Zapytaj o ofertę

Google dba o balans

Google dba o balans

W dzisiejszej odsłonie SEO Newsów dowiecie się, jakie nowe ficzery wprowadził Google, a co dla równowagi postanowił skasować. Zapraszamy do lektury!

Thin content dotyczy całej witryny, nie pojedynczej strony

Na ostatnim hangoucie John Mueller został zapytany o kwestię thin contentu. Co sprawia, że dana witryna uznawana jest przez Google za stronę o niskiej wartości? Otóż problem pojawia się w momencie, gdy słabe treści występują na całej witrynie, a nie tylko na pojedynczych podstronach.

Przy okazji John wskazał, że seowcy przywiązują za dużą uwagę do ilości znaków na stronie, starając się w ten sposób wyprzedzić konkurencję.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-thin-content-issues-33202.html

Google poleca przechowywanie przekierowanych adresów URL w sitemapach

John Mueller potwierdził, że stare adresy URL, które zostały przekierowane, powinny być tymczasowo przechowywane w sitemapie. Jak długo? Zdaniem Johna od miesiąca do trzech, ale nie dłużej niż pół roku.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-old-redirected-urls-sitemaps-files-temporarily-33172.html

Kolejne aktualizacje w GSC!

Google Search Console zaktualizowało raport danych strukturalnych, aby dostarczał więcej informacji o nieprawidłowych znacznikach.

Jak to wygląda w praktyce? Używając np. znacznika recenzji, ale pomijając imię i nazwisko autora, powodujemy wystąpienie błędu. Do tej pory w raporcie danych strukturalnych wyświetlany był komunikat o następującej treści: Missing field “name”. Teraz ten sam błąd będzie brzmiał następująco: Missing field „name” (in „author”).

Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-search-console-updates-structured-data-report/443744/#close

GSC wyłącza Parametry URL

Skoro Google Search Console coś dodało, to dla równowagi musi też coś skasować. Już 26 kwietnia wyłączone zostanie narzędzie Parametry URL. Google uznało, że nie jest ono dłużej potrzebne, bo przez lata wyszukiwarka stała się dużo lepsza w odgadywaniu, które parametry są przydatne, a które bezużyteczne. Do tego stopnia, że tylko 1% parametrów określonych obecnie w narzędziu Parametry URL przydaje im się przy indeksowaniu.

Źródło:https://www.seroundtable.com/google-to-kill-url-parameter-tool-on-april-26th-33159.html

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 6

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Do czego wykorzystywane jest presell pages?
    Do czego wykorzystywane jest presell pages?
    Presell pages to strony, na które często następuje przekierowywanie z reklam internetowych. Z tego artykułu dowiesz się, czym dokładnie są, do czego ten rodzaj stron jest wykorzystywany oraz jakie są jej rodzaje.
    Na czym polega kampania lokalna w Google Ads?
    Na czym polega kampania lokalna w Google Ads?
    Czy wybór kampanii lokalnej w Google Ads to dobre rozwiązanie dla stacjonarnego biznesu? Sprawdźmy.
    Co to jest kod błędu 500?
    Co to jest kod błędu 500?
    Twoja witryna wyświetla kod błędu 500? Nie wiesz, co z tym zrobić? W naszym artykule dowiesz się, jak znaleźć i usunąć możliwą przyczynę problemu!

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę