Zapytaj o ofertę
Eksperci zdradzają tajniki pozycjonowania. Ich sposób na sukces Cię zszokuje!

Eksperci zdradzają tajniki pozycjonowania. Ich sposób na sukces Cię zszokuje!

Odcinek 10
Sezon 1
Obejrzenie odcinka zajmie Ci: 26 min.

Jak wygląda SEO serwisów informacyjnych?

Przede wszystkim musimy tutaj zaznaczyć, że istnieją dwa główne rodzaje serwisów. Mamy serwisy newsowe (informacyjne), w których publikuje się treści o krótkim czasie użyteczności. Mamy też serwisy z zakresu tematyki specjalistycznej bądź po prostu branżowej, hobbystycznej. Tam materiały utrzymują tą ważność dłużej. Ale też potrzebują w jakiś sposób naszej pomocy. Praca na obu rodzajach portali jest podobna, choć różni się w niektórych aspektach, w szczególności w priorytetach działań, które wprowadzamy.

Co jest priorytetem w przypadku takich serwisów?

Na początku współpracy sprawdzamy czy portal ma podstawę do robienia SEO. Często jest tak, że wchodzimy z działaniami na nowy serwis, analizujemy go pod kątem tych kwestii, które dla nas są ważne i okazuje się, że serwis posiada błędy niepoprawiane od lat – ignorowanie ich sprawiło, że ten serwis zaczął tracić ruch. Wówczas praca zaczyna się od załatania tych “dziur”, które przez lata sprawiły, że serwis zaczął tracić.

Jakie są najpopularniejsze “dziury”, które dostrzegasz na portalach?

Trudno wymienić główne elementy, które się powielają, ale często jest to problem z duplikacją treści i kanibalizacją.

Z czego najczęściej to wynika?

Głównie są to problemy techniczne: na przykład publikujemy artykuł pod kilkoma różnymi adresami. Oczywiście użytkownikom prezentujemy jeden adres, ale w głębi systemu jest zduplikowany adres widoczny dla Google.

Dlaczego tak jest, że niektóre teksty nie zwiększają widoczności strony?

Dzieje się tak, ponieważ osoby piszące teksty często nie mają świadomości SEO – teksty są dobre, ale nic nie wnoszą do optymalizacji SEO. Czyli nie mają odpowiedniej struktury nagłówków ani też dobrze uzupełnionej sekcji head. Innym problemem są zdjęcia o zbyt dużej rozdzielczości.

Czym jest Google News?

Google News jest potężnym źródłem ruchu, jeżeli wykorzystamy go odpowiednio. Jednak często wydawcy nie zdają sobie sprawy z tego, jaki potencjał tkwi w Google News, a nawet nie wiedzą, że Google News istnieje.

Co można zyskać dzięki Google News?

Dołączenie do Google News pozwala zdobyć klientów, czytelników, którzy w żaden inny sposób nie dowiedzieliby się o serwisie. To nowy sposób dotarcia do użytkowników poza social mediami, itd.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Inbound vs. outbound marketing: jaka jest różnica?
    Inbound vs. outbound marketing: jaka jest różnica?
    Inbound i outbound marketing to najlepsze sposoby na promowanie Twojego biznesu w Internecie. Dowiedz się, czym się różnią i dlaczego powinieneś je wykorzystać.
    Lejek sprzedażowy – czym jest i jak go zaprojektować?
    Lejek sprzedażowy – czym jest i jak go zaprojektować?
    Koncepcję lejka sprzedażowego powinien znać każdy sprzedawca. Czym jest? Jakie ma etapy? Jak go zaprojektować? Dowiesz się tego podczas lektury!
    Marketing 360° – co to jest?
    Marketing 360° – co to jest?
    Przedsiębiorcy, chcąc dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, wysoko stawiają poprzeczkę. Przygotowują kompleksowe strategie promocji dla swoich marek.
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.