Zapytaj o ofertę
Kto wygrał na majowej aktualizacji?

Kto wygrał na majowej aktualizacji?

1 min. czytania

Dziś SEO Ekspress, bo zajmiemy się tylko jednym, ale za to tłustym newsem, czyli krajobrazem po may core update.

Kto wygrał na majowej aktualizacji?

Google 9 czerwca oficjalnie ogłosiło na Twitterze koniec rolloutu, możemy zatem pokusić się o pierwsze wnioski. Kto zyskał, a kto stracił na majowej aktualizacji? Patrząc na komentarze, duże przetasowania widać zwłaszcza przy frazach z niejednoznaczną intencją. Wygląda na to, że najbardziej oberwały między innymi duże serwisy ogólnoinformacyjne, wrzucające treści z zupełnie różnych dziedzin, co jest sporą szansą dla mniejszych, za to skupionych na konkretnych niszach tematycznych stron.

Przejdźmy jednak do największych wygranych majowej aktualizacji, czyli witryn wideo, które zanotowały średni wzrost o 25%. Aż o 90% wzrósł TikTok, co jest kolejnym dowodem na rosnące znaczenie niedługich form wideo – również w SERP-ach. Krótkie materiały filmowe w wynikach budzą większe zaangażowanie, co jak widać nie umknęło uwadze Google.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 6
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    SEO Newsy
    Zobacz inne odcinki
    Aktualizacja algorytmu i filmy widmo
    Odc. 26
    Aktualizacja algorytmu i filmy widmo
    Co tym razem przygotowało dla nas Google? Dzisiejszy przegląd newsów zaczniemy niestety wiadomością, która żadnego seowca raczej nie ucieszy. Na […]
    Google robi porządki w tagach
    Odc. 25
    Google robi porządki w tagach
    Dziś dowiecie się, jakie tagi map witryn przestaną być wspierane przez Google, która popularna wśród seowców strona została niesłusznie usunięta […]
    Nowa funkcja w Google Lens
    Odc. 24
    Nowa funkcja w Google Lens
    W dzisiejszej odsłonie SEO Newsów powiemy sobie o zmianie wytycznych dla webmasterów, testach nowych snippetów i praktycznym zastosowaniu Multisearch, nowej […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.