Zapytaj o ofertę
Remarketing – czym jest i na czym polega?
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • Remarketing – czym jest i na czym polega?

Remarketing – czym jest i na czym polega?

17 min. czytania

Gdyby stworzenie idealnej strategii marketingowej było możliwe, każdy przekaz kierowany do potencjalnego klienta generowałby zysk lub jakąś korzyść związaną z wizerunkiem marki. Niestety idealnych strategii nie ma i często zdarza się tak, że nawet klient już przekonany do wykonania konkretnej konwersji zmienia zdanie i opuszcza serwis. Powodów może być wiele.

Oprócz przyciągnięcia użytkownika na stronę WWW trzeba zadbać o to, aby wykonał on na niej konkretną akcję, z której firma będzie czerpać zyski. W takiej sytuacji warto powtórzyć przekaz reklamowy i w tym właśnie pomaga remarketing.

Co to jest remarketing?

Remarketing to forma marketingu prowadzonego w kanałach cyfrowych, polegająca na powtórzeniu przekazu reklamowego do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę internetową lub w inny sposób wykazali zainteresowanie marką, ale nie podjęli dalszych działań.

Jak działa remarketing? Klienci nabywają dane produkty cyklicznie, dlatego warto powtórzyć przekaz, aby przy każdym kolejnym zakupie chcieli wracać do danego sklepu internetowego.

Jak działa Remarketing

Jakie mogą być przyczyny przerwanej ścieżki zakupowej klienta?

Powody rezygnacji z dalszej interakcji z witryną: użytkownik musiał przerwać robienie zakupów i zapomniał o powrocie na stronę; użytkownik zapoznał się z produktem, ale chce poszukać informacji na jego temat w Internecie; użytkownik jest zainteresowany produktem, ale z podjęciem decyzji chce jeszcze poczekać.

Jakie są sposoby na remarketing?

Wdrażając remarketing, wykorzystuje się najczęściej systemy reklamowe, które pozwalają na szybkie tworzenie i targetowanie promocji w formie grafik, gifów czy wideo. Utworzone za ich pomocą komunikaty marketingowe mogą docierać do odbiorców niemal natychmiast po uruchomieniu kampanii. Reklamy konkretnych produktów nazywane są potocznie śledzącymi, ponieważ podążają za użytkownikiem po całej sieci (w przypadku Google Ads) i wyświetlają się na różnych stronach internetowych.

Jedną z najpopularniejszych form powtarzania komunikatu reklamowego jest remarketing Google Ads. Drugą jest system reklamowy Facebook Ads.

Efektywna kampania remarketingowa – targetowanie

Banery reklamowe, które służą do powtarzania przekazu, nie powinny być kierowane do wszystkich. Odbiorcami takich komunikatów są użytkownicy, którzy wykazali zainteresowanie marką.

Targetowanie, czyli kierowanie komunikatu marketingowego do wybranych osób, to jedna z najważniejszych kwestii zarówno przy pierwszym wyświetlaniu reklam, jak i powtarzaniu przekazu.

Czym są pliki cookies i jakie mają znaczenie w remarketingu?

To niewielkie pliki przesyłane przez serwis internetowy do urządzenia użytkownika. Zawierają informacje o tym, jak internauci korzystają z poszczególnych serwisów oraz o tym, które konkretnie serwisy odwiedził. Dzięki temu są podstawą do powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikowi.

Tagi remarketingowe, czyli specjalne kody na stronie

Oprócz ciasteczek istotne znaczenie ma tzw. tag remarketingowy lub piksel, w zależności od tego, w jakim miejscu będą wyświetlane reklamy. Jest to kawałek kodu, który należy umieścić w serwisie na wszystkich podstronach. Za pomocą kodu można śledzić różne rodzaje konwersji.

Czym są listy remarketingowe?

Pliki cookies oraz kod remarketingowy umieszczony w obrębie serwisu pozwalają na dodawanie użytkowników do tzw. list remarketingowych. To listy osób, do których kierowany będzie remarketing. Można je tworzyć na podstawie różnego rodzaju konwersji lub odwiedzin w serwisie.

