Zapytaj o ofertę

SSL Shoper – co musisz wiedzieć?

4 min czytania
SSL Shoper – co musisz wiedzieć?
Kategoria E-Commerce

Sprzedaż w sieci wymaga rozsądnych wyborów, a te zwykle dostarczane są przez gotowe platformy typu e-commerce. Shoper jest jedną z nich, a świadczy o tym mnogość funkcji, które w sobie kryje. Zanim podejmiesz ostateczną decyzję i sięgniesz po ten gotowy serwis, zapoznaj się z korzyściami związanymi z tym wyborem. Przeczytaj więcej na temat SSL Shoper i świadomie zarządzaj sprzedażą w Internecie!

Spis treści:

Shoper – stań się profesjonalistą w sprzedaży online

Sprzedaż na platformie Shoper jest przyjazna dla zarządzającego witryną internetową przede wszystkim ze względu na wszelkie udogodnienia i prostotę w obsłudze. Warto zaznaczyć, że serwis ten wyróżnia się bezpłatną wersją demo. W ten sposób sprawdzi, czy spełnia on jego oczekiwania.

Powody, dla których warto sprzedawać na platformie

Zakładający sklep na platformie Shoper chcą jak najmniej czasu poświęcać udoskonalaniu parametrów technicznych. Atutem sprzedaży we wspomnianym serwisie jest możliwość optymalizacji tworzonych tekstów umieszczanych w witrynie pod wyszukiwarkę. Można śmiało stwierdzić, że Shoper jest wsparciem w takich czynnościach, jak: formatowanie nagłówków, formułowanie opisów typu “alt” dodawanych przy elementach graficznych, link building, uzupełnianie opisów meta i title, a także kształtowanie kanonicznych adresów URL. Czego jeszcze możesz spodziewać się po platformie e-commerce?

  • Wielu dostępnych opcji (blisko 250) dedykowanych do wdrażania czynności stricte sprzedażowych,
  • wbudowanego systemu płatności (opcja uiszczania wpłat poprzez Google Pay, BLIK bądź w formie karty płatniczej),
  • integracji z firmami dostawczymi oraz kanałami społecznościowymi typu Facebook, Allegro czy Ceneo,
  • niskich kosztów przeznaczonych na użytkowanie platformy.
Umów się na darmowy audyt Twojej strony
DARMOWY AUDYT SEO

Szyfrowane połączenie SSL i wachlarz korzyści w Shoper

Czym jest Shoper SSL w kontekście korzystania z zasobów platformy? Właściwie to protokół sieciowy przekazujący informacje na temat bezpieczeństwa strony WWW. Szyfrowanie chroni dane przekazywane drogą elektroniczną i tym samym gwarantuje ich poufność. To współcześnie niemal konieczność w przypadku serwisów. SSL ma miejsce już w momencie uzupełnienia formularza w witrynie sprzedażowej, co z kolei przyczynia się do wzrostu zaufania internautów korzystających z zasobów strony oznaczonej “https://”. Coraz częściej użytkownicy są świadomi ryzyka związanego z poruszania się po odmętach Internetu, dlatego zaczynają zwracać uwagę na oznaczenia szyfrowania (zwłaszcza, jeżeli dotyczy to procesów transakcyjnych).

Ryzyko utraty finansów i korelacja z serwisem Facebook

Wyposażenie się w protokół sieciowy SSL to także gwarancja bezpieczeństwa w kontekście finansów. Nie narażasz siebie oraz klientów na utratę pieniędzy na różnych etapach sprzedaży. Prowadzenie e-sklepu w popularnym kanale społecznościowym, Facebook, nie ma racji bytu bez instalacji certyfikatu SSL. Kolejnym atutem jest fakt, że Shoper ma możliwość połączenia się z tym medium, który idealnie wpasowuje się w procesy zakupowe.

