Zapytaj o ofertę
Moda

Buduj przewagę konkurencyjną w branży fashion.

Postaw na celowane działania i dedykowane taktyki dopasowane do specyfiki rynku modowego. Identyfikuj kluczowe obszary rozwoju i inwestuj w rozwiązania, które zapewnią Twojej marce konsekwentny rozwój.
247,16%

średni wzrost Top10
w branży fashion

41,32%

średni wzrost ruchu
w branży fashion

Zaufali nam
PZU
Viessmann
Orange
iDream
Bielenda
Botland
Gerada
Ochnik
Romet
MK cafe
Impel
Mosquito
Panattoni
Jak działamy

Wzmocnimy pozycję Twojej marki w branży.
Krok po kroku.

Analiza konkurencji
Analiza konkurencji
Przyglądamy się Twoim konkurentom w branży, analizujemy sytuację rynkową i identyfikujemy unikalne wyzwania stojące przed Twoim biznesem.
Cele
Cele
Definiujemy krótko- i długoterminowe cele, a następnie precyzyjnie wyznaczamy priorytety, by krok po kroku zaprowadzić Cię tam, dokąd zmierzasz.
Indywidualna strategia
Indywidualna strategia
Opracowujemy celowany plan działania, uwzględniając nie tylko charakterystyczne wyzwania Twojej branży, ale również specyficzne cechy Twojego biznesu.
Raportowanie
Raportowanie
Na bieżąco monitorujemy efekty realizacji założeń strategii i regularnie przedstawiamy Ci szczegółowe raporty z wyników.
Wyzwania

Mamy świadomość wyzwań stojących przed branżą i potrafimy stawić im czoła.

Intensywna konkurencja
Intensywna konkurencja
Wysoki odsetek zwrotów
Wysoki odsetek zwrotów
Niejednolita rozmiarówka
Niejednolita rozmiarówka
Konkurencja cenowa
Konkurencja cenowa
Skomplikowana logistyka
Skomplikowana logistyka
Sezonowość i trendy
Sezonowość i trendy
Zakupy mobile
Zakupy mobile
Fałszywe recenzje
Fałszywe recenzje
Ochrona danych i bezpieczeństwo
Ochrona danych i bezpieczeństwo
Zmienne warunki płatności
Zmienne warunki płatności
Influencer marketing
Influencer marketing
Social commerce
Social commerce
Szanse

Biegle poruszamy się w trendach i rozumiemy tkwiący w nich dla branży potencjał.

AI w personalizacji
AI w personalizacji
Algorytmy analizują dane klienta, preferencje zakupowe i historię przeglądania, dostarczając spersonalizowane rekomendacje produktów.
Automatyzacja w obsłudze klienta
Automatyzacja w obsłudze klienta
Chatboty i systemy oparte na sztucznej inteligencji pomagają szybko udzielać odpowiedzi na pytania klientów oraz dostarczać informacje dotyczące produktów i zamówień.
Wizualizacje 3D i wideo
Wizualizacje 3D i wideo
Trójwymiarowe modele ubrań i akcesoriów oraz materiały filmowe i animacje w karcie produktów pozwalają stworzyć bliższą rzeczywistemu kontaktowi z przedmiotem symulację cyfrową.
Virtual Try-On
Virtual Try-On
Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości (AR) i wirtualnej rzeczywistości (VR) do wirtualnego przymierzania produktów i tworzenia angażujących interakcji z przedmiotami.
User-generated content
User-generated content
Publikowanie treści foto i wideo bezpośrednio przez użytkowników buduje zaufanie i tworzy bardziej autentyczne doświadczenie zakupowe.
Zrównoważona moda
Zrównoważona moda
Skoncentrowanie się na ekologicznych i etycznych praktykach w produkcji i dystrybucji mody to reakcja na rosnące zainteresowanie klientów ochroną środowiska.
Omnichannel
Omnichannel
Integracja różnych kanałów sprzedaży w jedno spójne doświadczenie zakupowe przy zachowaniu pełnej spójności informacji, usług i przeżyć.

Czego możesz się spodziewać?

Średni wzrost w Top10
247,16%
Średni wzrost wyświetleń
97,85%
Średni wzrost kliknięć
76,90%
Pozostałe branże

Sprawdź także, jak pracujemy na sukcesy
klientów z innych branż.