Google Analytics w remarketingu

Listy można tworzyć również za pomocą Google Analytics, czyli narzędzia pozwalającego na przechowywanie i analizę statystyk dotyczących serwisu internetowego. Dzięki niemu możesz sprawdzić ruch na Twojej stronie internetowej, ilość poszczególnych konwersji, a także to, kim są odwiedzający i jak korzystają z serwisu.

Remarketing Google Ads

Remarketing kojarzony jest przede wszystkim z popularnym system udostępnianym przez firmę Google, czyli z Google Ads. Firma Google wprowadziła go na rynek w 2000 roku i od tamtej pory stale ulepsza.

Przedsiębiorcy mogą kierować utworzone kampanie do potencjalnych klientów na wiele sposobów. Najpopularniejsze metody to: słowa kluczowe, tematy, miejsca docelowe, grupy docelowe.

Remarketing w sieci reklamowej Google Ads można poniekąd uznać za metodę kierowania przekazu wykorzystującą grupę docelową. Reklamy remarketingowe kierowane są do odbiorców, którzy znajdują się na liście lub listach remarketingowych i tylko takim osobom się wyświetlają.

Kampanie remarketingowe w Google Ads – jak stworzyć?

W tym celu potrzebny będzie tag remarketingowy, który trzeba wygenerować i skopiować z konta, a następnie umieścić na wszystkich podstronach w obrębie witryny. Tylko dzięki temu listy remarketingowe będą dokładne, a tym samym skuteczne.

Tag na każdej podstronie będzie notował wizyty czy poszczególne konwersje, na których podstawie będzie można potem tworzyć różne grupy odbiorców i kierować do nich konkretną reklamę stworzoną w ramach remarketingu. Na liście musi znaleźć się przynajmniej 100 unikalnych użytkowników.

Kolejny krok to stworzenie kampanii remarketingowej, co odbywa się w panelu Google Ads, a następnie poprawne jej skonfigurowanie.

Kiedy pojawią się efekty remarketingu w Google Ads?

Kampanie remarketingowe pozwalają na kierowanie reklam do użytkowników niemal natychmiast, jednak trzeba spełnić kilka warunków. Pierwszym jest wcześniej wspomniana minimalna liczba osób na liście remarketingowej. Drugi warunek to odpowiednia konfiguracja.

Na reakcję użytkowników czasami trzeba poczekać dłużej, choć zdarza się też tak, że reklama generuje konwersję od razu.

Czy możliwe jest samodzielne prowadzenie remarketingu w Google Ads?

Jeśli wcześniej samodzielnie prowadziłeś kampanie reklamowe i byłeś zadowolony z wyników, remarketing nie powinien sprawiać Ci problemu. Najważniejsza jest konfiguracja, bo sam system Google Ads jest bardzo intuicyjny, dlatego pod względem technicznym nawet osoby początkujące powinny sobie poradzić.

Remarketing na Facebooku

Ta forma remarketingu prawie niczym nie różni się od tego wykonywanego za pomocą Google Ads. Chodzi o powtórzenie przekazu reklamowego użytkownikom, którzy wcześniej mieli do czynienia z marką. Można wyświetlać reklamy w aktualnościach, ale również na Instagramie czy w Messengerze.

Piksel Facebooka – czym jest i jakie ma znaczenie w remarketingu?

W przypadku remarketingu na FB niezbędny jest tzw. piksel Facebooka, czyli kawałek kodu, który umieszcza się w swoim serwisie internetowym. Działa on jak tag remarketingowy Google Ads, czyli za pomocą plików cookies zbiera informacje o użytkownikach i o tym, jakie działania wykonują na stronie. Wykorzystuje się go do tworzenia niestandardowych grup odbiorców oraz do tworzenia kampanii remarketingowych. To właśnie dzięki niemu reklama na Facebooku może być skuteczna.

Jak uruchomić kampanię remarketingową na Facebooku?

