Zapytaj o ofertę
Co to jest fanpage?

Co to jest fanpage?

17 min. czytania

Facebook to jeden z portali społecznościowych, który zdobył naprawdę ogromną popularność. Powstał w 2004 roku i początkowo miał ograniczać się do skupiania społeczności studenckiej na Harvardzie. Szybko jednak został doceniony, dostrzeżony i uruchomiony dla pozostałych internautów. Według serwisu Statista regularnie z Facebooka korzysta około 1/3 populacji, a w 2020 roku serwis posiadał już 2,8 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie. W Polsce liczba osób korzystających z Facebooka wynosi około 16 milionów. To ogromna ilość. Wyłączając najmłodsze dzieci, osoby w bardzo podeszłym wieku i osoby niekorzystające z Internetu można przyjąć, że zdecydowana większość internautów posiada konto na tym serwisie. Od swojego debiutu Facebook przeszedł wiele zmian. Obecnie przechodzi wielką transformację – zmienia się w Meta, wizję Marka Zuckerberga zakładającą powstanie wirtualnej rzeczywistości Metaverse. To odważny projekt, który sprawia, że platforma nieustannie się rozwija. Potencjał Facebooka dostrzegają coraz częściej firmy, które zakładając swoje fanpage mogą aktywnie reklamować się i zdobywać fanów za pośrednictwem tej platformy.

Profil osobisty a fanpage

Szczególnie osoby prowadzące małą działalność lub influencerzy zastanawiają się, czy lepiej jest prowadzić na Facebooku profil osobisty czy firmowy. Odpowiedź jest w tym przypadku bardzo prosta i poparta licznymi zaletami – zdecydowanie lepiej jest prowadzić oddzielnie profil osobisty i firmowy. Fanpage firmowy na Facebooku daje o wiele większe możliwości markom, które chcą się skutecznie reklamować i promować w social media. Profile firmowe oferują dostęp do statystyk, możliwość reklamowania się w Facebook Ads, ułatwienia w zakresie szybkiego odpowiadania na wiadomości, a także zupełnie inny interfejs niż profile prywatne. Ponadto lepiej jest nie łączyć w sieci życia prywatnego z zawodowym. Profil na Facebooku powinien być wizytówką firmy, a profil prywatny służyć na potrzeby osobiste. Fanpage firmowy wygląda zdecydowanie bardziej profesjonalnie niż nawet najlepiej prowadzony osobisty profil. Ponadto do fanpage można udzielić dostępu dodatkowym osobom, czego lepiej jest nie robić w przypadku swojego osobistego profilu. Funkcje te można oczywiście dostosować do zakresu odpowiedzialności i powierzonych zadań przypisanych do konkretnych osób.

Jak założyć fanpage firmy na Facebooku?

Założenie fanpage firmy na Facebooku jest bardzo proste, darmowe i można je wykonać zaledwie w kilku krokach:

    1. Na początek najlepiej jest posiadać profil prywatny za pośrednictwem którego założony zostanie profil firmowy. W tym celu należy przejść do sekcji „Strony” znaczonej flagą na maszcie.
    2. Jeśli nie posiada się żadnego konta na Facebooku to utworzenie fanpage dalej jest możliwe. Wystarczy jedynie przejść do strony startowej Facebooka i wybrać opcję „Utwórz stronę dla gwiazdy, zespołu lub firmy”. Po tym kolejne kroki są już praktycznie takie same.
    3. Po tym ukaże się panel, który pozwoli na stworzenie firmowej strony. Na początkowym etapie należy wybrać wszystkie podstawowe parametry, takie jak nazwa fanpage, kategoria, a także wprowadzić opis. Ilość miejsca jest niewielka, ale w opisie powinny znaleźć się najważniejsze słowa kluczowe.

