Pop-upy stały się nieodzownym elementem stron internetowych. Dziś właściwie możemy je zauważyć wszędzie, jednak mimo swej popularności nie każdy do końca wie, czym one są i jak działają.
Pop-up to wyskakujące, w większości przypadków na stronie głównej, okienko z odpowiednią treścią. Można wymienić różne rodzaje pop-upów ze względu na ich budowę:
Cele pop-upów możemy podzielić na trzy kategorie:
1. Cele informacyjne:
2. Cele marketingowe:
3. Cele komunikacyjne:
Jeśli chcesz stworzyć efektywny pop-up, musisz uwzględnić kilka aspektów. Zadbaj o to, aby pop-up:
Ponadto:
User Experience to nic innego jak doświadczenia użytkownika dotyczące Twojej strony internetowej. Warto więc zaprojektować pop-up w taki sposób, aby był zgodny z zasadami UX.
Jak to zrobić?
Najlepsze pop-upy na stronie internetowej mają skuteczność na poziomie 9,28%. Najsilniejsze okazują się powiadomienia push, ponieważ są nowe i nietypowe.
Aby zmierzyć skuteczność pop-upów, warto skorzystać z Google Analytics. Za pomocą tego narzędzia można uzyskać kompletne informacje o ścieżkach zakupowych klienta i najskuteczniejszych elementach strony.
Dobrą praktyką są również testy A/B. Decydując się na ich przeprowadzenie, można dowiedzieć się, które treści są najbardziej efektywne i wybrać najlepszą opcję.
Callback24 oferuje efektywny i szybki sposób pozyskiwania nowych klientów. Dzięki niemu możesz zyskać do 30% więcej połączeń ze strony internetowej.
Najpierw należy zainstalować widget słuchawki. Po kliknięciu widgetu i po określonym czasie pojawi się pop-up, w którym użytkownik może wpisać swój numer telefonu. Gdy to zrobi, możesz do niego oddzwonić.
W panelu “Narzędzia” zobaczysz numer klienta, a także adres strony, z której “przyszedł”. Dzięki temu dowiesz się, które witryny generują najwięcej zapytań, a także, ile osób pozyskał pop-up.
Pop-upy nadal cieszą się sporą popularnością i są dobrym sposobem na pozyskiwanie nowych klientów.
Jeśli posiadasz swoją stronę WWW czy e-sklep lub dopiero zamierzasz założyć własną witrynę internetową, Callback24 będzie najlepszym rozwiązaniem. Pozwoli bowiem zdobyć więcej klientów oraz zadbać o renomę Twojej firmy.
Zaskocz nowych użytkowników i spraw, aby chcieli zostać z Tobą na dłużej!
Masz pytania? Potrzebujesz pomocy? Napisz do naszej agencji SEO z Poznania.
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.