Współpraca z influencerami
Współpraca z influencerami z branży sportowej to dobra forma promocji marki oraz szansa na dotarcie do grupy odbiorców zainteresowanych aktywnością fizyczną i zdrowym trybem życia.
Personalizowane plany treningowe
Personalizowane plany treningowe to sposób na zwiększenie zaangażowania odbiorców i budowanie zaufania wobec marki.
Lokalne wydarzenia sportowe
Okazją do wypromowania marki, a także budowania świadomości w zakresie zdrowego trybu życia są lokalne wydarzenia sportowe. Dla uczestników wydarzenia warto przygotować dedykowane materiały promocyjne, takie jak ulotki oraz rabaty.
Streaming wydarzeń sportowych
Odbiorcami firm działających w branży sportowej są osoby zainteresowane tą tematyką, dlatego przy okazji wydarzeń, takich jak mecze piłki nożnej warto organizować streaming rozgrywki i w ten sposób odpowiadać na potrzeby grupy docelowej.
Programy lojalnościowe
Programy lojalnościowe pomagają lojalizować klientów, a tym samym wpływają na zwiększoną częstotliwość zakupów i wartość koszyka zakupowego.