Zapytaj o ofertę
Zapytaj o SEO z Wojtkiem Haremzą #3 (gościnnie: Rafał Skonieczny)
  • ICEA
  • /
  • Zapytaj o SEO
  • /
  • Zapytaj o SEO z Wojtkiem Haremzą #3 (gościnnie: Rafał Skonieczny)

Zapytaj o SEO z Wojtkiem Haremzą #3 (gościnnie: Rafał Skonieczny)

Odcinek 03
Sezon 1
Obejrzenie odcinka zajmie Ci: 74 min.

Rodzaj silnika/szablonu sklepu/strony a SEO. Czy na każdym CMS-ie jesteśmy w stanie zrobić dobre SEO?

Wszystko zależy od tego, jakie mamy oczekiwania oraz jak widzimy rozwój naszego biznesu online.

Migracja sklepu na nową platformę – o czym trzeba pamiętać?

Przede wszystkim musimy wybrać platformę, na którą chcemy migrować. Warto też odpowiedzieć sobie na pytanie, po co chcemy migrować. Muszą powstać też kategorie, do których przyporządkowane będą odpowiednie produkty. Trzeba również pamiętać o utrzymaniu starej platformy przez pewien czas (do ok. 3 miesięcy).

Linkowanie ‒ ilość znaków, źródła pozyskiwania linków, jak tworzyć dobry profil linkowy?

Wszystko zależy od tego, czy mamy do czynienia z nowo powstałym sklepem czy też już takim, który działa na rynku jakiś czas. W każdym przypadku nie polecamy dodawania zbyt dużej ilości linków. Znaczenie ma również systematyczność w ich dodawaniu.

Jakość tekstów pod kątem SEO – jak tworzyć dobre treści dla użytkownika i wyszukiwarki?

Pisząc treści należy pamiętać o stosowaniu słów kluczowych. Istotna jest też jakość tekstów – priorytetem jest tworzenie treści przydatnych dla użytkowników. Bardzo dobrze sprawdzają się teksty eksperckie. Inne ważne aspekty to podział tekstu na akapity oraz stosowanie nagłówków. Dobrą praktyką jest też używanie tagu strong przy pogrubieniu danej frazy.

Zakres kompetencji agencji SEO

Wszystko zależy od konkretnej agencji SEO. Niektóre agencje zapewniają klientom wsparcie w zakresie tworzenia i wdrażania treści, inne nie. To samo tyczy się kwestii web developerskich. Jednak z naszych obserwacji wynika, że zakres kompetencji agencji SEO z roku na rok zwiększa się – jest to spowodowane rosnącymi potrzebami klientów, którzy coraz częściej oprócz pozycjonowania, potrzebują też audytu UX lub kampanii Google Ads.

Dlaczego cotygodniowe pytanie agencji o raport z działań nie ma sensu?

Takie postępowanie ma sens, jeśli na początku współpracy umówiliśmy się z agencją na cotygodniowe raporty.

Dlaczego niektóre agencje odpinają zaplecze linkowe?

Agencje odpinają zaplecze linkowe, ponieważ wiąże się to z kosztami – by je utrzymać, trzeba zapłacić za hostingi, domeny, linkowanie domen. Do takiej sytuacji dochodzi, gdy klient rezygnuje ze współpracy z agencją.

Co powinna zawierać dobra oferta na pozycjonowanie?

Taka oferta powinna uwzględniać ewentualne poprawki. Warto zwrócić uwagę na content – czy agencja oferuje przygotowanie treści. Kolejny aspekt to współpraca z developerem i UX specialist.

Kiedy zainteresować się pozycjonowaniem?

Przede wszystkim proces pozycjonowania NIE rozpoczyna się w momencie nawiązania współpracy z agencją. To dzieje się tak naprawdę w momencie wystartowania z własnym sklepem internetowym. Kiedy rozpocząć współpracę z agencją? Najlepiej przed rozpoczęciem działalności, ponieważ dobrze zoptymalizowana strona jest lepiej odbierana przez roboty Google.

Dlaczego większość umów ma długi okres wypowiedzenia lub trwania umowy?

Dla klienta to zabezpieczenie i pewność, że agencja nie porzuci go w razie wystąpienia jakichś problemów. Dla samej agencji to również gwarancja, że klient nie zrezygnuje z usług po pierwszych kilku miesiącach.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Reklama dźwignią handlu. Jak powinny się reklamować małe firmy w sieci?
    Reklama dźwignią handlu. Jak powinny się reklamować małe firmy w sieci?
    Marketing w świecie wirtualnym. Czym są płatne wyniki wyszukiwania (SEM) oraz czym charakteryzuje się reklama internetowa. PPC i landing page to początek.
    LTV marketing
    LTV marketing
    Wartość klientów jest bardzo istotna w marketingu – aby ją ocenić, wykorzystuje się wskaźnik LTV. Warto wiedzieć, jakich informacji dostarcza ten parametr i w jaki sposób można go zwiększyć.
    Czym jest struktura strony internetowej?
    Czym jest struktura strony internetowej?
    Jak poprawić wrażenia użytkownika i zoptymalizować proces indeksowania? Odpowiednia struktura witryny jest tu odpowiedzią!
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.