Dziś SEO Ekspress, bo zajmiemy się tylko jednym, ale za to tłustym newsem, czyli krajobrazem po may core update.
Kto wygrał na majowej aktualizacji?
Google 9 czerwca oficjalnie ogłosiło na Twitterze koniec rolloutu, możemy zatem pokusić się o pierwsze wnioski. Kto zyskał, a kto stracił na majowej aktualizacji? Patrząc na komentarze, duże przetasowania widać zwłaszcza przy frazach z niejednoznaczną intencją. Wygląda na to, że najbardziej oberwały między innymi duże serwisy ogólnoinformacyjne, wrzucające treści z zupełnie różnych dziedzin, co jest sporą szansą dla mniejszych, za to skupionych na konkretnych niszach tematycznych stron.
Przejdźmy jednak do największych wygranych majowej aktualizacji, czyli witryn wideo, które zanotowały średni wzrost o 25%. Aż o 90% wzrósł TikTok, co jest kolejnym dowodem na rosnące znaczenie niedługich form wideo – również w SERP-ach. Krótkie materiały filmowe w wynikach budzą większe zaangażowanie, co jak widać nie umknęło uwadze Google.
Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.
Do usłyszenia!