Facebook – zakładanie stronyFacebook – zakładanie strony

  1. Po wybraniu przycisku „Utwórz stronę” fanpage na Facebooku zaczyna funkcjonować. Kolejnymi bardzo ważnymi elementami jest dodanie grafiki. Powinna ona korespondować z dotychczas utrzymywaną szatą graficzną. Ponadto dodane zdjęcia powinny być jak najwyższej jakości. Warto zamieszczać autorskie zdjęcia, a nie takie pobrane z bezpłatnego stocka. Pliki, które wybierzemy warto dodatkowo podpisać nazwą fanpage, aby wspomagać pozycjonowanie. Warto również sprawdzić wytyczne co do zdjęć zamieszczanych na serwisie.
  2. Po tym procesie dostępne są kolejne kroki konfiguracji. Można przesłać kolejne obrazy, opublikować pierwszy post powitalny, zaprosić osoby do polubienia strony, oraz dodać różne przyciski. Można od razu wykonać te akcje lub wrócić do nich później. Zanim zaprosisz fanów do polubienia witryny, warto jest nieco bardziej popracować nad jej treścią. Są nikłe szanse, że internauci polubią dopiero co utworzoną stronę i w dodatku bez zawartości. Warto zapraszać tylko tych znajomych, którzy mogą być autentycznie zainteresowani pojawiającymi się treściami. Puste polubienia strony, które nie poniosą za sobą późniejszych interakcji, będą praktycznie bez znaczenia. Dlatego w ostatnim czasie bardzo spadło zainteresowanie kupowaniem fanów, co było jedynie sztucznym napędzaniem ilości polubień fanpage.
  3. Kolejnym elementem podczas tworzenia firmowego fanpage na Facebooku jest wybór „przycisku promującego stronę”. Do wyboru będzie kilka możliwości np. osoba, która wejdzie na fanpage będzie mogła np. zacząć go obserwować, złożyć zamówienie, zarezerwować termin lub uzyskać wycenę czy skontaktować się z firmą. Nie musisz jednak ustawiać żadnego przycisku.
  4. Dostępne jest również ustawienie własnej nazwy użytkownika dla strony. Dzięki temu znacznie skróci się URL prowadzący do witryny. Krótszy link będzie się nie tylko lepiej prezentował, ale będzie także łatwiejszy do zamieszczenia w różnych miejscach w sieci.
  5. Kolejnym bardzo ważnym elementem jest wprowadzenie podstawowych danych na temat strony. Znajduje się tam lokalizacja, adres prowadzący do witryny docelowej lub sklepu, godziny otwarcia, dane kontaktowe, w tym numer telefonu, adres e-mail lub możliwość skontaktowania się za pomocą Messengera.
  6. Po zakończeniu konfiguracji warto sprawdzić czy wszystkie elementy na Facebooku działają jak trzeba. Można również poprosić rodzinę i bliskich znajomych o przetestowanie fanpage i opinie na jego temat. Bardzo dobrze prezentują się zamieszczane na profilu recenzje i oceny. Warto zadbać o to, aby średnia utrzymywała się w pobliżu 5 gwiazdek.

Jak widać założenie fanpage na Facebooku wcale nie jest trudnym procesem. Warto jednak przygotować sobie wcześniej wszystkie niezbędne materiały, w tym grafiki czy opis.

Założenie fanpage na telefonie

Założenie fanpage za pośrednictwem smartfona również jest możliwe i bardzo podobne do procesu, jaki można wykonać na komputerze. Zdecydowanie wygodniej jest jednak założyć profil za pośrednictwem komputera, korzystając z dostępnych na nim plików. Podobnie obsługa i moderacja profilu możliwa jest z poziomu telefonu. To bardzo wygodne rozwiązanie, szczególnie dla osób mobilnych, które w każdej chwili mogą pozostać w kontakcie ze swoimi fanami. Warto zwrócić uwagę na następujące po przejściu na utworzoną witrynę przełączanie konta. Wówczas lajkuje się posty, komentuje i pisze wiadomości jako firmowy fanpage. Należy uważać, aby nie popełnić gafy i nie komentować różnego rodzaju treści na Facebooku przy pomocy firmowego konta jako prywatny użytkownik.

Zarówno założenie firmowego fanpage z poziomu komputera, jak i telefonu opiera się na przejściu przez bardzo intuicyjny kreator, który podpowiada, jakie czynności należy wykonać. Po wszystkim warto obejrzeć stronę także na urządzeniach mobilnych, aby sprawdzić czy wszystkie elementy poprawnie się wyświetlają.