Samo uruchomienie kampanii remarketingowej w systemie Facebook Ads nie jest zbyt skomplikowane. Ogólny schemat kroków, jakie należy wykonać, wygląda następująco: wygenerowanie piksela w Menadżerze Reklam; umieszczenie piksela w serwisie internetowym; stworzenie grupy niestandardowych odbiorców; stworzenie reklam, które będą wyświetlane konkretnej grupie odbiorców.

Listy użytkowników do remarketingu na Facebooku można tworzyć na różne sposoby: korzystać z danych z aplikacji mobilnej, gotowych list klientów lub aktywności w witrynie.

Rodzaje remarketingu

Taki komunikat tworzyć i wyświetlać można na wiele sposobów, w zależności od wykonanych przez użytkowników działań, odwiedzonych miejsc w sieci, a także od produktów czy kategorii, jakimi wykazali zainteresowanie.

Przedsiębiorcy mają ogromne możliwości i mogą wybrać opcję, która najbardziej pasuje do specyfiki ich firmy oraz potencjalnych klientów.

Rodzaje remarketingu w Google Ads

Remarketing standardowy

Remarketing statyczny, czyli standardowy, to najprostsza i najczęściej wykorzystywana forma powtarzania przekazu reklamowego. Polega na wyświetlaniu banerów reklamowych w sieci wyszukiwania Google, czyli na stronach partnerskich. Na listach marketingowych w przypadku tego rodzaju kampanii znajdują się przede wszystkim osoby, które odwiedziły stronę, ale nie wykonały na niej konwersji.

Najczęściej wykorzystywany format reklam to grafika lub gif, który zawiera przyciągający wzrok obraz oraz zachęcający tekst. Wyświetlany baner po kliknięciu przenosi użytkowników do konkretnej strony.

Remarketing standardowy można podzielić dodatkowo na: banery elastyczne – tworzone są bezpośrednio na koncie Google Ads po dodaniu odpowiednich zasobów; banery przesyłane – tworzone są poza kontem Google Ads, a następnie przesyłane; banery HTML5 – interaktywne reklamy korzystające z plików HTML5.

Remarketing dynamiczny

Kolejny rodzaj remarketingu – dynamiczny, polega na tym, że każdemu użytkownikowi wyświetla się baner reklamujący produkt, który przeglądał. Banery personalizowane są pod kątem każdego użytkownika, który znajduje się na liście remarketingowej. Ten typ reklam remarketingowych wyświetla się w sieci reklamowej Google w formie grafik czy gifów, ale ich kreacja tworzona jest automatycznie w czasie rzeczywistym przez system Google Ads.

Aby korzystać z tej formy marketingu, konieczne jest: utworzenie konta Google Merchant Center i połączenie go z kontem Google Ads; przesłanie plików produktowych w formacie XML; wstawienie dodatkowego tagu remarketingowego w serwisie; utworzenie kampanii remarketingowej.

Remarketing wideo

Remarketing w formie wideo pozwala na wyświetlanie reklam – komunikatów marketingowych, w sieci reklamowej Google oraz w serwisie YouTube. Zasada jest taka sama, jak w przypadku innych rodzajów remarketingu.

Formy remarketingu wideo to: In-Stream – reklamy wyświetlające się przed, w trakcie lub po filmie oglądanym w serwisie YouTube; In-Feed – reklamy wyświetlające się w serwisie YouTube jako sugerowane filmy do obejrzenia; Bumper Ads – krótkie reklamy w formie wideo, niemożliwe do pominięcia.

Remarketing RLSA

RLSA (Remarketing List for Search Ads), czyli listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce Google. Remarketing w tej postaci dotyczy reklam tekstowych, które wyświetlane są w sieci wyszukiwania, czyli na stronie SERP (Search Engine Results Page). Polega on na dostosowywaniu stawek i kampanii do tych, którzy wcześniej odwiedzili witrynę, ale dalej przeglądają sieć wyszukiwania, wykorzystując powiązane słowa kluczowe.

Rodzaje remarketingu w Facebook Ads

Remarketing manualny

Remarketing manualny, inaczej standardowy, polega na tym, że reklamodawca samodzielnie wybiera oraz tworzy kreację reklamy (baner, grafika, wideo, treść itp.) i przysyła ją do systemu Facebook Ads – sam decyduje on o tym, co wyświetli się użytkownikom. Takie rozwiązanie sprawdzi się w przypadku promowania pojedynczych produktów lub usług.

