Zapytaj o ofertę
Czy pozycjonowanie musi dużo kosztować?

Czy pozycjonowanie musi dużo kosztować?

Odcinek 09
Sezon 1
Obejrzenie odcinka zajmie Ci: 27 min.

Jak wygląda proces wstępnej usługi SEO?

Przygotowanie wstępnej usługi SEO odbywa się po zapoznawczym spotkaniu z handlowcem oraz określeniu głównych problemów z optymalizacją. Dopiero na tym etapie przygotowujemy strategię, czyli plan rozwoju serwisu, w którym uwzględniamy obszary potencjału, analizujemy konkurencję oraz przedstawiamy swój pomysł na przebicie konkurentów.

Jakie problemy zgłaszają klienci? Jakie są ich główne oczekiwania?

Właściwie rzadko się zdarza, że klient, który do nas przychodzi, nie miał wcześniej styczności z firmą pozycjonerską. Najczęstsze powody to: zbyt małe zarobki, niska widoczność.

Od czego zależy koszt SEO? Ile kosztuje pozycjonowanie?

To jest temat rzeka, ponieważ można wymieniać dużo kwestii, które wpływają na ostateczną wycenę. Przygotowując wycenę bierzemy pod uwagę czy jest to duży sklep z dużym potencjałem na rozbudowę, czy mała strona usługowa. Inne ważne kwestie to ocena tego, na jakim etapie jest profil linkowy klienta: czy potrzebna będzie duża rozbudowa pod kątem ilości. Kolejnym aspektem, który będzie wpływać na ostateczną wycenę jest treść.

Jakie obawy mają klienci agencji SEO? Jakie są najczęstsze pytania?

Klienci często pytają nas czy jesteśmy w stanie pracować na platformie, na której działa ich biznes. I to jest właśnie jedno z najczęstszych pytań, które słyszymy.

Czy często się zdarza, że klienci pytają czy powinni migrować na inną platformę?

Tak. To jest również częste pytanie. Zdarza się, że klienci dopytują, jaką platformę jesteśmy w stanie mu polecić. Nasza odpowiedź zależy od tego, czy klient posiada wsparcie techniczne. Wiele zależy też od branży.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Opinie w Google Ads: jak zwiększyć ich efektywność?
    Opinie w Google Ads: jak zwiększyć ich efektywność?
    Rekomendacje innych klientów wpływają na decyzje zakupowe kolejnych osób. Wykorzystaj ich potencjał w Google Ads i zwiększ efektywność swoich reklam.
    Cały e-commerce w jednym miejscu. iCEA Group na Targach eHandlu
    Cały e-commerce w jednym miejscu. iCEA Group na Targach eHandlu
    Za nami 23 edycja Targów eHandlu, najważniejszego wydarzenia dla sprzedawców online w Europie Centralnej. 34 prelekcje, 150 wystawców i networking […]
    Czym jest User Experience (UX)?
    Czym jest User Experience (UX)?
    Optymalizacja pod kątem wrażeń odbiorcy zorientowana jest na wrażenia i emocje, jakie towarzyszą mu podczas korzystania ze strony internetowej, sklepu […]
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.