Pozycjonowanie na Facebooku

Pozycjonowanie na Facebooku przypomina nieco klasyczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce. Tutaj również warto zadbać o elementy, które sprawią, że fanpage będzie dobrze widoczny w wynikach wyszukiwania. Przede wszystkim należy zadbać o jego prawidłową nazwę. Najlepiej jest umieścić w niej nazwę marki z krótkim opisem. Nazwa fanpage powinna zamknąć się w kilku słowach, nie może być również zbyt długa. Kolejnym ważnym elementem jest opis fanpage, który będzie zawierał wiele słów kluczowych. Warto wykorzystać w tym celu całe dostępne miejsce. Oprócz tego należy wypełnić wszystkie dane kontaktowe, co będzie pozytywnie działało nie tylko na pozycjonowanie, ale także dostarczy niezbędne informacje Twoim klientom. Warto również zadbać o częste aktualizowanie informacji i regularne zamieszczanie wpisów. Możesz w tym celu udostępniać informacje ze strony czy sklepu przypisanego do fanpage lub prezentować treści z innych miejsc np. dobrze pozycjonujących się portali.

Ważne jest również wywoływanie interakcji i nawiązanie dialogu z klientami. Aktywne fanpage są zdecydowanie bardziej promowane przez Facebooka. Warto jeszcze pamiętać o tym, że w social mediach wiele dzieje się na podstawie wzajemnych rekomendacji użytkowników. Zachęcaj więc ich do udostępniania treści, co pozwoli na zdobywanie większych zasięgów i zainteresowanie osób spoza społeczności.

Pomóc w pozycjonowaniu mogą również reklamy zamieszczane na Facebooku. Podobnie jak w przypadku witryn internetowych – im większa siatkę lajków, linków, słów kluczowych, udostępnień zbudujesz wokół fanpage, tym większa szansa na jego lepszą pozycję w wyszukiwarce Facebooka.

Nie ma jednak co liczyć, że fanpage będzie występował po słowach kluczowych wysoko w wyszukiwarce Google. Facebook dąży do tego, aby wszystko co się na nim dzieje pozostawało w środku, dlatego dobrze pozycjonowany fanpage na Facebooku, w sieci może nie zdobyć zbyt wysokiego miejsca.

Reklamowanie na Facebooku

Reklamowanie na Facebooku może dotyczyć zarówno niewielkiej lokalnej firmy, jak i ogólnopolskiego giganta. Wiele zależy tutaj przede wszystkim od prawidłowego ustawienia kampanii. Zanim utworzysz reklamę, zastanów się, na jakie wyniki liczysz i jaką kwotę chcesz na nie przeznaczyć.

Jak stworzyć reklamę na Facebooku?

Wbrew pozorom stworzenie reklamy na Facebooku jest dość łatwe. Oto instrukcja, dzięki której nie będzie to dla Ciebie żadnym problemem.

    • Na początku należy wybrać cel reklamy. Warto w tym miejscu zastanowić się, po co powstał fanpage i jaka ma być misja nowej reklamy.

Facebook – wybór celu reklamyFacebook – wybór celu reklamy

    • Następnie należy wybrać grupę odbiorców. Do określenia jest ich wiek, miejsce zamieszkania, płeć, język oraz wiele innych. Te parametry wystarczy określić na podstawie wcześniej opracowanej grupy docelowej. Facebook dzięki gromadzeniu wielu osobistych informacji użytkowników jest w stanie precyzyjnie dobrać adresatów reklamy.

Facebook – wybór grupy odbiorcówFacebook – wybór grupy odbiorców

    • Kolejnym elementem jest określenie, gdzie reklama powinna się wyświetlać. Może to być serwis Facebook, Instagram lub komunikator Messenger. Można również skierować reklamę na konkretne urządzenia mobilne.

Facebook – wybór miejsca wyświetlania reklamFacebook – wybór miejsca wyświetlania reklam

    • Po tym następuje określenie budżetu, jaki można przeznaczyć na reklamę. Należy ustawić dzienny budżet i czas przez jaki ma być wyświetlana treść. Po wyczerpaniu się środków reklama zostanie zatrzymana.

