Zapytaj o ofertę
Kto wygrał na majowej aktualizacji?
1 min. czytania

Kto wygrał na majowej aktualizacji?

Dziś SEO Ekspress, bo zajmiemy się tylko jednym, ale za to tłustym newsem, czyli krajobrazem po may core update.

Kto wygrał na majowej aktualizacji?

Google 9 czerwca oficjalnie ogłosiło na Twitterze koniec rolloutu, możemy zatem pokusić się o pierwsze wnioski. Kto zyskał, a kto stracił na majowej aktualizacji? Patrząc na komentarze, duże przetasowania widać zwłaszcza przy frazach z niejednoznaczną intencją. Wygląda na to, że najbardziej oberwały między innymi duże serwisy ogólnoinformacyjne, wrzucające treści z zupełnie różnych dziedzin, co jest sporą szansą dla mniejszych, za to skupionych na konkretnych niszach tematycznych stron.

Przejdźmy jednak do największych wygranych majowej aktualizacji, czyli witryn wideo, które zanotowały średni wzrost o 25%. Aż o 90% wzrósł TikTok, co jest kolejnym dowodem na rosnące znaczenie niedługich form wideo – również w SERP-ach. Krótkie materiały filmowe w wynikach budzą większe zaangażowanie, co jak widać nie umknęło uwadze Google.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 6
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Czym jest piksel Facebooka i jakie daje możliwości?
    Czym jest piksel Facebooka i jakie daje możliwości?
    Odkryj potęgę piksela Facebooka – narzędzia do śledzenia i analizy. Dowiedz się, jakie możliwości daje i zwiększ efektywność działań marketingowych!
    Shock advertising – po co stosuje się takie reklamy?
    Shock advertising – po co stosuje się takie reklamy?
    Im bardziej coś nas intryguje, tym większa szansa, że utrwali się w pamięci. Twórcy reklam chętnie implikują więc elementy wywołujące dreszczyk emocji.
    Jakie płatności do sklepu internetowego?
    Jakie płatności do sklepu internetowego?
    Zakupy online to zdecydowanie komfort dla współczesnego klienta. Wystarczy, że wyposażysz się w odpowiedni sprzęt i dostęp do sieci internetowej!
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.