Zapytaj o ofertę
Google dba o balans
2 min. czytania

Google dba o balans

W dzisiejszej odsłonie SEO Newsów dowiecie się, jakie nowe ficzery wprowadził Google, a co dla równowagi postanowił skasować. Zapraszamy do lektury!

Thin content dotyczy całej witryny, nie pojedynczej strony

Na ostatnim hangoucie John Mueller został zapytany o kwestię thin contentu. Co sprawia, że dana witryna uznawana jest przez Google za stronę o niskiej wartości? Otóż problem pojawia się w momencie, gdy słabe treści występują na całej witrynie, a nie tylko na pojedynczych podstronach.

Przy okazji John wskazał, że seowcy przywiązują za dużą uwagę do ilości znaków na stronie, starając się w ten sposób wyprzedzić konkurencję.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-thin-content-issues-33202.html

Google poleca przechowywanie przekierowanych adresów URL w sitemapach

John Mueller potwierdził, że stare adresy URL, które zostały przekierowane, powinny być tymczasowo przechowywane w sitemapie. Jak długo? Zdaniem Johna od miesiąca do trzech, ale nie dłużej niż pół roku.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-old-redirected-urls-sitemaps-files-temporarily-33172.html

Kolejne aktualizacje w GSC!

Google Search Console zaktualizowało raport danych strukturalnych, aby dostarczał więcej informacji o nieprawidłowych znacznikach.

Jak to wygląda w praktyce? Używając np. znacznika recenzji, ale pomijając imię i nazwisko autora, powodujemy wystąpienie błędu. Do tej pory w raporcie danych strukturalnych wyświetlany był komunikat o następującej treści: Missing field “name”. Teraz ten sam błąd będzie brzmiał następująco: Missing field „name” (in „author”).

Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-search-console-updates-structured-data-report/443744/#close

GSC wyłącza Parametry URL

Skoro Google Search Console coś dodało, to dla równowagi musi też coś skasować. Już 26 kwietnia wyłączone zostanie narzędzie Parametry URL. Google uznało, że nie jest ono dłużej potrzebne, bo przez lata wyszukiwarka stała się dużo lepsza w odgadywaniu, które parametry są przydatne, a które bezużyteczne. Do tego stopnia, że tylko 1% parametrów określonych obecnie w narzędziu Parametry URL przydaje im się przy indeksowaniu.

Źródło:https://www.seroundtable.com/google-to-kill-url-parameter-tool-on-april-26th-33159.html

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 6
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Wyszukiwanie głosowe – czym jest i jak dokonać optymalizacji strony pod kątem voice search?
    Wyszukiwanie głosowe – czym jest i jak dokonać optymalizacji strony pod kątem voice search?
    Czym jest wyszukiwanie głosowe? Jak wpływa na SEO? Czy voice search to przyszłość marketingu internetowego? Czytaj dalej i poznaj odpowiedzi na te pytania.
    Certyfikat SSL – czym jest i czy ma wpływ na SEO?
    Certyfikat SSL – czym jest i czy ma wpływ na SEO?
    Zastanawiasz się, co to jest certyfikat SSL i czy warto wdrożyć go na stronę internetową? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, dlaczego jest on kluczowy dla SEO i jakie korzyści wynikają z jego posiadania.
    Czym jest cross-selling?
    Czym jest cross-selling?
    Cross-selling to doskonały sposób na zwiększenie zysków przy utrzymaniu tej samej liczby klientów. Na czym polega ta strategia? Warto poznać szczegóły.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.