Remarketing dynamiczny

System Facebook Ads automatycznie tworzy kreację komunikatów reklamowych, bazując na danych, które zbiera za pomocą piksela. Remarketing dynamiczny pozwala tworzyć i wyświetlać użytkownikom spersonalizowane reklamy, które dotyczą np. produktów wcześniej oglądanych w sklepie.

Cele kampanii remarketingowych

Marketing dotyczy szerokiego grona osób – nawet takich, które jeszcze nie mają pojęcia o istnieniu firmy. Natomiast, aby wykorzystać reklamy remarketingowe, istotne jest kierowanie przekazu do bardzo wąskiej i dokładnie sprecyzowanej grupy osób, która wcześniej miała w jakiś sposób do czynienia z marką. Podstawowe cele kampanii remarketingowych to:

Zachęcenie do dokończenia ścieżki zakupowej

Gdy użytkownik w trakcie zakupów porzuci koszyk z produktami i nie sfinalizuje transakcji, nie zawsze oznacza to, że stracił zainteresowanie produktem lub że jego doświadczenia w trakcie korzystania ze strony były negatywne. Czasami powodem mogą być sprawy osobiste, dlatego warto poprzez odpowiedni komunikat zachęcić użytkownika do zakończenia transakcji, którą wcześniej był zainteresowany.

Zachęcenie do wykonania konkretnej akcji

Kampanie remarketingowe mogą mieć też inne cele np. zachęcenie użytkowników do wykonania jakiejś akcji, która ma znaczenie dla aktualnych celów wyznaczonych przez firmę. Może być to zachęta do zapisu na listę mailingową, pobrania materiałów edukacyjnych, zarejestrowania konta czy do uczestnictwa w webinarze.

Utrzymanie marki w świadomości użytkowników

Działania marketingowe nie powinny kończyć się w momencie dokonania zakupu. Warto nawiązywać długofalowe relacje i dbać o to, aby potencjalny klient stał się stałym klientem, czyli po prostu zdobyć jego lojalność. Można to osiągnąć poprzez remarketing w Google Ads lub na Facebooku.

Warto wiedzieć, że utrzymywanie lojalności swoich klientów jest tańsze i mniej pracochłonne niż stałe pozyskiwanie nowych zainteresowanych, zaczynając od pierwszego etapu lejka sprzedażowego. Działania marketingowe powinny skupiać się również na takich użytkownikach, dlatego warto zaplanować całą strategię tak, aby skupiać się zarówno na jednych, jak i na drugich.

Zachęcenie do ponownego zakupu lub skorzystania z usługi

Celem remarketingu może być również przypomnienie o marce i zachęcenie do ponownych zakupów lub skorzystania z usługi. Komunikat reklamowy nakierowany na ten cel przybiera różne formy. Przykładowo firma może wyświetlać użytkownikom banery z kodem rabatowym. Działania remarketingowe w tym przypadku dotyczą również użytkowników, którzy wykonali na stronie jakąś akcję, a teraz, kiedy już poznali markę i oswoili się z nią, firma może zachęcić ich do zakupu.

Korzyści wynikające z remarketingu

Nie musisz zaczynać od zera

W przypadku remarketingu masz już listę klientów, którzy wykazali zainteresowanie Twoją ofertą, a może nawet rozpoczęli proces zakupowy, dlatego omijasz wiele początkowych kroków zdobywania nowych odbiorców. Wystarczy, że stworzysz reklamę, która będzie zachęcała do wykonania konkretnych akcji, i wykorzystasz stworzone za pomocą plików cookies listy remarketingowe. Systemy reklamowe Google Ads oraz Facebook Ads automatyzują wszystkie działania, dlatego proces jest jeszcze łatwiejszy.

