikowaniem przyczyny. Następna aktualizacja nastąpi w ciągu 12 godzin.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-confirms-indexing-issue-affecting-large-number-of-sites/457767/

Scam metodą na “jedną gwiazdkę”

Metoda na wnuczka to już przeszłość.

Oszuści idą z duchem czasu i przenoszą się na wizytówki Google’a. New York Times informuje o nowym popularnym scamie – metodzie na jedną gwiazdkę. Oszuści kontaktują się z małymi restauracjami i grożą im wystawieniem złej opinii, jeśli nie dostaną pieniędzy w formie cyfrowych kart podarunkowych. W wiadomości bardzo przepraszają, tłumacząc, że nie mają innego wyboru, bo dzięki odsprzedaży kart są w stanie wyżywić swoją rodzinę w Indiach.

Google wie już o problemie i prosi o to, by po prostu zgłaszać im fałszywe opinie.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-one-star-review-scams-blackmail-33764.html

Zmiany w wytycznych dot. znaczników <title>

Do tej pory w dokumentacji proszono nas o jasne zaznaczenie, który nagłówek jest tym głównym dla danej strony. Ostatnia aktualizacja nieco to doprecyzowuje. Teraz ma być jasne, który TEKST jest głównym tytułem dla strony. Zmiana niby kosmetyczna, ale potwierdza teorię, że tekst mający font o wielkości 50px może być ważniejszy niż oznaczenie fragmentu tekstu nagłówkiem h1.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-clarifies-title-tag-guidance/458156/#close

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 9
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    siedemnaście − jeden =

    SEO Newsy
    Zobacz inne odcinki
    Zmiany w JavaScript SEO
    Odc. 29
    Zmiany w JavaScript SEO
    Dzisiaj zakręci się nam w głowach, bo będzie o karuzelach. Poza tym dowiecie się, co Twitter zmienił w swoich linkach, […]
    Zakupy staną się prostsze?
    Odc. 28
    Zakupy staną się prostsze?
    Za oknem upał, ale spokojnie – nasze żarty zawsze mrożą. Dziś powiemy o nowym przycisku filtrowania zakupów, zmianach w wytycznych […]
    Kto wygrał na majowej aktualizacji?
    Odc. 27
    Kto wygrał na majowej aktualizacji?
    Dziś SEO Ekspress, bo zajmiemy się tylko jednym, ale za to tłustym newsem, czyli krajobrazem po may core update. Kto […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.