Zapytaj o ofertę
SSL Shoper – co musisz wiedzieć?
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • SSL Shoper – co musisz wiedzieć?

SSL Shoper – co musisz wiedzieć?

4 min. czytania

Sprzedaż w sieci wymaga rozsądnych wyborów, a te zwykle dostarczane są przez gotowe platformy typu e-commerce. Shoper jest jedną z nich, a świadczy o tym mnogość funkcji, które w sobie kryje. Zanim podejmiesz ostateczną decyzję i sięgniesz po ten gotowy serwis, zapoznaj się z korzyściami związanymi z tym wyborem. Przeczytaj więcej na temat SSL Shoper i świadomie zarządzaj sprzedażą w Internecie!

Shoper – stań się profesjonalistą w sprzedaży online

Sprzedaż na platformie Shoper jest przyjazna dla zarządzającego witryną internetową przede wszystkim ze względu na wszelkie udogodnienia i prostotę w obsłudze. Warto zaznaczyć, że serwis ten wyróżnia się bezpłatną wersją demo. W ten sposób sprawdzi, czy spełnia on jego oczekiwania.

Powody, dla których warto sprzedawać na platformie

Zakładający sklep na platformie Shoper chcą jak najmniej czasu poświęcać udoskonalaniu parametrów technicznych. Atutem sprzedaży we wspomnianym serwisie jest możliwość optymalizacji tworzonych tekstów umieszczanych w witrynie pod wyszukiwarkę. Można śmiało stwierdzić, że Shoper jest wsparciem w takich czynnościach, jak: formatowanie nagłówków, formułowanie opisów typu “alt” dodawanych przy elementach graficznych, link building, uzupełnianie opisów meta i title, a także kształtowanie kanonicznych adresów URL. Czego jeszcze możesz spodziewać się po platformie e-commerce?

  • Wielu dostępnych opcji (blisko 250) dedykowanych do wdrażania czynności stricte sprzedażowych,
  • wbudowanego systemu płatności (opcja uiszczania wpłat poprzez Google Pay, BLIK bądź w formie karty płatniczej),
  • integracji z firmami dostawczymi oraz kanałami społecznościowymi typu Facebook, Allegro czy Ceneo,
  • niskich kosztów przeznaczonych na użytkowanie platformy.

Szyfrowane połączenie SSL i wachlarz korzyści w Shoper

Czym jest Shoper SSL w kontekście korzystania z zasobów platformy? Właściwie to protokół sieciowy przekazujący informacje na temat bezpieczeństwa strony WWW. Szyfrowanie chroni dane przekazywane drogą elektroniczną i tym samym gwarantuje ich poufność. To współcześnie niemal konieczność w przypadku serwisów. SSL ma miejsce już w momencie uzupełnienia formularza w witrynie sprzedażowej, co z kolei przyczynia się do wzrostu zaufania internautów korzystających z zasobów strony oznaczonej “https://”. Coraz częściej użytkownicy są świadomi ryzyka związanego z poruszania się po odmętach Internetu, dlatego zaczynają zwracać uwagę na oznaczenia szyfrowania (zwłaszcza, jeżeli dotyczy to procesów transakcyjnych).

Ryzyko utraty finansów i korelacja z serwisem Facebook

Wyposażenie się w protokół sieciowy SSL to także gwarancja bezpieczeństwa w kontekście finansów. Nie narażasz siebie oraz klientów na utratę pieniędzy na różnych etapach sprzedaży. Prowadzenie e-sklepu w popularnym kanale społecznościowym, Facebook, nie ma racji bytu bez instalacji certyfikatu SSL. Kolejnym atutem jest fakt, że Shoper ma możliwość połączenia się z tym medium, który idealnie wpasowuje się w procesy zakupowe.

Dowód na faktyczne istnienie witryny i przedsiębiorstwa

Komunikat o zaistnieniu protokołu sieciowego to informacja dla klientów, że dany sklep online to wiarygodna instytucja. Certyfikat jest dowodem na rzeczywiste funkcjonowanie firmy. Co więcej, sam internauta może zweryfikować wszelkie wątpliwości co do autentyczności przedsiębiorstwa. Jest to wykonalne poprzez kliknięcie oznaczenia “kłódki” w pasku adresu. W ten sposób zyskuje wgląd w konkretne dane, m.in. wydawcę certyfikatu.

Poszanowanie autorytetu GIODO

GIODO odpowiada za bezpieczeństwo wszelkich procesów dotyczących przetwarzania danych. Polecane przez niego certyfikaty SSL to kolejny twardy dowód na to, jak duże znaczenie ma protokół na gruncie wdrażanej polityki bezpieczeństwa.

Wkraść się w łaski algorytmów Google

Lider wśród wyszukiwarek, czyli Google, zwraca szczególną uwagę na witryny funkcjonujące w oparciu o certyfikat SSL. W rankingu wyżej plasują się strony, które zostały ocenione jako mniej podatne na ataki hakerskie i inne, niepożądane aktywności. Jest to właściwie zagwarantowane poprzez instalację wspomnianego szyfrowania.

Całkowicie bezpłatny vs. komercyjny

Możesz spotkać się zarówno z bezpłatnymi, jak i komercyjnymi protokołami HTTPS. Darmowe zapewniają podstawowe bezpieczeństwo w sieci. Czym różnią się od płatnych odpowiedników? Właściwie wybór komercyjnego certyfikatu SSL wiąże się z gwarancją sprawdzalności domeny głównej oraz subdomeny.

Instalacja certyfikatu SSL to inwestycja w różne segmenty e-biznesu

Z bezpieczeństwem strony poniekąd wiąże się wizerunek firmy. Certyfikat SSL gwarantuje nabywającym bezstresowy przegląd danej witryny i oferuje pełne poczucie spokoju korzystania z zasobów strony WWW. Z tego względu warto zainstalować wspomniany protokół sieciowy i nie obawiać się niepożądanych skutków funkcjonowania serwisu w sieci.

Zainteresował Cię ten wpis? Napisz do naszych specjalistów SEO. Czekamy na Ciebie.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 9
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Co to jest CMS? Sprawdź jak wybrać najlepszy!
    Co to jest CMS? Sprawdź jak wybrać najlepszy!
    Jeśli stoisz przed rozpoczęciem działalności w sieci, musisz zdecydować się na jeden z Systemów Zarządzania Treścią. Warto znać ich wady i zalety.
    Wady i zalety Gutenberga – przyjrzyjmy się bliżej edytorowi WordPressa
    Wady i zalety Gutenberga – przyjrzyjmy się bliżej edytorowi WordPressa
    Korzystasz z WordPressa? Chcesz dowiedzieć się, jakie funkcje posiada jego edytor - Gutenberg? Koniecznie przeczytaj nasz artykuł!
    5 dodatkowych modułów na Shoperze, które mogą okazać się przydatne
    5 dodatkowych modułów na Shoperze, które mogą okazać się przydatne
    Zarządzanie sklepem to wyzwanie dla przedsiębiorców w sieci. Z pomocą przychodzą platformy e-commerce. Czego należy spodziewać się po sprzedaży na Shoper?
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.