Szansa na konwersję jest większa

Konwersja to jedno z najważniejszych pojęć w marketingu cyfrowym, które zazwyczaj jest wyznacznikiem sukcesu. Biorąc pod uwagę sklepy internetowe, najbardziej oczekiwaną konwersją jest oczywiście dokonanie zakupu. Jeśli klient był już wcześniej zainteresowany konkretnym produktem i dostanie przekaz w postaci remarketingu dynamicznego, istnieje bardzo duża szansa na to, że tym razem go kupi.

Oswajasz klientów ze swoją marką i produktami

W marketingu chodzi o to, aby dopasować się nie tylko do potrzeb odbiorców komunikatu, ale również do ich zachowań i przyzwyczajeń. Więc jeśli Twoi klienci potrzebują więcej czasu, aby podjąć decyzje zakupowe, daj im go, ale przypominaj im o sobie i swoich produktach. Działania remarketingu pozwalają oswoić potencjalnych klientów z marką i produktami czy usługami, jakie oferuje.

Możesz stosować Cross-selling

Termin Cross-selling, który w dosłownym tłumaczeniu oznacza „sprzedaż krzyżowa”, to proponowanie klientowi dodatkowych produktów. Dotyczy to zarówno sytuacji, gdy klient chce dokonać zakupu, jak i sytuacji, gdy już go dokonał. Celem jest maksymalizowanie zysków.

Konsumenci chętniej kupują nie tylko od firm, które znają, ale również od tych, którym ufają.

Zbudujesz profesjonalny wizerunek swojej marki

Powtarzanie komunikatów reklamowych pomoże Ci zbudować profesjonalny wizerunek marki, co w pewnym stopniu zwiększa szansę na konwersję. Subtelne komunikaty mogą przyczynić się do sukcesu, natomiast nachalne reklamy, które pojawiają się w każdym możliwym miejscu, to bardzo duże ryzyko, że klient zniechęci się do firmy.

Zoptymalizujesz koszty działań marketingowych

Powtarzanie przekazu reklamowego komuś, kto wcześniej był już zainteresowany ofertą, jest również mniej kosztowne. Masz już listę takich użytkowników, wiesz, jak zachowują się na Twojej stronie i co ich interesuje – wystarczy tylko stworzyć reklamę w ramach remarketingu.

Reklamy w formie grafik wyświetlają się w tak wielu miejscach i tak często, że użytkownicy Internetu przyzwyczaili się do nich, przez co obecnie często ich nie zauważają. To powszechne zjawisko nazywamy banner blindness, czyli ślepotą banerową. Jest to odruchowe ignorowanie banerów reklamowych, które pojawiają się w serwisach internetowych.

Ślepota banerowa może negatywnie wpłynąć na prowadzone kampanie, zwłaszcza w niektórych przypadkach. Jeśli reklamy będą zbyt nachalne, nieatrakcyjne wizualnie i niedopasowane do grupy odbiorców, to rzeczywiście może to obniżyć ich skuteczność.

Reklamy remarketingowe są dość precyzyjnie dopasowane do użytkowników. W tym przypadku grupą docelową nie są wszyscy potencjalni klienci, ale osoby, które wcześniej wykazały jakieś zainteresowanie ofertą.

Jak walczyć ze zjawiskiem banner blindness?

Pomocne mogą okazać się takie działania: twórz atrakcyjne reklamy, które w subtelny sposób przypominają użytkownikom o firmie i zachęcają ich do ponownego jej odwiedzenia; umieszczaj banery reklamowe w serwisach, które są związane z Twoją działalnością; precyzyjnie dobierz grupę odbiorców, bazując na kilku różnych aspektach.

Remarketing – jakie wskaźniki warto śledzić?

Remarketing zawsze ma spełniać jakieś zadanie. Może to być zachęcenie do zakupu, utrzymanie marki w świadomości klientów czy zachęcenie do wykonania danej akcji na stronie. Zadania mogą być różne, wszystko zależy od tego, jakie cele obierze sobie firma.

Dlaczego pomiar efektywności jest stałym elementem remarketingu?

Pomiar efektywności pozwala sprawdzić, czy prowadzone działania spełniają wyznaczony cel – czy prowadzona kampania jest rentowna. W przeciwnym wypadku nie ma sensu w nią inwestować.

Zarówno Google Ads, jak i Facebook pozwalają w łatwy sposób monitorować wszystko, co dzieje się wokół utworzonych kampanii. Systemy udostępniają szereg statystyk, które mają znaczenie dla konkretnego celu.

CTR, czyli współczynnik klikalności

Jednym z najważniejszych współczynników w remarketingu jest CTR (Click Through Rate), czyli współczynnik klikalności. To procentowy stosunek liczby użytkowników, którzy kliknęli link sponsorowany do liczby użytkowników, którym się on wyświetlił. W przypadku kampanii reklamowych Google Ads i Facebook Ads oczywiście im wyższy CTR, tym lepiej.

Śledzenie tego wskaźnika pozwala sprawdzić, czy utworzone kreacje reklam nastawionych na remarketing są skuteczne i zachęcają do kliknięcia linku.

Współczynnik konwersji

To stosunek liczby wykonanych akcji do liczby wszystkich użytkowników, którzy odwiedzili stronę, wyrażany w procentach. Konwersja może przybierać różną postać – od zakupu, przez pobranie e-booka, do zapisu do newslettera.

Co jeszcze warto obserwować?

W sytuacjach takich jak porzucenie koszyka z produktami warto sprawdzić, jaka jest tego przyczyna, zwłaszcza jeśli zdarza się to bardzo często.

Ile kosztuje remarketing?

System płatności, jeśli chodzi o remarketing, wygląda podobnie, jak w tradycyjnych kampaniach – to reklamodawca może określić, ile chce przeznaczyć na promocję. Pamiętaj jednak, że jeśli przekaz ma być skuteczny, musi uwzględniać działania konkurencji. Jeśli inne firmy płacą więcej, to ich reklama będzie miała pierwszeństwo.

Jednak mimo że nie można stwierdzić, ile będzie kosztował remarketing, jedno jest pewne – powtarzanie komunikatu reklamowego jest tańsze niż zdobywanie klientów od samego początku, czyli od pierwszego etapu lejka sprzedażowego.

Model rozliczeniowy PPC i CPM

Zarówno w Google Ads, jak i Facebook Ads najpopularniejszym modelem rozliczeniowym jest PPC (Pay Per Click), czyli płatność za każde kliknięcie reklamy przez użytkownika. Taka metoda zapewnia bezpieczeństwo w kwestii wydawania budżetu – w większości przypadków kliknięcia będą pochodziły od użytkowników zainteresowanych ofertą.

Drugi model to CPM (Cost Per Mille), czyli płatność za każde 1000 wyświetleń reklamy. Wybór modelu powinien być dopasowany m.in. do celu remarketingu.

Sprawdź również: Jak obniżyć CPC i CPM?

Współpraca z agencją czy samodzielnie prowadzenie kampanii?

Współpraca z profesjonalną agencją SEM to wydatek, który trzeba wliczyć w koszty remarketingu. Tutaj znów nie można podać konkretnej kwoty, ponieważ każda agencja indywidualnie wycenia usługi. Często spotykane modele rozliczeń to prowizja za prowadzenie kampanii (% od wydanego budżetu) oraz stała comiesięczna kwota.

Pamiętaj, że remarketing i prowadzenie rentownych kampanii wymaga czasu oraz ciągłego czuwania nad całym procesem. Zastanów się, jak cenny jest dla Ciebie Twój czas.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 7
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Reklama natywna jako innowacyjna forma reklamy internetowej!
    Reklama natywna jako innowacyjna forma reklamy internetowej!
    Nie wiesz o co chodzi z reklamą natywną? Z tego artykułu dowiesz się, czym ona właściwie jest i do czego możesz jej używać!
    Co to jest newsletter?
    Co to jest newsletter?
    Masz do dyspozycji bardzo skuteczne narzędzie do zwiększania zysków ze sprzedaży, ale z niego nie korzystasz. Zobacz, jak wygląda skuteczny newsletter.
    Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje?
    Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje?
    Jak stworzyć skuteczną kampanię e-mail marketingu? W jaki sposób analizować jej wyniki? W tym artykule znajdziesz wszystkie odpowiedzi!
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.