Zapytaj o ofertę
5 dodatkowych modułów na Shoperze, które mogą okazać się przydatne
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • 5 dodatkowych modułów na Shoperze, które mogą okazać się przydatne

5 dodatkowych modułów na Shoperze, które mogą okazać się przydatne

4 min. czytania

Jeżeli jesteś nowicjuszem w prowadzeniu sprzedaży online, to nieuniknione może okazać się skorzystanie z rozwiązań w postaci gotowego serwisu e-commerce. Shoper oferuje szereg opcji, w tym korzystania z intuicyjnego panelu administracyjnego, złożonego systemu płatności oraz umożliwia interakcję z różnymi kanałami (m.in. Facebookiem, Allegro i Ceneo). Zakres dostępnych funkcji jest naprawdę szeroki, dlatego warto zapoznać się z tym, co kryją w sobie Shoper moduły, aby w pełni korzystać z potencjału platformy. Jesteś ciekawy kolejnych rozwiązań, których możesz spodziewać się obsłudze systemu? Śmiało, sięgnij po opracowany przez nas artykuł i rozwijaj markę na różne sposoby.

Poznaj od kuchni sprzedaż na platformie Shoper

Już na początku określiliśmy, czym jest sprzedaż w serwisie Shoper. Aby lepiej zrozumieć działanie modułów dla niego dostępnych, warto zapoznać się z szerszą definicją serwisu e-commerce. Oprogramowanie Shoper działa w sposób niezwykle kompleksowy, począwszy od przyjęcia określonego zamówienia, poprzez wysłanie go i skończywszy na zrealizowaniu konkretnego rozliczenia. Choć nie jest to darmowy system, dobre pozycjonowanie sklepów na platformie Shoper pozwala na szybkie zwiększenie sprzedaży i zwrot z inwestycji. Atutami sprzedaży na tej platformie jest jej integracja z przeróżnymi aplikacjami oraz przyjazny interfejs. Wraz ze wzrostem popularności serwisu poszerzeniu uległa liczba narzędzi. Choć nie jest to darmowy system, warto zainwestować w opłatę abonamentową i cieszyć się wielofunkcyjnością oprogramowania.

Dodatkowe moduły za free?

Rozpoczynasz swoją pracę przy obsłudze e-sklepu? Dodatkowe moduły Shoper zwiększą Twoją efektywność. Na samym początku warto sięgnąć po darmowe opcje. Przedstawiliśmy warianty, które doskonale sprawdzają się w rozwoju działalności online. O jakich funkcjach mowa?

  • Shoper Messenger umożliwia Ci utrzymanie relacji z konsumentem przez dłuższy czas. To alternatywa dla popularnych komunikatorów, za pośrednictwem której usprawniasz proces wymiany informacji, a tym samym zbudujesz solidną bazę klientów.
  • Facebook Pixel & Dynamic Ads. Kolejny dodatek wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych. Za sprawą aplikacji jesteś w stanie zgromadzić informacje o użytkownikach pojawiających się na stronie zarządzanego przez Ciebie sklepu. W konsekwencji możesz bardziej skonkretyzować przekaz reklamowy i skierować go do właściwego targetu.
  • GetReview. Opisując Shoper dodatkowe moduły, nie sposób pominąć funkcji odpowiedzialnej za wystawianie opinii. Zgromadzone rekomendacje pozwalają na pozyskanie nowych klientów, co z kolei przekłada się na zadowalające wyniki sprzedażowe.
  • QuarticOn. Nie jest całkowicie bezpłatną funkcją, jednak istnieje możliwość jej przetestowania przed podjęciem ostatecznej decyzji o jej nabyciu. Za pośrednictwem modułu zautomatyzujesz pojawianie się rekomendacji w e-sklepie. Co więcej, zasugerujesz konsumentowi konkretne produkty, tym samym przyczyniając się do wzrostu średniej wartości samego koszyka.
  • Sklep na platformie Facebook. Jako dodatek w serwisie Shoper pozwala na realizację działań w nowym kanale społecznościowym. Jeżeli dysponujesz zbiorem danych osobowych, nie czekaj dłużej i rozpocznij wdrażanie aktywności sprzedażowych w jednym z najpopularniejszych mediów.

Wyżej wymienione moduły to tylko namiastka tego, co oferuje oprogramowanie Shoper. Warto jednak zapoznać się z listą naszych propozycji i osiągać zamierzone rezultaty.

Poznaj plusy i minusy oprogramowania Shoper

Sprzedaż na platformie Shoper to nowatorskie rozwiązanie ze względu na korzystanie z potencjału modelu SaaS. Przygotowaliśmy zestaw argumentów przemawiających za sprzedażą w serwisie e-commerce oraz tych mniej korzystnych, które ostatecznie mogą wpłynąć na wybór.

Dlaczego warto sprzedawać na Shoper? Kiedy nie jest to trafiona decyzja?

Wśród wachlarza licznych korzyści na szczególną uwagę zasługują głównie: możliwość sprawnej obsługi platformy z poziomu panelu administracyjnego, bezpieczeństwo korzystania z jej zasobów, duży wkład w działania pozycjonowania, obszerny zakres opcji usprawniających obsługę e-sklepu, możliwość sięgnięcia po różnorodne szablony i dwutygodniowa wersja demo. Pojawiają się jednak pewne minusy, o których nie można zapomnieć. Jakie wady towarzyszą platformie Shoper?

  • Ograniczona dostępność w modelu SaaS – użytkownicy nie mogą ingerować w kod źródłowy oraz nie mają możliwości wdrażania wielu zmian.
  • Wyższe kwoty przeznaczone na przydatne pakiety.
  • Brak kontynuowania użytkowania serwisu w wersji darmowej.

Prawdopodobnie zdążyłeś już zauważyć, że plusy mają przewagę nad wadami niektórych rozwiązań oprogramowania e-commerce. Jeśli jesteś laikiem w sieci i chcesz rozsądnie zarządzać sprzedażą w Internecie, zainwestuj w roczny abonament platformy Shoper. Ciesz się wielofunkcyjnością serwisu i korzystaj z dostępnych modułów (nie tylko w wersji premium).

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 4.5/5 . Liczba ocen: 8
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Sklep internetowy GOshop. Czy warto?
    Sklep internetowy GOshop. Czy warto?
    Chcesz założyć sklep WWW przy minimum zachodu z Twojej strony? Zależy Ci na unikatowym projekcie i zoptymalizowanej witrynie? Sprawdź GoShop!
    Wady i zalety Gutenberga – przyjrzyjmy się bliżej edytorowi WordPressa
    Wady i zalety Gutenberga – przyjrzyjmy się bliżej edytorowi WordPressa
    Korzystasz z WordPressa? Chcesz dowiedzieć się, jakie funkcje posiada jego edytor - Gutenberg? Koniecznie przeczytaj nasz artykuł!
    Co to jest CMS? Sprawdź jak wybrać najlepszy!
    Co to jest CMS? Sprawdź jak wybrać najlepszy!
    Jeśli stoisz przed rozpoczęciem działalności w sieci, musisz zdecydować się na jeden z Systemów Zarządzania Treścią. Warto znać ich wady i zalety.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.