Jeśli podbiłeś już polski rynek i chcesz dalej się rozwijać, z pewnością warto zainteresować się pozycjonowaniem w UK.
W pierwszym kroku powinieneś zdefiniować grupę docelową. Warto prześledzić etapy, które trzeba przejść, by uzyskać wysokie pozycjonowanie stron UK.
Przeanalizuj ruch na stronie, np. używając Google Analytics. Zrozumienie, na czym polega pozycjonowanie stron w UK pod względem przepływu Twojej grupy docelowej jest podobne w różnych krajach.
Następnie ustal, kim są Twoi odbiorcy. Informacje te pozwolą określić średni budżet statystycznego klienta czy jego miejsce zamieszkania. Przy pozycjonowaniu stron internetowych UK będzie to miało duże znaczenie.
Pozycjonowanie stron to tylko pozornie trudne wyzwanie. Przy użyciu tych narzędzi uda Ci się określić odpowiednie słowa klucze i tym samym sprawdzić regionalne trendy.
Pierwszym z nich jest Ubersuggest. Dzięki niemu sprawdzisz, jak zachowują się inne słowa powiązane z wybranym hasłem. Wybór słów kluczy to podstawa, aby uzyskać skuteczne pozycjonowanie stron.
Drugim narzędziem jest AnswerThePublic. Tutaj znajdziesz „frazy długiego ogona”. To dosyć szczegółowe zapytania składające się z kilku słów.
Decydując się na pozycjonowanie stron UK, pamiętaj o:
Warto rozpocząć przygodę z zagranicznym SEO i pozycjonowaniem strony na UK.
Aby poznać swojego klienta na Wyspach, potrzebne będą Ci te narzędzia:
Istnieją pewne przeszkody, na które warto zwrócić uwagę. Należą do nich:
Warto zastanowić się nad pomocą, jaką daje agencja SEO. Dzięki niej pozycjonowanie stron UK nie będzie problemem.
Dodawaj merytoryczne treści, spraw, żeby strona była szybsza i kontroluj, co się dzieje ze słowami kluczowymi. Pozycjonowanie stron internetowych w UK to wieloczęściowy, ciągły proces.
Czy blog jest potrzebny? Może przydać się w sprzedaży publikacji sponsorowanych. Dzięki rzetelnym artykułom możesz dokonać skutecznej budowy bazy linków zewnętrznych i wewnętrznych.
Jeżeli adres Twojej strony internetowej znajduje się na początku stawki, to spełniasz już warunki wyszukiwarki.
Proces pozycjonowania UK zgodnie z wytycznymi Google kształtuje Twój obraz i wiarygodność w Internecie.
Jeśli dobrze ustawisz słowa klucze, to już po kilku miesiącach zaczniesz odczuwać pozytywne skutki takiej promocji.
Pozycjonowanie stron internetowych w Wielkiej Brytanii poprawia jakość UX, czyli user experience – doznania związane z użytkowaniem witryny.
Przykłady dobrego UX dzięki SEO:
Zoptymalizowana strona internetowa pod wyszukiwarkę sprawi, że Twoje działania staną się zorganizowane i uzasadnione.
Swobodnie ustalisz swoje cele oparte o ruch na stronie czy przychody.
Inwestujesz w dobrą treść na stronie oraz masz rozwinięte social media? Pamiętaj, że w taki sposób możesz liczyć na zwiększenie zysków i zdobycie uwagi klienta.
Korzyści z pozycjonowania strony na UK:
Jeśli chcesz wejść na rynek brytyjski, musisz stworzyć podstrony w British English.
Następnie czas na audyt SEO, który pokaże, jakie kroki trzeba podjąć, żeby strona zyskała wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.
W procesie SEO na Wielką Brytanię przydadzą się:
Właściwą witryną dla prowadzenia biznesu na brytyjskim rynku jest ta o rozszerzeniu .uk lub co.uk (.com to mało popularna opcja na terenie Wielkiej Brytanii).
Jeżeli jesteś właścicielem dużego sklepu czy biznesu online, wejście na nowy rynek UK wiąże się z tłumaczeniem całej strony, do której nie można już zmienić rozszerzenia domeny. Co zrobić, żeby dobrze pozycjonować stronę na UK?
Jeśli nie chcesz tego przygotowywać na własną rękę, odpowiednia agencja SEO Ci pomoże.
O czym pamiętać, wchodząc na lokalny rynek UK? Stawiaj na unikalną zawartość strony, która będzie odpowiadać potrzebom Twojego przyszłego klienta.
To dostosowanie swojej strategii SEO tak, aby znaleźć klienta w danym obszarze geograficznym.
SEO na określonym terytorium może być wskazane dla usług i produktów dostępnych tylko lokalnie.
Warto pozycjonować stronę na UK szczególnie, kiedy liczy się klient z danego regionu. To ważne zwłaszcza w przypadku sklepów internetowych.
NAP to skrót od podstawowych danych Twojej firmy — name, address, phone number. Sprawdzenie informacji w Internecie pod tym kątem daje pewność, że w każdym miejscu online są one prawidłowe.
Udzielaj się w regionalnych social mediach, nawiązuj kontakt z twórcami stron podobnych tematycznie do Twojej. Dzięki zbudowaniu sieci cytowań o Twojej firmie umacniasz zaufanie do marki i dajesz szansę na znalezienie w Internecie pozycjonowanej witryny.
Ten krok jest niezmienny, nieważne czy pozycjonujesz lokalnie, czy na duże rynki. Słowa klucze to zasadniczy element pozycjonowania na mniejszy obszar geograficzny. Sprawdź krótkie słowa kluczowe i frazy długiego ogona.
Zadbaj o rozszerzenie grupy odbiorców, a więc o to, żeby było Cię widać zarówno wśród młodych, jak i starszych odbiorców. Pozwalają na to różne platformy pośredniczące.
Zdecydowana większość CMS ma wtyczki, które optymalizują stronę internetową pod telefony komórkowe. Pamiętaj o internautach używających urządzeń bezprzewodowych!
Jeżeli szukasz pomocy przy pozycjonowaniu UK, zgłoś się do nas! Podczas rozmowy możesz zapytać m.in. o to, ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych czy też, jakie są zasady sprawnego SEO.
Pozycjonowanie w UK to dość wymagający proces, którego koszty będą nieco wyższe niż w przypadku SEO na terenie kraju. Niemniej jednak na cenę tego procesu wpływ ma wiele czynników, dlatego warto skonsultować to z profesjonalną agencją SEO.
Pozycjonowanie w UK to czasochłonny proces, na którego efekty czekać trzeba od kilku do nawet kilkunastu miesięcy. Czas ten uwarunkowany jest czynnikami, takimi jak konkurencyjność branży, trudność słów kluczowych, aktualna pozycja strony w wyszukiwarce czy rodzaj wykorzystanych technik SEO.
Pozycjonowanie lokalne w UK to świetne rozwiązanie dla każdego przedsiębiorstwa, któremu zależy na pozyskiwaniu nowych klientów z określonego obszaru geograficznego. Lokalne SEO jest ponadto znacznie tańszym rozwiązaniem, dlatego koncepcję tę rozważyć powinien każdy właściciel małej lub początkującej firmy.
Pozycjonowanie stron na UK to proces, który niesie za sobą wiele istotnych dla rozwoju marki korzyści. Zaliczyć do nich można możliwość dotarcia do szerokiego grona zagranicznych odbiorców, lepszą widoczność w wyszukiwarce oraz satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe.
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.