Zapytaj o ofertę
Tajemnicza aktualizacja Google
2 min. czytania

Tajemnicza aktualizacja Google

Witamy w SEO Newsach, naszym cotygodniowym przeglądzie najważniejszych wiadomości ze świata algorytmów i wyszukiwarek. Na jakie wprowadzone ostatnio przez Google zmiany należy zwrócić uwagę?

Możliwa aktualizacja algorytmu Google 16 i 17 września

Być może 16 i 17 września miała miejsce mała aktualizacja algorytmu Google. Aktualizacja nie została potwierdzona. Wahania mogą być również spowodowane zmianą sposobu wyświetlania linków w serpach przez co narzędzia mogły nieco zwariować.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-update-on-september-16th-17th-32120.html

Dane strukturalne product prawidłowo działają również, gdy nie ma opinii produktowych.

John Mueller potwierdził, że nawet jeśli nie ma opinii na stronach produktowych, nadal można używać danych strukturalnych product i uzyskiwać szczegółowe/ rozszerzone wyniki produktów na stronie wyników wyszukiwania Google.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-product-rich-results-reviews-32118.html

Google: Samoodnoszące się linki kanoniczne (self-referential canonical) pomagają w usuwaniu drobnych błędów SEO.

John Mueller z Google powiedział, że używanie self canonical jest dobrym sposobem na usunięcie drobnych błędów SEO. Np. jak ktoś linkuje po b.html?utm=cheese to serwer pokaże b.html

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-self-referential-canonicals-clean-up-mistakes-32116.html

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 8
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    VI edycja Brains Attack – dajemy szansę na rozwój studentom z WNPiD
    VI edycja Brains Attack – dajemy szansę na rozwój studentom z WNPiD
    Zajęcia na uczelni kojarzą Ci się z niepraktyczną wiedzą? My pokazujemy, że jest inaczej! Dowiedz się, czym są warsztaty Brains Attack i jak pomagają studentom w rozwoju kariery.
    Jak śledzić promocje konkurencji? O monitoringu cen w e-commerce
    Jak śledzić promocje konkurencji? O monitoringu cen w e-commerce
    Monitorowanie cen konkurencji jest kluczowym elementem podczas wdrażania strategii cenowej sklepu internetowego. Ceny potrafią zmieniać się dynamicznie, zwłaszcza w okresach […]
    Czym są internetowe kampanie reklamowe?
    Czym są internetowe kampanie reklamowe?
    Internetowe kampanie reklamowe to jeden z niewielu kanałów cyfrowego marketingu przynoszących natychmiastowe rezultaty. Czym są i jakie dają możliwości?
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.