Kolejny tydzień, kolejna paczka newsów przed nami! Ogólnoświatowe wiadomości zostały zdominowane przez sześciogodzinną awarię Facebooka i powiązanych z nim platform, ale Internet to więcej niż sam Facebook, nawet jeśli Mark Zuckerberg bardzo chciałby to kiedyś zmienić. Co wartego odnotowania wydarzyło się w zeszłym tygodniu?
Jak wyszukiwarka Google poradziła sobie z awarią FB, IG i Whatsappa?
Podczas awarii Facebooka i spółki, wszystkie podstrony w obrębie tego portalu wykazywały błąd serwera. Czy miało to jednak większy wpływ na indeksację najpopularniejszego portalu społecznościowego na świecie? Według Tweeta przesłanego przez Johna Muellera – nie.
Źródło: https://www.seroundtable.com/facebook-outage-impact-google-search-32198.html
W GSC możemy zaobserwować, że zakładka do rich results ulegała powiększeniu. Konkretnie o 5 nowych błędów + więcej szczegółów w wielu typach błędów, które powinny być „bardziej przyjazne” według Google.
Nowe szczegółowe błędy obejmują:
Co ważne, nie są to nowe, lecz już wcześniej znane błędy.
Źródło: https://www.seroundtable.com/google-rich-results-status-reports-detailed-32212.html
Google wprowadza nowe filtry wyszukiwania, aby pomóc ludziom w podejmowaniu bardziej świadomych ekologicznie decyzji.
Dokładnie chodzi o poniższe rozwiązania:
Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-rolls-out-new-eco-friendly-search-filters/422276/
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.