Facebook – określenie dziennego budżetuFacebook – określenie dziennego budżetu

  • Ważnym krokiem jest również wybór formatu reklamy. Wiele zależy tutaj od miejsca emisji reklamy i jej celu. Można wybrać do reklamowania galerię zdjęć, filmik czy baner. Format dostosowany jest także do wybranych urządzeń – stacjonarnych lub mobilnych.
  • Po wybraniu najważniejszych parametrów można już złożyć zamówienie na reklamę. Może upłynąć nieco czasu zanim zostanie ona zaakceptowana i zacznie się wyświetlać wybranym osobom.
  • Ostatni etap reklamowania się jest bardzo ważny, bo skupia się na analityce i mierzeniu jej skuteczności. Dzięki temu możesz wywnioskować, co sprawdziło się w reklamie, a co nie zadziałało najlepiej i na tej podstawie tworzyć kolejne kampanie reklamowe.

Zalety posiadania firmowego fanpage na Facebooku

Jednym z elementów zachęcających do założenia fanpage na Facebooku są niewątpliwe zalety, które się z tym wiążą.

  • Budowanie wizerunku marki – fanpage na Facebooku daje możliwość przedstawienia marki z nieco innej strony niż dotychczas. Zwykle fanpage są nieco mniej sztywne i oficjalne niż witryny internetowe. Sprzyja temu specyfika social media. Wiele firm ociepla swój wizerunek właśnie poprzez przyjazne posty i zaczepianie klientów np. w humorystyczny sposób. Firmowy fanpage pozwala na zaprezentowanie marki osobom, które normalnie nie dotarłyby do niej w żaden inny sposób.
  • Zdobywanie fanów – jednym z elementów pracy nad firmowym fanpage jest pozyskiwanie fanów. Najtrudniej jest zdobyć pierwszych obserwujących. Później już siatka fanów zaczyna się rozrastać. Polubienie Twojego fanpage jest wyświetlane innym osobom z sieci znajomych danego fana, dzięki czemu kolejne osoby mogą zainteresować się Twoim fanpage. Za pośrednictwem stron internetowych czy sklepów nie ma zwykle możliwości zbudowania społeczności – utworzenia fanpage, grupy dyskusyjnej, a takie opcje dostarczają właśnie social media.
  • Nawiązanie dialogu i relacji z potencjalnymi klientami – fanpage na Facebooku pomaga skrócić dystans i nawiązać wartościowy dialog. Dzięki wyciąganiu wniosków i statystykom można wywnioskować, jakie posty cieszą się największym zainteresowaniem. Również aktywnie należy działać w obrębie skrzynki pocztowej i odpowiadać na prywatne zapytania kierowane przez użytkowników. Za pomocą fanpage marka może nawiązać dialog z klientami, co jest bardzo ważne, aby podtrzymywać relację i zatrzymać ich u siebie na dłużej.
  • Możliwość dodatkowej reklamy i sprzedaży – za pośrednictwem fanpage można dodatkowo się reklamować np. poprzez uruchomienie Facebook Ads. Reklama trafi wówczas do odpowiednio opracowanej grupy docelowej. Reklamy na Facebooku są zwykle dyskretne, wyświetlane w głównym feedzie lub na boku tablicy i zazwyczaj dopasowują się do zainteresowań poszczególnych użytkowników.
  • Elastyczna relacja z klientami – fanpage powinien być atrakcyjnym miejscem dla fanów, które jednocześnie przyniesie Ci korzyści. Zamieszczanie linków do strony głównej czy np. poszczególnych produktów w sklepie powinno sprowadzić dodatkowy ruch na Twoją witrynę. Ponadto fanpage może służyć do kontaktu z klientami, dzięki czemu szybciej odpowiesz na ich pytania. Dobrze poinformowany klient łatwiej zdecyduje się na zakup niż ten, który nadal ma wiele pytań.

