Zapytaj o ofertę
Zakupy staną się prostsze?
2 min. czytania

Zakupy staną się prostsze?

Za oknem upał, ale spokojnie – nasze żarty zawsze mrożą. Dziś powiemy o nowym przycisku filtrowania zakupów, zmianach w wytycznych Google, boldowaniu adresów domen i aktualizacji raportów GSC.

Google testuje filtrowanie zakupów

Na początek news bardziej z kategorii Google Ads niż SEO, ale i tak wart odnotowania. Otóż Google testuje nowy przycisk filtrowania zakupów! Po jego kliknięciu wyświetla się cała masa opcji. Jeśli na przykład szukamy spodni, to możemy posegregować je wg marki, długości, materiału, wzoru czy stylu albo wyświetlić te, które aktualnie znajdują się na wyprzedaży.

Źródło:https://www.seroundtable.com/google-shopping-filter-button-33581.html

Aktualizacja raportów GSC

Kolejne ficzersy w GSC! Tym razem aktualizacji doczekały się raporty. Co konkretnie uległo zmianie? Teraz lepiej widać, czy błąd na stronie jest na tyle poważny, że utrudnia jej przetworzenie w celu indeksacji. Jeśli błąd powoduje problem z pojawieniem się w wyszukiwarce Google, to jest to widoczne już na pierwszy rzut oka, bo wyświetla się w sekcji z oznaczeniem invalid. Pełne wdrożenie nowej funkcjonalności potrwa jeszcze kilka miesięcy.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-search-console-invalid-or-valid-classifications-33594.html

Boldowanie domen w wynikach wyszukiwania

Google rozpoczęło kolejne testy w SERP-ach. Tym razem pogrubia adresy domen w wynikach wyszukiwania. Boldowanie ma zapewne na celu sprawdzenie, które domeny Internauci darzą większym, a które mniejszym zaufaniem. Co ciekawe, podobne testy miały już miejsce wiele razy w przeszłości, ostatnio w okolicach 2018 roku.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-search-bolding-domains-33618.html

Nowe wytyczne odnośnie stron produktów

Google ponownie zaktualizowało swoje wytyczne, tym razem odnośnie projektowania adresów URL dla ecommerce. Doprecyzowania doczekała się sekcja dotycząca wyników z elementami rozszerzonymi związanymi z produktami. Do informacji o tym, że tego typu wyniki obsługują tylko strony poświęcone pojedynczemu produktowi, dodano zdanie, że obejmuje to wersje produktów, w których każdy wariant ma osobny adres URL. Jeśli chcemy, żeby Google złapało warianty produktu do wyników rozszerzonych, musimy dodać odpowiednie schema.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-product-rich-results-for-product-variants-33614.html

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 9
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Nowy podatek od reklamy: kto będzie musiał go zapłacić?
    Nowy podatek od reklamy: kto będzie musiał go zapłacić?
    Na tym świecie pewne są podobno tylko dwie rzeczy, a jedną z nich są podatki. Zobacz, kogo dotknie nowy podatek od reklamy i dlaczego wywołał on falę prawdziwego oburzenia.
    Jak zmienić link do strony? O czym należy pamiętać przy zmianach adresów URL?
    Jak zmienić link do strony? O czym należy pamiętać przy zmianach adresów URL?
    Chciałbyś zmienić nazwę strony na krótszą? Dowiedz się, na co powinieneś zwrócić uwagę podczas tej zmiany, aby zachować osiągniętą pozycję w wyszukiwarce.
    Co to jest machine learning i jakie ma zastosowanie?
    Co to jest machine learning i jakie ma zastosowanie?
    Czym jest machine learning? Gdzie znajduje zastosowanie? Jak wpływa na pozycjonowanie stron? W tym artykule znajdziesz odpowiedzi!
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.