Dom i ogród
Rozumiemy długotrwałe trendy, ale i chwilowe mody. Z biegłością planujemy działania oparte na sezonowości czy zmieniających się porach roku.
Średni wzrost w TOP 10
120,38%
Elektronika i AGD
Mamy świadomość roli edukacji konsumentów w związku
z nowościami technologicznymi. Znamy wpływ opinii ekspertów
i recenzji na decyzje zakupowe.
Średni wzrost w TOP 10
200,27%
FMCG
Potrafimy działać w obliczu krótkiej żywotności produktów, olbrzymiej różnorodności oferty i szybkich zmian asortymentowych. Wiemy, jak podążać za zmieniającymi się preferencjami konsumentów.
Średni wzrost w TOP 10
147,82%
Książki i Media
Wiemy, jak wykorzystać marketing treści do budowania zaangażowania czytelników. Potrafimy konkurować o uwagę
z platformami streamingowymi i innymi formami rozrywki.
Średni wzrost w TOP 10
485,35%
Motoryzacja
Potrafimy budować zaufanie do marek oferujących produkty
o wysokiej wartości i działać w długim cyklu sprzedaży. Umiemy dostosowywać strategie do ewolucji preferencji ekologicznych konsumentów.
Średni wzrost w TOP 10
132,97%
Produkty dla dzieci
Skutecznie walczymy nie tylko o uwagę, ale i zaufanie rodziców
i innych dorosłych wobec marek i produktów skierowanych
do dzieci. Rozumiemy dziecięce fascynacje i potrzeby.
Średni wzrost w TOP 10
256,15%
Sport i rekreacja
Rozumiemy specyfikę poszczególnych dyscyplin sportowych, rozróżniamy motywacje i potrzeby osób je uprawiających.
Znamy i śledzimy trendy związane z dbałością o aktywność fizyczną.
Średni wzrost w TOP 10
55,63%
Zdrowie i uroda
Dotrzymujemy kroku szybko zmieniającym się trendom zdrowotnym i urodowym. Dostrzegamy rolę influencerów
oraz wartość recenzji produktów w budowaniu zaufania do marek.
Średni wzrost w TOP 10
192,25%
Partnerstwa

Nasze kompetencje potwierdzają ścisłe partnerstwa
z największymi dostawcami usług dla e-commerce.

Google Partner
Selly
Comarch
Selesto
cStore
Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt SEO.

W trakcie 30-min. konsultacji wideo z analitykiem wzrostu otrzymasz:

  • Rzetelną analizę strony ze wskazaniem błędów.
  • Strategiczne rekomendacje dla optymalizacji wydajności witryny.
  • Szczegółowy raport SEO na maila.
Umów się na spotkanie
Tomasz Czechowski Head of SEO
Tomasz Czechowski
Head of SEO
Opinie naszych klientów

Wiemy, jak ważne jest indywidualne podejście.

logo Google
4.6
447 opinii
Ł
Łukasz Radziątkowski
4 miesiące temu
Pani Magda która jest opiekunem moich projektów poprosiła mnie i wystawienie opinii na temat współpracy z iCEA. Moim zdaniem 10 rocznica współpracy która miała miejsce w tym roku jest najlepszą rekomendacją jaką mogę wystawić firmie. Dziękuję za tę dekadę i życzę sobie i Wam kolejnej.
Pokaż więcej
M
Marika Konopińska
4 miesiące temu
Od 3 lat moje przychody generowane przez organik i paid rok od roku zwiększają się od minimum 50%. Jestem bardzo zadowolona ze skuteczności prowadzonych kampanii.
Pokaż więcej
G
Gabriela Kasprzak
4 miesiące temu
Profesjonalna agencja SEO, ADS i UX.
Pokaż więcej
F
Filip Czyż
4 miesiące temu
Duże a właściwie ogromne zaangażowanie w prowadzenie moich 10 kont na Google Ads w różnych krajach. Dodatkowe wsparcie programistyczne przy przygotowywaniu rozbudowanych plików produktowych i operacjach związanych z zarządzaniem tymi plikami i kampaniami. Częste i wyczerpujące spotkania w sytuacjach dużych zmian lub ewentualnych problemów. Moim zdaniem ICea sprawdza się jako rzetelny i zaangażowany i skuteczny partner w działaniach reklamowych dla sklepów internetowych.
Pokaż więcej
D
Danuta Adamczyk
4 miesiące temu
W moim odczuciu ICEA wyróżnia się tym że patrzy zdecydowanie szerzej niż SEO które dla mnie wykonuje. Dzięki pracy z nimi wiem że ktoś cały czas czuwa, analizuje moje kwestie sprzedażowe i kiedy ma jakieś wnioski lub sugestie to zawsze się ze mną nimi dzieli. Jak tylko zauważą coś wartościowego co mogłoby przynieś korzyści mojemu ecommersowi to od razu mnie o tym informują. Jeżeli mają pomysły związane z wejściem w inne kanały sprzedażowe, to rekomendują mi to szeregiem argumentów opartych na danych. Dzięki takiemu podejściu czyje się bardzo zaopiekowana i bezpieczna i bardzo doceniam takie podejście.
Pokaż więcej
K
Karolina Michałowska
4 miesiące temu
Super audyt z Panią Anna. Bardzo dobrze przygotowane i jasno przekazane informację :) Polecam
Pokaż więcej
K
Karolina Jabłońska
4 miesiące temu
Znają się na tym co robią i potrafią dzielić się tą wiedzą z Klientem
Pokaż więcej
M
Magdalena Chłopek-Rek
4 miesiące temu
Współpracuję z Grupą ICEA od jakiegoś czasu i zawsze mogłam liczyć na profesjonalne doradztwo. Polecam. P.S. Pozdrawiam Panią Michalinę :)
Pokaż więcej
E
Edu & You Internetowa Szkoła od 2010
5 miesięcy temu
U nas do przodu! Pan Mateusz - dbający o klienta, bardzo kreatywny, z dużą wiedzą i trafionymi w punkt pomysłami. Pan Damian robi dobrą robotę ustawiając te wszystkie skomplikowane parametry w GOOGLE i śledzi nowości, które proponuje i wdraża. Jest dobrze:-)
Pokaż więcej
Nagrody

Nasza praca i zaangażowanie
są doceniane przez branżę.

eTrade Show
Google Partners
Performance Marketing Diamonds EU
Forebes 2023
Ecommerce Berlin Expo
semKRK2023
Ludzie

Na Twój sukces pracują
najlepsi specjaliści w branży.

Tomasz Czechowski
Tomasz Czechowski
Head of SEO
Anna Jelonek
Anna Jelonek
Head of International SEO
Paweł Borowik
Paweł Borowik
Head of Sales
Zdzisław Dusikowski
Zdzisław Dusikowski
Head of Partnerships
Aleksandra Sydor
Aleksandra Sydor
Head of Ads
Krzysztof Wrzesiński
Krzysztof Wrzesiński
Head of CS
Piotr Wronowski
Piotr Wronowski
Head of Web Dev
Anna Mac
Anna Mac
UX Specialist
Paweł Borowik
Head of Sales
Paweł Borowik Head of Sales
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej.
Zamów bezpłatny audyt SEO Twojej strony. Zadzwonimy, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym specjalistą SEO.

    Twoja rola w firmie
    Twoja rola w firmie
    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    SEO dla początkujących: optymalizacja strony krok po kroku
    SEO dla początkujących: optymalizacja strony krok po kroku
    Jak wygląda optymalizacja wewnętrznej struktury strony internetowej? Techniczne SEO on-page od podstaw. O czym pamiętać, aby uzyskać zadowalające efekty pozycjonowania?
    Handel społecznościowy i jego wpływ na e-commerce
    Handel społecznościowy i jego wpływ na e-commerce
    Myślałeś kiedyś, aby promować swoją firmę w mediach społecznościowych? Zobacz, jak proste może być tworzenie reklam w social mediach!
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z dużym budżetem
    Pozycjonowanie sklepu internetowego z dużym budżetem
    Coraz trudniej promować sklepy internetowe i zwiększać sprzedaż online. Warto więc wiedzieć, jak optymalnie wykorzystać swój budżet marketingowy!
    Dołącz do newslettera
    Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.