Moderacja fanpage

Jednym z najważniejszych elementów nie jest samo założenie fanpage na Facebooku, ale jego późniejsze prowadzenie, czyli bieżąca administracja. Może być ona częścią składową działań prowadzonych przez agencję marketingową. Możesz również zdecydować się na nią nieco później, w momencie, kiedy fanpage się rozrośnie i przyciągnie wielu odbiorców. Moderacja obejmuje odpowiadanie na komentarze użytkowników, a także na pojawiające się zapytania prywatne. To bardzo ważne, aby ustalić sobie maksymalny czas reakcji na zamieszczone treści. Szacuje się, że czas ten powinien wynosić najlepiej od 30 minut do godziny. Osoby, które zadają pytanie za pośrednictwem fanpage, oczekują szybkiej odpowiedzi. Nad największymi fanpage opiekę sprawują całe zespoły moderatorów, które są odpowiedzialne za bieżącą komunikację z użytkownikami. Aby zbudować taki zespół niezbędne jest przygotowanie odpowiednich dokumentów i informacji, aby pracujące osoby mogły jak najszybciej udzielać fachowej odpowiedzi.

Facebook – dodawanie moderatorówFacebook – dodawanie moderatorów

Warto opracować sobie również schemat działania szczególnie w przypadku problematycznych klientów zadających niewygodne pytania, zgłaszających reklamację, skarżących się na poziom obsługi itp. Musisz przygotować się na to, że prywatne zapytania na Facebooku będą w większości miały charakter neutralny lub negatywny. Oczywiście zdarzają się osoby, które piszą z podziękowaniem, jednak są one w mniejszości. Warto więc opracować sobie ścieżkę i schemat zachowania moderatorów w trudnych przypadkach. Pamiętaj też o zasadach związanych z RODO, a także zachowaniem kultury wypowiedzi. Moderatorzy powinni także mieć miejsce do którego mogą kierować problematyczne zapytania np. przekierowywać takie osoby na infolinię lub do działu obsługi klienta. Warto jednak móc w maksymalnie możliwy sposób rozwiązywać problemy klientów na poziomie social media i fanpage, aby nie powędrowali oni dalej do sieci np. na fora i nie rozprzestrzeniali negatywnych opinii. Moderacja powinna również odbywać się w optymalnych godzinach np. od 8 do 22. Można za pomocą statystyk opracować w jakich dniach i godzinach pojawia się najwięcej zapytań i wówczas oddelegować do pracy więcej moderatorów.

Kto może prowadzić firmowy fanpage?

Firmowy fanpage może prowadzić praktycznie każda osoba. Warto jednak żeby posiadała odpowiednią wiedzę i doświadczenie, bo fanpage na Facebooku daje ogromne możliwości, które warto w pełni wykorzystać. Często do pracy nad firmowym fanpage oddelegowane są osoby zatrudnione w danej firmie. Takie rozszerzenie obowiązków może być kłopotliwe, jeżeli wskazany pracownik nie odbędzie wcześniej żadnego szkolenia. Wiele materiałów dotyczących prowadzenia fanpage jest dostępne w sieci, jednak aby do nich dotrzeć, trzeba chociaż w minimalnym stopniu interesować się tym tematem.

Jeszcze innym rozwiązaniem szczególnie w niewielkich firmach jest prowadzenie fanpage przez właściciela firmy. Takie rozwiązanie może sprawdzić się na początku, jednak wraz z upływającym czasem i rozrastaniem się fanpage codzienna administracja może być bardzo problematyczna. W social mediach bardzo ważny jest czas reakcji. Zajęty innymi sprawami firmy właściciel może więc nie mieć wystarczająco dużo czasu na zajmowanie się na bieżąco fanpagem na Facebooku, a od tego już tylko krok do katastrofy i odpływu fanów.

Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest zatrudnianie profesjonalistów i rozliczanie się za osiągane wyniki fanpage. Można zwrócić się w tym celu do specjalisty-freelancera, który dodatkowo zajmuje się działaniami marketingowymi. Tego typu osoby mogą spokojnie wystawiać faktury i rozliczać się za wyniki swojej pracy. Najczęściej pracują na etacie w agencji marketingowej lub w zbliżonych podmiotach, a po godzinach wykonują dodatkową pracę. Jeśli jednak zależy Ci na pełnej obsłudze i niczym nieskrępowanym kontakcie telefonicznym lub osobistym, to najlepszym wyjściem jest skorzystanie z usług agencji marketingowej, która w kompleksowy sposób opracuje strategię prowadzenia Twojego fanpage, zajmie się administracją oraz reklamą, a także doradzi nowe rozwiązania. Agencje SEO zatrudniają zwykle kilku specjalistów social media, którzy specjalizują się w różnego rodzaju fanpage na Facebooku. Warto poprosić o portfolio agencji lub poszczególnych osób, które będą pracowały przy Twoim projekcie.

Koszty prowadzenia fanpage

Wydaje się, że prowadzenie fanpage nie wiąże się z żadnymi kosztami, bo założenie profilu jest darmowe. To jednak błąd, bo koszty z pewnością się pojawią, a wiele zależy tutaj od osób, które są odpowiedzialne za jego zarządzenie. Jeśli zdecydowałeś się sam jako właściciel zająć się prowadzeniem fanpage na Facebooku, to największym kosztem będzie czas, który będziesz musiał poświęcić na opracowanie niezbędnych informacji i samo administrowanie kanałem. Czas jest bardzo kosztownym elementem pracy każdego przedsiębiorcy. Delegowanie zadań związanych z social media do innego pracownika również sprawi, że nie będzie on już tak dostępny jak do tej pory, co może wiązać się z pewnymi ograniczeniami i kosztami. Namacalne koszty pociągnie zaś za sobą zatrudnienie freelancera lub agencji SEO. W tym przypadku zyskujemy jednak pewność, że profilem zajmą się jedynie specjaliści. Wszystko zależy od etapu na którym się znajdujesz. Jeśli usługa ma obejmować zarówno kreację, jak i zaplanowanie całej komunikacji, elementy graficzne, założenie fanpage i administrację przez 7 dni w tygodniu, to należy liczyć się ze znacznymi kosztami. Profesjonalnie prowadzony fanpage jednak od razu łatwo zauważyć. To profile na których wszystko jest dopracowane nawet w najmniejszym calu.

Rozpoczynając pracę z agencją marketingową, z pewnością zostanie Ci zaprezentowana oferta na założenie fanpage na Facebooku razem z harmonogramem i sugerowanym budżetem. W usłudze zawarta będzie również prowizja agencji, co jest jednak zupełnie naturalne. Zatrudniając agencję, praktycznie nie musisz martwić się o realizację poszczególnych etapów, a jedynie obserwować wyniki. Oddzielnym zagadnieniem jest dodatkowa płatność za reklamowanie na Facebooku w systemie Facebook Ads, gdzie praktycznie nie ma ograniczeń. Na reklamę na serwisie możesz przeznaczyć dowolną kwotę niezależną od kosztów kampanii. Agencja przedstawi Ci raport z działań, który może obejmować podsumowania tygodniowe, miesięczne lub zbiorcze. Warto ustalić zakres działań agencji, a także szacunkowy czas trwania współpracy.

Oprócz zatrudnienia agencji czy delegowania zadań musisz również samemu obserwować social media i zgłębiać wiedzę na ich temat. Pozwoli to nie tylko lepiej poruszać się w tej materii, ale także wysuwać bardziej adekwatne oczekiwania.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 8
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Trendy w social mediach 2022
    Trendy w social mediach 2022
    Jesteś ciekawy co nowego w social mediach? Przeczytaj o trendach na 2022 rok!
    Jak założyć i promować kanał na YouTube?
    Jak założyć i promować kanał na YouTube?
    Czy wiesz, że kanał na Youtube można pozycjonować? Choć na jego widoczność wpływa głównie zainteresowanie odbiorców, kilka sztuczek SEO może podbije widoczność Twoich filmów!
    Czy warto reklamować się na Pintereście?
    Czy warto reklamować się na Pintereście?
    Reklamowanie się w social mediach zyskało na popularności wśród zarządzających e-biznesem. Jakich możliwości możesz spodziewać się po Pinterest Ads?
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.