Dowód na faktyczne istnienie witryny i przedsiębiorstwa

Komunikat o zaistnieniu protokołu sieciowego to informacja dla klientów, że dany sklep online to wiarygodna instytucja. Certyfikat jest dowodem na rzeczywiste funkcjonowanie firmy. Co więcej, sam internauta może zweryfikować wszelkie wątpliwości co do autentyczności przedsiębiorstwa. Jest to wykonalne poprzez kliknięcie oznaczenia “kłódki” w pasku adresu. W ten sposób zyskuje wgląd w konkretne dane, m.in. wydawcę certyfikatu.

Poszanowanie autorytetu GIODO

GIODO odpowiada za bezpieczeństwo wszelkich procesów dotyczących przetwarzania danych. Polecane przez niego certyfikaty SSL to kolejny twardy dowód na to, jak duże znaczenie ma protokół na gruncie wdrażanej polityki bezpieczeństwa.

Wkraść się w łaski algorytmów Google

Lider wśród wyszukiwarek, czyli Google, zwraca szczególną uwagę na witryny funkcjonujące w oparciu o certyfikat SSL. W rankingu wyżej plasują się strony, które zostały ocenione jako mniej podatne na ataki hakerskie i inne, niepożądane aktywności. Jest to właściwie zagwarantowane poprzez instalację wspomnianego szyfrowania.

Całkowicie bezpłatny vs. komercyjny

Możesz spotkać się zarówno z bezpłatnymi, jak i komercyjnymi protokołami HTTPS. Darmowe zapewniają podstawowe bezpieczeństwo w sieci. Czym różnią się od płatnych odpowiedników? Właściwie wybór komercyjnego certyfikatu SSL wiąże się z gwarancją sprawdzalności domeny głównej oraz subdomeny.

Instalacja certyfikatu SSL to inwestycja w różne segmenty e-biznesu

Z bezpieczeństwem strony poniekąd wiąże się wizerunek firmy. Certyfikat SSL gwarantuje nabywającym bezstresowy przegląd danej witryny i oferuje pełne poczucie spokoju korzystania z zasobów strony WWW. Z tego względu warto zainstalować wspomniany protokół sieciowy i nie obawiać się niepożądanych skutków funkcjonowania serwisu w sieci.

Zainteresował Cię ten wpis? Napisz do naszych specjalistów SEO. Czekamy na Ciebie.

Karolina Goćkowska
Copywriting ma we krwi, a do tworzenia tekstów pod SEO stara się podchodzić kreatywnie i nieszablonowo. Przygodę z contentem rozpoczęła już podczas studiów dziennikarskich na Wydziale Nauk Politycznych UAM. Jej mocnymi stronami są szybkie działanie i pełne zaangażowanie. Na pierwszym miejscu stawia możliwość ciągłego doszkalania się w dziedzinie e-marketingu.
Zobacz również
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.

Oceń tekst
Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 9

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

Migracja sklepu internetowego – podstawowe rzeczy, o których musisz pamiętać
Migracja sklepu internetowego – podstawowe rzeczy, o których musisz pamiętać
Migracja hostingu w branży e-commerce może wiązać się z nowymi szansami, ale także zagrożeniami dla właścicieli sklepów. Przed jej przeprowadzeniem warto dowiedzieć się, na co należy zwrócić szczególną uwagę, aby nie stracić wypracowanej pozycji na rynku.
Narzędzia marketingowe, dzięki którym zwiększysz sprzedaż
Narzędzia marketingowe, dzięki którym zwiększysz sprzedaż
Narzędzia marketingowe mogą znacznie ułatwić Twoją działalność w Internecie. W tym artykule dowiesz się, z jakich programów warto skorzystać!
Cross-border e-commerce. Co zrobić, by skutecznie wyjść za granicę ze sklepem internetowym?
Cross-border e-commerce. Co zrobić, by skutecznie wyjść za granicę ze sklepem internetowym?
Chcesz wypromować swój sklep na zagranicznym rynku? W takim razie koniecznie przeczytaj nasz artykuł.

Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę