Zapytaj o ofertę
Nowe sekcje w SERPach, produkty specjalne i testy komunikatów
2 min. czytania

Nowe sekcje w SERPach, produkty specjalne i testy komunikatów

Nowy rok – nowe SEO Newsy! Jakie wiadomości ze świata SEO przygotowaliśmy dla Was w tym tygodniu? Spoiler: jak zawsze ciekawe, ale nie musicie nam wierzyć na słowo. Zapraszamy do czytania i oglądania.

Top Categorized Results – nowa sekcja w SERPach grafik dla wersji mobilnej

W Google grafika dla wersji mobilnej można zauważyć nową sekcję – „top categorized results”. Wyszukiwarka grafiki Google na telefonach komórkowych posiada takie etykiety dla sekcji obrazów. Na chwilę obecną nie wiadomo jednak co konkretnie trzeba zrobić, aby pojawić się w tej sekcji.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-images-top-categorized-results-32633.html

Google umożliwia teraz umieszczanie produktów na górze wpisów lokalnych i wpisów w Mapach

Google Business Profile, dawniej Google My Business, ma nową funkcję w sekcji produktów, która pozwala oznaczyć produkt jako „produkt specjalny”. Oznaczona w ten sposób rzecz zostaje przeniesiona na górę produktów widocznych w Wizytówce Google.

Źródło:

https://searchengineland.com/google-now-lets-you-place-products-at-the-top-of-your-local-and-maps-listing-378044

Google Search Console testuje pasek komunikatów dotyczących domeny

Google Search Console testuje nowy pasek komunikatów widoczny u góry interfejsu. Znajdą się tam trzy rodzaje komunikatów w zależności od tego, jak pilne działanie wymagane jest od właściciela domeny:

  • Informational announcement – Komunikat informacyjny (oznaczony kolorem niebieskim).
  • Minor issue announcement – Komunikat o ostrzeżeniu (oznaczony kolorem żółtym).
  • Major issue announcement – Istotny komunikat (oznaczony kolorem czerwonym).

Źródło:

https://searchengineland.com/google-search-console-testing-announcement-bar-378064

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 8
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Co to jest parametr UTM? Sprawdź, jak korzystać z tagowania linków poprzez UTM
    Co to jest parametr UTM? Sprawdź, jak korzystać z tagowania linków poprzez UTM
    Prowadzisz kampanie online? Zatem powinieneś monitorować, na jakie wyniki przekładają się poszczególne działania. Zrobisz to dzięki tagom UTM. Sprawdź, na czym one polegają!
    Jak założyć i promować kanał na YouTube?
    Jak założyć i promować kanał na YouTube?
    Czy wiesz, że kanał na Youtube można pozycjonować? Choć na jego widoczność wpływa głównie zainteresowanie odbiorców, kilka sztuczek SEO może podbije widoczność Twoich filmów!
    Lokalne cytaty – czym są i jaki mają wpływ na pozycjonowanie stron internetowych?
    Lokalne cytaty – czym są i jaki mają wpływ na pozycjonowanie stron internetowych?
    Czym są lokalne cytaty? Jaki mają związek z SEO? Jak wdrożyć je do swojej strategii optymalizacyjnej? To bardzo ważne! Przeczytasz o tym w naszym artykule.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.