Zapytaj o ofertę

Jak branża SEO wspiera Ukrainę?

Jak branża SEO wspiera Ukrainę?

Dzisiaj poważniej niż zwykle, bo będziemy mówić o inwazji Rosji na Ukrainę i o tym, jak na ten akt agresji zareagowały firmy z branży SEO.

Ukraińskie Google Maps z mniejszą liczbą funkcji

Zacznijmy od Google. Firma, poza pomocą finansową dla zaufanych organizacji humanitarnych, podjęła decyzję o wyłączeniu na terenie Ukrainy części funkcji Google Maps. Chodzi m.in. o informacje dotyczące zagęszczenia ruchu. Na mapach oznaczane są też punkty pomocy dla uchodźców.

Źródło:

https://blog.google/inside-google/company-announcements/helping-ukraine/

Ukraińskie strony celem ataków DDoS

Rosjanie prowadzą wojnę także w sieci. Celem ich ataków DDoS stały się ukraińskie witryny, m.in. strona Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Google widzi to i reaguje, zmieniając zasady kwalifikacji do Projectu Shield.

Czym jest Project Shield? Jak sama nazwa wskazuje, “Tarcza” pozwala Google wchłonąć zły ruch podczas ataku DDoS, chroniąc witrynę i umożliwiając jej dalsze działanie. Według informacji Google z Project Shield korzysta obecnie ponad 150 ukraińskich stron internetowych.

Źródło:

https://blog.google/inside-google/company-announcements/helping-ukraine/

Nowe funkcje przy hasłach dotyczących wojny

Google wprowadziło nowe funkcje wyszukiwania. Jeśli szukacie haseł związanych z wojną w Ukrainie, to po prawej stronie wyświetlą Wam się sekcje zawierające podstawowe informacje, szacunkową liczbę ofiar oraz karuzela zdjęć z frontu. Google proponuje również artykuły na temat konfliktu.

Ostatnio tak duże zmiany w SERPach miały miejsce na początku pandemii koronawirusa. Póki co nie wiadomo, czy nowe funkcje zostaną wprowadzone również dla zapytań nie związanych z wojną.

Źródło:

https://searchengineland.com/googles-russian-invasion-of-ukraine-results-includes-new-search-features-382156

Ahrefs blokuje użytkowników z Rosji i Białorusi

Nie tylko Google zareagowało na inwazję. Ahrefs podjął decyzję o zablokowaniu dostępu użytkownikom z Rosji i Białorusi. Firma, której prezes pochodzi z Ukrainy, zadeklarowała również, że każda osoba, która przekaże datek na rzecz ofiar, otrzyma subskrypcję Ahrefsa o dwukrotnej wartości wpłacanej kwoty. Czyli płacąc 99 dolarów na konto zatwierdzonej agencji charytatywnej, dostajemy dwa miesiące dostępu. Większość osób chwali decyzję Ahrefsa, choć w komentarzach nie brakuje rosyjski trolli.

Źródło:

https://twitter.com/ahrefs/status/1499266534656466944?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet%7Ctwtr%5Etrue

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 7

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Czym jest kanibalizacja słów kluczowych? Jak jej uniknąć?
    Czym jest kanibalizacja słów kluczowych? Jak jej uniknąć?
    Jednym z zagrożeń, które mogą pojawić się przy pozycjonowaniu strony, jest kanibalizacja fraz kluczowych. Dowiedz się, w jakich sytuacjach takie zjawisko stanowi problem, jak je rozpoznać i co zrobić, by go uniknąć.
    Słowa kluczowe – jak je dobrze wybrać? Narzędzia i sposoby na dobór fraz do pozycjonowania
    Słowa kluczowe – jak je dobrze wybrać? Narzędzia i sposoby na dobór fraz do pozycjonowania
    Słowa kluczowe to podstawa działań SEO. Należy wiedzieć, jak je znaleźć i jak nimi operować, aby przełożyły się na sukces Twojej strony internetowej.
    Jak skutecznie tworzyć marketing lokalny?
    Jak skutecznie tworzyć marketing lokalny?
    Sprawdź, jak wdrożyć działania z zakresu marketingu lokalnego, aby Twoja firma rozwinęła skrzydła, dotarła do nowych klientów i odniosła sukces na rynku.

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę