Zapytaj o ofertę
Profesjonalna strona internetowa kluczem do sukcesu!
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • Profesjonalna strona internetowa kluczem do sukcesu!

Profesjonalna strona internetowa kluczem do sukcesu!

5 min. czytania

W obecnych czasach każda firma stara się pokonać konkurencję za pomocą różnych środków. Jednym z nich jest profesjonalna strona internetowa. Sieć stała się wiarygodnym źródłem czerpania informacji przez ludzi z całego świata. Jeśli Twoja firma posiada niskiej jakości witrynę, ryzykujesz utratę tejże wiarygodności wśród potencjalnych klientów zanim w ogóle przeczytają jej zawartość. Konsumenci długo oceniają firmy i produkty przed faktycznym dokonaniem zakupu. Jeśli Twoja strona internetowa nie wydaje się im być wiarygodna i bezpieczna, zrezygnują z Twoich usług na rzecz innego producenta.

Dwa najważniejsze czynniki określające każdą stronę internetową to wiarygodność i sprzedaż. Poniżej przedstawiono elementy, które świadczą o ich istotności dla każdej firmy.

5 korzyści z profesjonalnie zaprojektowanej strony internetowej

1. Wrażenia wizualne

Ogólny wygląd Twojej witryny, użyte kolory i grafika oraz sposób poruszania się po niej mają kluczowe znaczenie w procesie dobierania odpowiedniej strategii projektowania strony. Ktoś, kto już znajdzie się na Twojej stronie, nie chce błądzić w celu znalezienia istotnych dla niego informacji. Oznacza to, że zalewanie użytkownika falą tekstu i rażących kolorów to nie najlepsze rozwiązanie. Dobrze zaprojektowana strona to taka, której treść, barwy i nawigacja są idealnie dobrane do preferencji odbiorcy.

2. Optymalizacja SEO

Search Engine Optimization (SEO) to podejście stosowane przez niemal wszystkich projektantów stron internetowych w celu zmaksymalizowania osiągnięć związanych z pozycjonowaniem w wyszukiwarce. Jego celem jest to, aby Google bez większego wysiłku odnalazł Twoje treści i ukazał je jako odpowiedzi na pytania użytkowników. Jeśli wyszukiwarka znajdzie Twoją witrynę, znajdą ją też Twoi odbiorcy.

3. Dobry wizerunek marki

Każda marka ma swój niepowtarzalny wizerunek, z którym jest kojarzona w całej branży. Dla przykładu, jeśli największą zaletą Twojej marki jest wysoka jakość produktów, Twoja witryna powinna odzwierciedlać to poprzez wszechobecne i dostępne dla użytkowników pozytywne opinie zadowolonych klientów oraz wysokiej jakości reklamy promujące Twoje wyroby. Jeśli Twoja firma specjalizuje się w fotografii, nie chciałbyś, aby Twoje strony wypełnione były tandetnymi, niedopracowanymi zdjęciami. Idea tworzenia doskonałego wizerunku marki powinna przyświecać każdemu przedsiębiorstwu.

Nieczytelna i wprowadzająca użytkownika w błąd witryna zdecydowanie szkodzi Twojej reputacji i zmniejsza szanse na pozyskanie nowego klienta. Pokazujesz w ten sposób, że nie traktujesz poważnie swojej internetowej działalności i lekceważysz oczekiwania odbiorców. Marnowanie ich czasu to gwóźdź do trumny Twojego biznesu.

Jeśli zatem posiadasz przejrzystą stronę, która została zaprojektowana z myślą o użytkownikach i ich potrzebach, szybko staniesz się najbardziej cenioną marką w swojej branży i zwiększysz wynikające z tego zyski, Pamiętaj, zadowoleni klienci do Ciebie wrócą.

4. Nowoczesność i kontrola

Nie ulega wątpliwościom, że Internet ciągle się zmienia. Każdego dnia tworzony jest nowy kod, nowe technologie, nowe algorytmy, nowe strony i portale społecznościowe. Profesjonalnie podchodząc do prowadzenia swoich stron zyskujesz pewność, że są one odpowiednio dostosowane do nowych technologii i panujących trendów. Większość kreatorów witryn typu DIY nie pozwala na umieszczenie kanałów RSS, wideo ani linków w Twojej witrynie, choć posiadanie ich przynosi ogromne korzyści. Wyobraź sobie, jak wielu odbiorców przyciągnęłoby niestandardowe, oryginalne wideo, którego nikt inny jeszcze nigdy nie opublikował. Działania kontrolujące i monitorujące Twoje wyniki pozwolą natomiast szybko reagować na niekorzystne procesy, więc zawsze będziesz stanowił poważne zagrożenie dla swoich branżowych rywali.

5. Bezpieczeństwo

Posiadanie automatycznych kopii zapasowych witryny to doskonały ratunek w przypadku awarii lub ataku hakera, gdyż pozwala szybko przywrócić utracone treści. Nawet najlepiej zabezpieczone strony mogą paść ofiarą włamania czy kradzieży. Kiedy oszust przejmuje kontrolę nad Twoją witryną, może zrobić znacznie więcej, niż tylko zniszczyć jej zawartość. Wyniknąć z tego problemu może też zaśmiecenie strony reklamami, przekierowanie adresu w inne miejsce lub zupełne usunięcie jej z internetu! Dobrze zaprojektowana witryna to gwarancja bezpieczeństwa Twoich danych. Warto więc zadbać o ten aspekt.

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy ze szkód, jakie mogą wynikać ze źle zaprojektowanej strony internetowej. Jeszcze kilkanaście lat temu niezwykle łatwo było tworzyć stronę internetową, która wyróżniała się na tle pozostałych. Obecnie standardy znacznie wzrosły. Użytkownicy oczekują doskonale dopracowanych witryn, które są odzwierciedleniem dobrego biznesu i wiarygodnych usług. Profesjonalizm to w wielu obszarach klucz do sukcesu. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty w sieci, malujesz obrazy czy naprawiasz samochody. Jeśli masz świadomość jakości swoich usług, pomóż dowiedzieć się o tym swoim klientom i stwórz wysokiej jakości stronę internetową, która będzie wizytówką Twojej firmy.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 6
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Targetowanie kontekstowe w erze post-cookies okiem prawnika. Jak zmiana w Google wpłynie na sprzedaż w e-commerce?
    Targetowanie kontekstowe w erze post-cookies okiem prawnika. Jak zmiana w Google wpłynie na sprzedaż w e-commerce?
    Lubisz ciasteczka? Jeśli sprzedajesz w e-commerce, to z pewnością. Nie trzeba być ekspertem od marketingu aby wiedzieć, że pliki cookies […]
    Jakie wtyczki warto zainstalować dla sklepu internetowego na WordPress?
    Jakie wtyczki warto zainstalować dla sklepu internetowego na WordPress?
    Masz sklep oparty na systemie WordPress z zainstalowaną wtyczką WooCommerce? Sprawdź, za pomocą jakich pluginów możesz zwiększyć możliwości własne, oraz swoich klientów.
    E-commerce vs. marketplace – co wybrać?
    E-commerce vs. marketplace – co wybrać?
    Wybór między sklepem internetowym a platformą marketplace to trudne zadanie. Dowiedz się, co lepiej sprawdzi się w przypadku Twojego biznesu!
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.