Zapytaj o ofertę
Poznaj model trójkąta projektu!
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • Poznaj model trójkąta projektu!

Poznaj model trójkąta projektu!

5 min. czytania

Słyszałeś kiedyś o modelu trójkąta projektu? Ilustruje prawdopodobieństwo, że projekt zakończy się w danym czasie lub będzie miał pewne przesunięcie, a także określa budżet projektu oraz jego zakres działania. Chodzi o to, że każdy bok trójkąta posiada swoją “nazwę”, to znaczy: czas, pieniądze i zakres. Musisz zdecydować się zawsze na dwa z nich, tworząc konkretną strategię marketingu internetowego. Wtedy trzeci bok trójkąta i jego korzyść zostanie wykluczona lub znacznie zmniejszona.

Przykładem tutaj może okazać się budowa domu, to znaczy możesz zbudować dom w terminie, niskiej ceny i niskiej jakości lub dom na czas, drogi i dobrej jakości. Musisz wiedzieć, że jeśli zależy Ci na terminowości i jakości, to nie będzie to tania strategia, a jeżeli chcesz, żeby wszystko było na czas, ale niskim kosztem, to finalnie będzie to niskiej jakości.

Model trójkąta a strategie marketingowe

    1. Szybko + wysokiej jakości (nie należy do tanich strategii)Umieszczanie swojej firmy na innych stronach – można robić to na wiele sposobów, np. reklamując się na grouponie, czy innych kanałach, na których jest duży ruch. Jest to bardzo droga forma strategii. Kampanie typu pay per click – są one najbardziej skuteczne i najszybsze. Płaci się w nich za kliknięcie użytkownika w reklamę wyświetlaną w wynikach wyszukiwania. Można zaliczyć tę formę również do drogich strategii marketingowych. Jednak jest ona warta każdej złotówki, ponieważ przynosi bardzo duże korzyści dla firmy!Twórcy treści w twojej firmie — Jeżeli Twoja firma ma budżet, aby zatrudnić specjalistów do tworzenia treści, to polecamy to zrobić. Sam możesz nie mieć czasu ani głowy, aby się tym zajmować, dlatego lepiej oddać te zadania doświadczonym ekspertom w danej dziedzinie, a z pewnością będziesz miał wszystkie treści na czas.

 

    1. Szybki czas + tani koszt (nie najskuteczniejszy)E-maile do obecnych klientów — Na pewno posiadasz bazę klientów, którzy zapisali się do Twojego newslettera. Wysyłanie do nich wiadomości e-mail to świetny sposób na utrzymanie z nimi kontaktu. Możesz wysyłać im nowości, aktualne promocyjne lub informacje o produkcie.Media społecznościowe – Założenie konta jest szybkie i tanie, ale im mniej czasu poświęcisz na swoim profilu, tym mniej efektywna będzie Twoja obecność w mediach społecznościowych. Z pewnością nie jest to szybkie rozwiązanie, jeśli chcesz zdobyć popularność. Pozycjonowanie na stronie — Spróbuj wykonać badanie słów kluczowych i tworzyć treści zgodne z podanymi frazami. Czasami wystarczy prosta zmiana zagłówków, czy tagów, aby zaistnieć w swojej branży! Znaki nawiązujące do Twojej strony internetowej — W swoim sklepie stacjonarnym możesz rozwiesić kody QR lub rozdawać wizytówki i przypominać swoim klientom, że posiadasz również sklep internetowy!

 

  1. Tani + skuteczny marketing (nie zalicza się do szybkich)Blog firmowy — jedna z najlepszych dostępnych technik SEO w Twojej witrynie. Jednak treści muszą nieść pewną wartość i być dobrej jakości, w innym przypadku nie ma to sensu. Marketing w mediach społecznościowych – jest to skuteczna forma reklamy, ale odłożona w czasie. Kampanie w mediach społecznościowych to duże zobowiązanie. Wymaga to dobrej strategii i kreatywności. Pamiętaj, że prowadząc profil w mediach społecznościowych musisz nieustannie dostarczać wartościowy content swoim odbiorcom, inaczej możesz się z nimi pożegnać. Social Networking – Może warto zainteresować się tym tematem, ponieważ istnieje wiele stron, które zrzeszają różne firmy i się tym dzielą oraz pomagają sobie nawzajem. Warto założyć profil na LinkedIn i poznać innych przedsiębiorców, może ktoś pomoże Ci rozwinąć skrzydła, bo zobaczy w Tobie potencjał? Jednak musisz pamiętać, że to wymaga czasu… Marketing mailowy — Możesz tworzyć dobre strategie mailowe. Zazwyczaj wymaga to czasu i kreatywności. Pokaż ludziom, że o nich pamiętasz i są dla Ciebie wartościowi. Daj im coś od siebie i spraw, żeby poczuli się wyjątkowi i jedyni w swoim rodzaju, że są z Tobą dalej. Czasami wystarczy coś niewielkiego, zwykłe pokazanie, że o nich pamiętasz, a na pewno zdziała cuda…

Z chęcią Ci pomożemy!

Zapamiętaj, że najskuteczniejsze strategie marketingowe to takie, które łączą ze sobą model trójkąta projektu. Czasami wystarczy niewiele, aby osiągnąć sukces w swojej branży. Nie możesz myśleć, że wszystko przyjdzie samo, tylko musisz zmotywować się do działania! Jeżeli będziesz trzymał się tego modelu, to z pewnością będzie Ci łatwiej dążyć do swojego celu i planować długotrwałe kampanie marketingowe.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego, skontaktuj się z naszą agencją SEO już teraz. Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię SEO dzięki nam! Czekamy na Ciebie!

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 10
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Reklama dźwignią handlu. Jak powinny się reklamować małe firmy w sieci?
    Reklama dźwignią handlu. Jak powinny się reklamować małe firmy w sieci?
    Marketing w świecie wirtualnym. Czym są płatne wyniki wyszukiwania (SEM) oraz czym charakteryzuje się reklama internetowa. PPC i landing page to początek.
    Jak tworzyć skuteczne slogany reklamowe?
    Jak tworzyć skuteczne slogany reklamowe?
    Skuteczny slogan reklamowy to świetny sposób na rozszerzanie świadomości marki wśród klientów. Warto więc wiedzieć, jak stworzyć chwytliwe komunikaty!
    Co to jest case study i jak je przygotować?
    Co to jest case study i jak je przygotować?
    Chcesz jak najlepiej zaprezentować rezultaty swojej pracy? Zależy Ci na przekonaniu klientów do skorzystania z Twoich usług? Mamy na to sposób!
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.