Obecnie mało osób podejmuje się działań na własną rękę, aby dobrze pozycjonować swoją stronę internetową. Firmy zwracają się teraz do doświadczonych ekspertów. Powierzają im zadania różnego rodzaju, na które sami nie mają czasu.
Na rynku aktualnie jest bardzo dużo firm pozycjonerskich, więc jak wybrać tą najlepszą? Może to wydawać się dosyć trudne, ponieważ wszyscy uważają siebie za profesjonalistów. Dlatego, jak poznać, że to akurat ta konkretna mówi prawdę? W tym artykule postaramy się wyjaśnić Ci pewne różnice oraz jak dokonać właściwego wyboru firmy.
Pamiętaj, że SEO idzie w parze z marketingiem, dlatego powinno się połączyć siły, aby stworzyć dobrą strategię! Jeśli jesteś już rozwiniętą firmą o bardzo dużych zasięgach, to małe firmy marketingu internetowego mogą sobie nie poradzić z Twoimi wymaganiami.
Dobra firma powinna mieć pomysły na wyszukane strategie i wymagania Twojej firmy. Powinni mieć unikalne podejście do Ciebie i Twojej marki. Po prostu musi mieć to coś. Dlatego, zanim wybierzesz odpowiednią dla swojej firmy agencję marketingową, to zadać firmie poniższe pytania:
Z pewnością dobra firma poinformuje Cię o zagrożeniach i jakich wyników możesz się spodziewać oraz do czego będziemy mierzyć w przyszłości.
Jeżeli nie chcesz czekać tak długo na wyniki, poproś ekspertów o to, aby wysłali Ci co miesiąc raport zbiorczy do przejrzenia wyników. Nie proś o wysyłanie ich co tydzień lub co dwa, ponieważ może to nie mieć żadnego sensu, a tylko straci się niezbędny czas na konkretne działanie.
Jeśli firma marketingowa nie potrafi odpowiedzieć Ci na to pytanie, to znaczy, że nie są oni profesjonalni. Dobra firma otwarcie informuje o swoich strategiach.
Większość aktualizacji Google wprowadza nagle, a Twoja firma, którą zatrudnisz do pozycjonowania strony internetowej, powinna wiedzieć wszystko na ten temat.
Musisz pamiętać, że profesjonalna firma marketingu internetowego powinna móc odpowiedzieć na Twoją długą listą pytań do nich. Jednak musisz też zdawać sobie sprawę, że aby skutecznie wykonywać swoją pracę, będą potrzebować od Ciebie i Twojej firmy szczegółowych informacji o grupie docelowej, branży, celach firmy i wskaźnikach KPI.
Oczywiście najlepiej, jeśli zapytają Cię o inne platformy, z których korzystasz, na przykład media społecznościowe, a które mają wpływ na Twoje treści.
Pamiętaj, że skuteczne SEO może odrodzić na nowo Twoją witrynę lub ją zwyczajnie zepsuć. Dobrze dobrana strategia SEO pozwoli zwiększyć ruch na Twojej stronie, a także samą sprzedaż produktów w sklepie internetowym. Jednak zła strategia może mieć odwrotny skutek.
Mamy nadzieję, że pomogliśmy Ci w podjęciu decyzji, którą agencję wybrać. Czasami warto poświęcić trochę czasu na znalezienie profesjonalnej agencji marketingowej, niż zatrudnić byle jaką i później za to płacić. Przeprowadzając badania i zadając właściwe pytania, możesz z łatwością znaleźć to, czego potrzebujesz.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego, Agencja SEO Poznań Grupa iCEA chętnie Ci w tym pomoże!. Umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię SEO dzięki nam! Czekamy na Ciebie!
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.